Merhaba Tebernuş Bey,Bende 2 proje arasında kalmıştım ,ukra

Soru

Merhaba Tebernuş Bey,Bende 2 proje arasında kalmıştım ,ukra city de 2+1 beğendiğim dairenin fiyatı 165.000 tl özyurtların yeni peojesinde beğendiğim daire 139.000 tl ve metrekaresi daha büyük en pahalı dairesiymiş gerçi 2 projede hem güzel hemde yer olarak merkezi 2+1 lerin opsiyon yaptırdım. Ama dedikleri fiyatlara zam yapacağız sizce bu rakam yükselirmi?Daire kalırsa!

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Aralık 2010 | 22:22 Adnan Tunç 224 Kişi okudu

Tebernüş Bey selamlar.Hatırlarsanız Ukracity ve hane plus ara

Soru

Tebernüş Bey selamlar.Hatırlarsanız Ukracity ve hane plus arasında karar aşamasına gelmiştim sizin fikrinizi sormuştum ve ben olsam hane plus'ı tercih ederim demiştiniz ve bende sizin gibi düşündüğüme karar verdim ve hane plustan daire almak için kaporamı yatırdım pazar günü nasipse sözleşme yapacağım.Benim sorum şu olacak Sayın Atilla YAVUZ Bey bütün televizyon kanallarında projenin 2011 sonunda teslim edileceğini söylemişti.bugün vtr leri tekrar izledim emin olmak için ve gerçekten 2011 sonu teslim diyor.Ancak satış ofisi teslimin Nisan 2012 de yapılacağını söylüyor.bu konu beni rahatsız etti acaba aksi bir durummu var.konu ile ilgili Atilla Bey bizi aydınlatabilirler mi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Aralık 2010 | 23:20 Emre ODABAŞ 223 Kişi okudu

Merhaba,proje 1 EYLÜL 2012 de tamamlanacak deniliyor.Tebernüş

Soru

Merhaba,proje 1 EYLÜL 2012 de tamamlanacak deniliyor.Tebernüş Bey projeye yakın bir isim demekki proejede gecikme sözkonusu buna alıştırmayamı çalışılıyor acaba. Satıl ofisi 3 hatta 5 ay erken bitebileceğini söylemişti. Şimdi nerden çıktı bu anlayamadım.Tebernüş bey sizden içimizi rahatlatacak güvenilir bir haber bekliyoruz. Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Aralık 2010 | 11:04 MEHMET ARDA 223 Kişi okudu

Tebernüş Bey Merhabalar,Yabancılara konut satışı ile ilgili

Soru

Tebernüş Bey Merhabalar,Yabancılara konut satışı ile ilgili bir gelişme var mı?Bayındırlık ve İskan Bakanlığı taslak metin üzerinde çalışma gerçekleştiriyordu.Siz son gelişmeler hakkında bir duyum aldınız mı?Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Aralık 2010 | 16:49 Serdal YILDIZ 224 Kişi okudu

Alican bey gibi enflasyon reel getırı gıbı hesaplar ı goz ar

Soru

Alican bey gibi enflasyon reel getırı gıbı hesaplar ı goz ardı eden her ev alan bırgun para kazanack dıye dusunuyor.Ama bu forumda o kadar zarar ettıgınden aglayan ınsan var kı...ama onlar reel zarar dan bahsedıyor.Yoksa bugun m2 sı 10 bın lıradan halkalıda ev alan adam 10 yıl sonra kar ettım dıye sevınebılır.Ama o reel kar mıdır onu hesaplayabılmek lazım.Sız buradan sureklı bagara bagara yazıyorsunuz evden cok ıyı bır fırsat olmadıkca para kazanılmaz arsadan kazanılır dıye,ama bızım ınsanlar anlamıyor cok ılgınc.2005 yılında 108 Bınden ıspartalulede 1 artı 1 ev alıp 2011 de 130 bıne satarken off ne kar ettım dıyen ınsanlar oldugu surece herkez kar eder )) ama aslında o kadar zarar etmıstırkı haberı bıle olmaz.Cok ılgınc bır memleketız )

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Aralık 2010 | 01:03 mert basaran 224 Kişi okudu

Özyurt inşaata ait ak-nmerkez projesinden daire almayı planl

Soru

Özyurt inşaata ait ak-nmerkez projesinden daire almayı planlıyorum. Fakat firma hakkında bilgi sahibi değilim yardımcı olursanız sevinirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Aralık 2010 | 09:58 zeynep koyuncu 223 Kişi okudu

Iyi geceler.Bugun Flex satis ofisine ayrintilar hakkinda bilgi ed

Soru

Iyi geceler.Bugun Flex satis ofisine ayrintilar hakkinda bilgi edinmek icin nihayet gittim.birkac gun sonarsina sozlesme yapmak uzerede ayrildim.Proje bence her acidan cok hos ve guzel,incelemeye deger.Ilgilenenlere duyurulur.Bunun yaninda size soylemek istedigim baska birsey var...Flex projesinin Arsasi...Iki parca degil tek parcaymis ve kucuk olan yani atl;antisin arkasindaki yere yapilacakmis,oysaki yolun diger kismininda bu projeye ait oldugu biliyordum simdiye kadar...Hatta bu konuda bir mesajimda yazdigim halde ,siz o arsanin Flex projesine ait olmadigini yazmak yerine gulmeyi tercih etmissiniz...Bunu bilmiyor oldugunuz icinmi yoksa yorumumu komik buldugunuz icinmi boyle bir tepki verdiniz,cok merak ettim???Peki kisma yapilacak bir proje ve sirket varmi?...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Aralık 2010 | 23:35 Sibel Kaya 224 Kişi okudu

Elbette bir meslek grubunun tamamını itham altında bırakmaya

Soru

Elbette bir meslek grubunun tamamını itham altında bırakmaya hakkım yok, öyle bir niyetim de yok. İşini doğru yapan insanlara da saygım sonsuzdur. Çok şükür şimdiye kadar bu yönlü bir maduriyetim de olmadı. Ancak gözümün önünde cereyan eden ya da arkadaşlarımın ve yakın çevremin yaşadığı bir kaç olay maalesef beni bu kanaate ulaştırdı. İsim vermeden bizzat şahit olduğum kısa bir olayı anlatmak istiyorum. Bir gün bir emlak ofisinde otururken bir kişi geldi evini kiraya vermek istediğini söyledi. Fiyat konusunda da emlakçıdan yardım istedi. Emlakçı 600 TL'ye verilebileceğini söyledi. Ev sahibi de kabul edip gitti. Emlakçı not aldı. Aradan çok zaman geçmeden o bölgeden kiralık ev arayan birisi geldi. Emlakçı bu kişiye az önce not aldığı ilanı söyledi. Ama kira bedeli olarak 600 değil de 700 TL söyledi. Bu kişi de kabul etti. Genel kabule uygun olarak bir kira bedeli ücret alacağını söyledi. O kişi bunu da kabul edince, yine gözümüzün önünde bu kişiye şöyle bir teklif yaptı. Sen bana emlakçı ücreti olarak bin TL ver, sana bu evi 600 TL'ye ayarlayayım. Adam bunu seve seve kabul etti. Çünkü çok kÖ¢rlı bir iş oluyordu. Sadece 300 TL fazla verecek ama sadece bir yılda 1200 TL kÖ¢rı olacaktı. Ben o günden sonra o emlakçıyla hiçbir iş yapmama kararı aldım ve yapmadım.Bana atfen yazılan "hem güvenmiyeceksiniz hem de ucuza bir yer kapatırmıyım umuduyla emlakçıyla muhatap olacaksınız" ifadesi de yine durumumu tam yansıtmıyor. Dediğim gibi bir arkadaşımın dostu ama benim Silivri ile ilgilendiğimi arkadaşımdan öğrendiği için beni kendisi aradı. Burada garip bir durum yok, tam aksine o işini yapıyor. Ama ben de daha önceki tecrübelerime dayanarak kuşkuyla yaklaşmak ve bilinçli hareket etmek gerektiği kanaatini taşıyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Aralık 2010 | 16:57 Mert Yılmaz 224 Kişi okudu

Merhaba Sayın TebernüşSitenizi 2-3 seneden beri takip ediyorum

Soru

Merhaba Sayın TebernüşSitenizi 2-3 seneden beri takip ediyorum.Tebrikler.Çok başarılı ve yenilikçi bir iş yapıyorsunuz.Kitabınızı da okudum.Tavsiyeleriniz ışığında İkitelliorganize de kira getirisi getiren iki iş yeriyatırımı yaptım.Çok da memnunum.Kağıthane de fabrikalar bölgesinde dereye bakan tarafta babama ait olan 2300 m2 bir arsa var.Üstünde 1300 m2 epey bakımsız bir bina var.Şu anda bir oto servis firmasına kiralı ve 6000 tl gelir getiriyor. İki üç sene önce tesadüfen imar planlarında arsanınyaklaşık %75 inin yol ve yeşil alana ayrıldığını öğrendik.İtiraz davası açtık ve usul yönünden davayı kazandık.Ama imar durumu aynı belirsizliğini koruyor.İki ay önce arsamıza bir parsel farkla komşu yaklaşık 12.000 m2 bir arsası olan bir tanıdık ısrarla talip oldu.500 usdm2 fiyat teklif etti.Bu kişi arsamızın durumunu biliyor ve yine dealmak istiyor. Yaklaşık bir sene önce Kağıthane belediyesinden arsamız la ilgili bilgi almaya gittik ve mevcut bilgimizin dışında yeni bir şey öğrenemedik.Benim tahminim bu konu da bilmediğimiz bir şey var ve o yüzden talepler başladı.Bu konu da yeni bir gelişme varsa nasıl öğrenebilirim? Emlak değerlendirme uzmanları bu konuda sağlıklıbir rapor hazırlayabilirler mi? Acelemiz ve para ihtiyacımız da olmadığı için tam bilgilenmeden hareket etmek istemiyoruz.Yardımlarınızı bekler saygılarımı sunarım.Moni levi

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Aralık 2010 | 15:26 Moni Levi 223 Kişi okudu