fi tower ın arsası kat karşılığı kooparatif den mi alınd

Soru

fi tower ın arsası kat karşılığı kooparatif den mi alındı yoksa parası verilerek satın mı alındı.fikret bey size satın alındığını söylemiş.ileride biz daire alanlar açısından sıkıntı yaratacak bir durum olabilir mi diye kafamda soru işaretleri oluşuyor.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Kasım 2010 | 14:53 sinan kale 220 Kişi okudu

merhabalar benim kafama birşey takıldı..(istanbubul longe) ero

Soru

merhabalar benim kafama birşey takıldı..(istanbubul longe) eroğlu inşaatla ilgili projeyi inceledik çok çok beğendim.Ancak beni rahatsız eden bir ayrıntı oldu.evlerin metrekareleri net ve bürütte çok farklı..bürütü 150m2 olan bir daire nette 98m2 ye düşüyor.Bu konu aklıma çok takıldığı için tesadüfen aynı gün elitcity ye giderek oradan opsiyon yaptım.hatta onunla ilgilide bir sorum olmuştu onu bir önceki mailimde sordum.İki sorumuda yanıtlayabilirseniz çok sevinirim.yada sizce elitmi? longue mu? desem sizin fikirleriniz benim için çok önemli teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Kasım 2010 | 11:35 bilgedoga 220 Kişi okudu

öncelikle misafir olduğum bu ortamdan size soru sormak istedim.

Soru

öncelikle misafir olduğum bu ortamdan size soru sormak istedim..90-100 bin tl aralıklı tavsiye edebileceğiniz lokasyonlar nereleridir?..web sitenizin tamamına da baksam çok zor fikir elde edebileceğim kanatindeyim...ilgilerinize teşekkürler;kolaylıklar diliyorum...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Kasım 2010 | 17:39 VEYSEL ERTAN 219 Kişi okudu

Mehmet esin bey.Bu zihniytle tr bu halde.Çoğumuz maalesef halen

Soru

Mehmet esin bey.Bu zihniytle tr bu halde.Çoğumuz maalesef halen bu zihniyetteyiz.Biri bana bişey satacak şöyle böyle olacak bittiğinde.ben anlattıklarına inanıp satın alıcam.Sonra söylediklerini yapmayınca sizin gibi bahaneler üretip satıcıya şükredicem.Sizin bahsettiğiniz diğer insanlar kazık yedi diye benim mutlu olmam gerekecek ucuza aldım diye.Ben bana vaad edileni konuşuyorum fazlasını değil.Uygun fiyata satıyor diye bana yalan söylemesini savunuyorsunuz.Satan kişi kamu hizmeti görmüyor farkında mısınız bilmiyorum.Yaptığınız çıkarımlar hoş ve doğru değil.iyi akşamlar tebernüş bey.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Kasım 2010 | 21:41 sinan kale 219 Kişi okudu

Soruma verdiğiniz yanıt için teşekkür etmekle beraber sorumu

Soru

Soruma verdiğiniz yanıt için teşekkür etmekle beraber sorumun ikinci kısmını tekrarlamak istiyorum.Bu arada Pazar günü içerisinde yanıtladığınız soru sayısına bakınca hakikaten "Allah kolaylık versin" demek istiyorum. Bu seviyelerde İkon projesine girmek mantıklımı, katedeciği prim sizce ne olabilir?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Kasım 2010 | 19:57 kaan meriç 220 Kişi okudu

Tebernüş abi Ebru hanım doğru söylemiştir mutlaka artırmı

Soru

Tebernüş abi Ebru hanım doğru söylemiştir mutlaka artırmıştır satışları ayrıca ben bu sponsorluğa da karşı değilim fakat söylemek istediğim bu artan satışlardan elde edilen gelirin bize yansımadığı örnek daire orada lütfen müsait bir zamanınızda gidin gezin eminim bana hak vereceksiniz fransız balkonlu bir evde o pencereler ne alaka o güzelim projede o klozet yakışmış mı?Onlar kendilerine yakıştırmışlarsa ben bir şey demiyorum.Ayrıca bunları doğru düzgün yapmak bizim onlara ödeyeceğimiz ev fiyatının %1i maliyetinde bile değil ben bunları evi satın aldıktan sonra kendim yapacaksam ne anlamı var ki bu firmaların marka olmasına marka olanla olmayan arasındaki fark ne o zaman?Lafa gelince ağaoğlu şu fiyattan satışa çıkardı diyorlar hemen ağaoğlunun yaptığı konutlar böyle mi soruyorum kendilerine?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Aralık 2010 | 01:38 elif çınar 219 Kişi okudu