kozapark

Soru

merhabalar kozaparktan peşin olarak 1+1 daire almak istiyrum metresi yaklaşık peşin 2000 lira sadece sözleşme yapıyorlar elimde noterden veya başka bir yerden belge olmayacak ayrıca en az 3 yıl sürecek yapımı sadece onlarla yaptığım sözleşmeyle ne kadar güvenli olur tereddüt ediyorum başlanmamış bir projeye bu şekildemi giriliyor ayrıca fiat uygunmudur şu an için görüşleriniz önemlidir teşekkürler

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
28 Ekim 2012 | 17:10 dursun kartal 220 Kişi okudu

Arsa Alim

Soru

Iyi günler Catalca, Yaliköyde arsa almayi düsünüyorum. Sahile Yakin 600 m2 Imarli 100000 TL ne dersiniz .

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Kasım 2012 | 11:58 Olcay Karadeniz 220 Kişi okudu

gecekondu tapu satısı

Soru

20 yıldır gecekonduda oturuyoruz tapumuzu belediye satmıyor hangi sekilde tapumuzu satmalarını saglayabiliriz???

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Kasım 2012 | 11:17 fırat solmaz 219 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, Ispartakule Bizimevler 4'ün...

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Ispartakule Bizimevler 4'ün T1 olarak adlandırılan ticari ünitesinin bir hastaneye kiralanacağı/satılacağı konuşuluyor konuyla ilgili elbette bahsi geçen şirketler detayları tüketiciden gelen soruları yanıtlamayabilirler ama sizin editörlerinizin "Basın" kimliğini kullanarak geniş ve detaylı bilgi alabileceğinizden benim gibi platforumun tüm takipçileri de emin,sizden bu konuyla ilgili olarak sitenizde bir özel haber görme şansımız var mıdır? Ayrıca yazılarınızda Ispartakulede pazarlamayı bilmeyen şirketlerin elindeki stoklar bitince diyorsunuz bunu biraz daha açarmısınız? Bunlar hangi şirketler bilgisini paylaşmayabilirsizni ama sizce yapılan yanlışları detaylı bir net biçimde bizlerle paylaşır mısınız? Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Kasım 2012 | 15:45 Emre Özkan 220 Kişi okudu

Konut alımı için beklenmelimi?

Soru

Fi yapının durumu ve genel anlamda konut sektöründeki kriz beklentisi bir çok daire alma niyeti olanı terettüde sokuyor. Yeni konut almak isteyenler sizce 2013 yılının ortalarına kadar beklemelimi veya ne yapmaları gerekir. Kredi ve konut fiyatlarındaki beklentileri de göz önünde bulundurarak kendi görüşünüzü söyleyebilirmisiniz. Teşekkürler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Kasım 2012 | 14:35 Mustafa Özbay 219 Kişi okudu

videoalarınız

Soru

Tebernüş bey merhaba; bahçetepeden konut alan bir vatandaşım ve sizi çok yakından takip ediyorum fakat bugün eklediğiniz videolar beni biraz hayal kırıklığına uğrattı bahçetepe ile ilgili eklediğiniz son iki video aynı devam eden projelerin ne durumda olduğunu sadece sizin sitenizden takip edebiliyoruz ve inanın bu videolar bizi oldukça heyecanlandırıyor bu durumu iyi anlamanızı ve bunu suistimal etmemenizi rica ediyorum.hayırlı günler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Kasım 2012 | 22:42 Serhat MERCAN 220 Kişi okudu

kentsel dönüşüm

Soru

Sayın Tebernüş bey Zeytinbunu gökalp mah .oturmaktayım sokaklara bakıyorum bazı binalar yıkılıyor yerine 5 kat ise aynı şekilde bina yapılıyor.bu nasıl kensel dönüşüm. belediye buraları ada ada toplu konut gibi yapsa yeşil alan açılsa daha iyi olmaz mı ? yapılan işler eskilerin değimi ile aynı taş aynı hamam olmakta hiç bir özelliği olmuyor.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Kasım 2012 | 21:48 recai öztürk 219 Kişi okudu

DAYANIKLILIK

Soru

14 katlı binalarda betonarme karkas ve tünel kalıp sistemi, radye temel sistemi, betonarme karkas yapı sistemi ve temel altı fore kazık sistemi olması depremde tamamen güvenli olduğunu gösterirmi

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Kasım 2012 | 18:05 berk gürer 219 Kişi okudu

Kentsel dönüşüm

Soru

Merhaba Tebernüş bey, kentsel dönüşüm yapaılacak olan bölgelerde yapılacak olan yeni evler, yanıbaşındaki veya yakınındaki evlere/sitelere ne gibi bir etkisi olur? kentsel dönüşüm sonucu arz artacak talep de artacak.bu talep ev fiyatlarını düşürür mü ? yoksa tam aksine yukarımı çeker?Sizin öngörünüz nedir? Hoşcakalın.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Aralık 2012 | 13:55 Şükriye Togay 219 Kişi okudu

UKRA SÖZÜNÜ TUTMUYOR

Soru

Merhaba Öncelikle iyi çalışmalar... Biz ukra city den aldığımız daireyi 3 ay önce iade ettik.3 ay sonra paranın ödeneceği tahaddüdünü veren şirket 3 ay dolmasına rağmen paramızı vermediği gibi haziran ayında hakkımız olan paranın belki verilebileceğini söylüyor.Tüm birikimimizi bu şirkete yatırarak çok büyük bir hata yapmışız. Atilla Yavuz ah almadan bu günlere geldiğini söylüyor fakat sanırım ah alarak yoluna devam etme kararı aldı.Ukra firmasında ev alacaklar lütfen bir daha düşünsünler. Çok teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Aralık 2012 | 21:49 TOLGA CANATAN 219 Kişi okudu