tebernüş bey merhaba, atakent 3\'te m2 fiyatlarının 2 bin tl
tebernüş bey merhaba, atakent 3'te m2 fiyatlarının 2 bin tl den son etapta 3500 tl ye çıkartılmasının amaçlandığını sitenizdeki haberden avrupa konutları pazarlama müdürünün demeci olarak okudum. sizce böylesi bir prim oranı ıspartakule 1 ve 2 için de geçerli olur mu, görüşlerinizi paylaşırmısnız, teşekkürler,
