Sn Kireçci,size teşekkür ederek başlamak istiyorum,iyi ki var

Soru

Sn Kireçci,size teşekkür ederek başlamak istiyorum,iyi ki varsınız.My world europa için hergeçen gün prim sözkonusu,sağlık kent ve insaatın ilerlemesi ,havaalanın yakınlığı gözönüne alınırsa fiyatların yükselmesi devam eder mi?Ayrıca esenyurtdaki imar değişikliği Innovıa 2 ve benzer projelere uzun vadede olumlu yansır mı?Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Kasım 2010 | 11:39 MEHMET CAN GÜREKEN 224 Kişi okudu

İyi Bayramlar Tebernüş Bey. Bir sorunum var müsadenizle payla

Soru

İyi Bayramlar Tebernüş Bey. Bir sorunum var müsadenizle paylaşmak istiyorum. Babama ait ümraniyede bir arsa var. etrafımızdaki bütün arsalara binalar dikilmiş ve 97 depremi sonrasında bizim arsaya orman arazisi denerekten izin verilmiyor. 300 m2 orman nasıl olur(!) ayrıca inşaat yapamadığımız arsa için vergi de veriyoruz enteresan bi şekilde. bu arsayla ilgili ne yapabiliriz? ayrıca bizim yan bina bizim arsadan 5m2 kullanmış. yani bina yapılırken bizim arsaya da sarkmışlar biraz. yapan adam da daireleri satmış. biz bu hakkımızı kimden nasıl alabiliriz? Saygılarımı sunarım.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Kasım 2010 | 11:33 Fatih Ülkü 224 Kişi okudu

İyi akşamlar .tebernüş bey fiside projesi ile ilgili ne düş

Soru

İyi akşamlar .tebernüş bey fiside projesi ile ilgili ne düşünüyorsunuz? inşaatın hızı biraz yavaş gibi. Fikret bey yıl sonuna kadar %70 i bitecek demişti ama proje en fazla %10 da . Konu ile ilgili Fikret bey ile görüştünüzmü?Bu konuda daha önceden bekleyip göreceğiz projenin %70 nin tamamlanıp tamamlanmayacağını.Son düşüncelerinizi ve konu hakkında -varsa- yeni bilgiler almamız mümkün mü?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Kasım 2010 | 22:22 abdullah öngüç 224 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba, Fi tower ile ilgili olarak Hüseyin İna

Soru

Tebernüş Bey merhaba, Fi tower ile ilgili olarak Hüseyin İnal beyin yaptığı yorumda binaların tamamının inşaat halinde olduğu doğrama ve balkon korkuluklarının takılmadığını bu eksiklikler sonrasında projedeki plana uygunluğunun ortaya çıkacağını belirtmiş..Şöyle bir bilgi vereyim , Fi tower projesinin ilk yapılan bloğunun dış cephesi , fransız balkon stilindeki korkulukları ve bilimum neşriyatı tamamlandı. Yani bir bloğun dışı tamamen bitik durumda ve bu bloktan feyz alarak baktığımızda proje görselleri ile uzak yakın alakası yok. Zaten Fikret bey de belirtmiş size , görsel bazı düzenlemelere gittiklerini , anladığım kadarı ile proje satışı sırasında yapılan maketlerideki giydirme cam dış cepheyi yapmak pahalı geldiği için , Esenşehir dış sephelerinin aynısı yapılıyor...Syg.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Kasım 2010 | 13:24 Gökmen Karaca 223 Kişi okudu

Merhaba tebernüş bey .FİTOWER üzerinde yakın zamanda uçuş

Soru

Merhaba tebernüş bey .FİTOWER üzerinde yakın zamanda uçuş olacak mı ? Fi Tower müşteri yetklisini aradım .Projede değişklik var mı diye sordum.Kulelerdeki son 10 kattaki cam görüntünün değitirelebileceğini henüz net bir karar alınmadığını söyledi.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Kasım 2010 | 17:10 sinan kale 223 Kişi okudu

Fi tower daki bizim bloklardaki cam giydirme nasıl ki esenyurt

Soru

Fi tower daki bizim bloklardaki cam giydirme nasıl ki esenyurt boya rengine döndüyse , Residence lerin üst katları da normal dış boya ya dönecektir Sinan bey merak etmeyin...Afedersiniz ama Kardeşini gösterip ablasını vermek gibi bi şey oluyor Fi yapı nın yaptığı... Satarken cicili bicili proje görselleri , sözleşmelerdeki maddelere güvenerek kafalarına göre proje değişiklikleri yapmak.. Ama unutmasınlar ki onlar nasıl sözleşme maddelerine güveniyorlarsa bizde onların samimiyetine güvenerek imzaladık o sözleşmeleri.. Fikret bey saçma sapan reklam kuşaklarına para harcayacağına projelerine ev sattıkları insanlara sadık kalsın...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Kasım 2010 | 23:14 Gökmen karaca 224 Kişi okudu

Tübernüş bey yüzyüze tanışmadık ama son 1 yıldır hayat

Soru

Tübernüş bey yüzyüze tanışmadık ama son 1 yıldır hayatımızın içindesiniz,resminizi çoğu arkadaşımdan daha fazla görüyorum))İsmini yazan veya yazmadan sizi eleştiren arkadaşlara tavsiyem daha iyisi varsa gidip onu takip etmeleridir.Büyük şirketler ve patronlarıyla tabiki diyaloğunuz olacak,olmasa çoğu bilgiyi ilk ağızdan bu kadar çabuk zaten öğrenemezdik.Hiç olmasanız daha mı iyi olacaktı yani,bu kadar bilgiyle daha getirili bir iş zaten kurabilirsiniz diye düşünüyorum.Kafanıza takmayın,her değer, her dönemde, her şekilde yetişmiyor.Herşey için teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Aralık 2010 | 13:01 murat gök 224 Kişi okudu