ağaoğlu my world europe ayazmanın önünden geçtim bu akşam.

Soru

ağaoğlu my world europe ayazmanın önünden geçtim bu akşam.. villalar göz önünde diye neredeyse bitirmişler birkaçını.. rezidanslar da kat çıkmaya başlamış artık.. ilk fırsatta yeni fotolarını yayınlarsanız bizi çok sevindirmiş olursunuz..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Ocak 2011 | 02:24 Deniz Erol 220 Kişi okudu

ya abi kusura bakma cevabınızın akabinde yazdığımdan anlaya

Soru

ya abi kusura bakma cevabınızın akabinde yazdığımdan anlayacağını düşündüm.Ispartakule'de m2 fiyatları ne durumda çok mu pahalı olur tulip turkuaz projesi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ocak 2011 | 14:36 elif çınar 219 Kişi okudu

tebernüş abi merhaba,Fi-Yapı hakkında güzel bişeyler söliy

Soru

tebernüş abi merhaba,Fi-Yapı hakkında güzel bişeyler söliyim )fiyapı sıralı senet ile taksit yapıp ev alanlara 1.29 faiz uyguluyordu şimdi yeni bi kampanya baslatmıslar halkbankası ile anlasmıslar 0.75 faiz oranı ile borcunuzu bankaya transfer edebiliyorsuuz ayrıca fiyapı kalan borcunuza ait faizi iskonto ediyor ben bu kampanya ile 23000 tl yerine 5 bin tl faiz ödiyerek evimin borcunu kapatabiliyorum benim gibi çok kişinin işine yarıyacaktır, ilgilenenlere duyurulur )Tuzla-2 projesi için konuşuyorum sözleşmede 2011 Haziran teslim yazıyordu ama 2011 şubat sonu teslim ) yani adamlar hep kötü şeyler yapmıyolar veya benim şansım yaver gitti...neyse yarın kredi işlemlerimi tamamlıyorum hayırlısı ile fiyapı'yada teşekkür ediyorum evimi söz verdikleri tarihten 3-4 ay önce teslim edip üzerine birde faizi sildikeri icin )sizede çok teşekkürler tebernüş bey, hani otomobil satışında bi tabir vardır '' Türkiyede Tek'' diye Türkiyede teksin tebernüş abi..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ocak 2011 | 20:43 Recep Direnç 220 Kişi okudu

bir bilene ekleme olsun, avrupa 3 teslim edildiğine 2 de eskimi

Soru

bir bilene ekleme olsun, avrupa 3 teslim edildiğine 2 de eskimiş olacak. tercih para varsa yeni olur. elif hanım avrupa konutları 1 de oturanların, çocuklarının büyük kısmı devlet okullarına gidiyor. önemli olan çocuğun sağlıklı bir ortamda büyümesi.ben merkezi bırakıp çocuklar için ozamanki tabirimle dağ başına geldim. hemde işi gücü bırakarak. halada işe başlamış değilim. ufaklık henüz hazır değil. ben burda öyle statü farklılığı gibi kasıntı durumlarla karşılaşmadım. bilginize,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Ocak 2011 | 20:04 hilal bayram 219 Kişi okudu

Merhaba, Fikirtepede başlayan dönüşüm projesi Kadıköyün d

Soru

Merhaba, Fikirtepede başlayan dönüşüm projesi Kadıköyün diğer mahalleri için Suadiye mesela geçerli olacak mı ve olacak ise ne zaman ve bu emsal artışı için belediye ye mi başvurmamız gerekiyor? tşklerler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Ocak 2011 | 20:08 cengiz yücel 219 Kişi okudu

merhabalar tebernüş bey saygılar sunarım.ben bakırköy ilçe

Soru

merhabalar tebernüş bey saygılar sunarım.ben bakırköy ilçesinin kartaltepe mahallesinde ikhamet etmekteyim.imar artışı ile beraber depreme daha dayanıklı yapılar inşa edileceği beni heyecanlandırdı. daha güvenli ve yenilenmiş bir konuta kavuşmak istiyoruz. aceba bakırköy için bu karar nezaman çıkar?saygılar teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Ocak 2011 | 23:54 GÜNEŞ DEMİRCAN 219 Kişi okudu

yayınlarınızı takip ediyorum.ataman konaklarında studya dair

Soru

yayınlarınızı takip ediyorum.ataman konaklarında studya daire kaldımı?ne kadar?birde bi arkadaşımıza aydınlıda 30-40 1+ 1 demişsiniz o proje hangisi acabateş...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Ocak 2011 | 04:47 ümit asma 220 Kişi okudu

iyi akşamlar Tebernüş bey.Son zamanlarda Forex ilanların sık

Soru

iyi akşamlar Tebernüş bey.Son zamanlarda Forex ilanların sıksık goruyorum ve duyudumki forex cok iyi yatırımmış sizce forexa mi yoksa eve mi yatirim yapmak mantıklı? teş ed.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Ocak 2011 | 18:58 Gul Karabay 220 Kişi okudu

selamdaha önceden sormuştum ek bilgiler istemişsiniz ben kipta

Soru

selamdaha önceden sormuştum ek bilgiler istemişsiniz ben kiptaş esenyurt 5.etaptan 125m2 130 binliraya almak istiyorumgelecek vaat eden bir yatırım olurmuhem oturmak istiyorum yada uymazsa aldgımın üzerinde satabilirmyimilginize teşekkür ederimsaygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ocak 2011 | 08:47 berk ateş 220 Kişi okudu