çekilişler ne zaman başlıyor
kayabaşında başlatılacak konutlara almak için başvurular ne zaman başlıyor..sanırım çekilişle olucak bilgilendirirseniz sevinirim.teşekkürler.....
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
kayabaşında başlatılacak konutlara almak için başvurular ne zaman başlıyor..sanırım çekilişle olucak bilgilendirirseniz sevinirim.teşekkürler.....
Merhabalar,Ankara'da 27daire,9katlık dairemi.toptan satmak,istiyorum.bu konuda yardıma,ihtiyaçım var....Duyduğuma göre,arapların emlak derneği kurduklarını,ve yatırım yapacakları....fikirlerinizi ve bana bu konuda yardımınızı rica ederim....Em.gn.Ali Rıza Balta
Akkoza Projesinden 1+1 Daire Aldım. Sözleşmemdeki Daire Şeklinin Tam Tersini Teslim Ettiler.Bu Durumda Oturma Odam Güneş Az Almaktadır Yatak Odası Daha Çok Güneş Almaktadır.Projedeki Daire şekli Gibi Teslim Olsaydı Sorun Olmayacaktı.Ben Daireyi Teslim Aldım.3 Ay Oldu Bu Durumda Sözleşmemi Fesh Etme Hakkım Var Mı? Yatak Odasıyla Oturma Odasının Yeri Değişmiş Oldu Yasal Yola Başvurabilirmiyim? Lütfen Yardımcı Olun.
Tekrar merhaba, 1)evin fiyatı 272.000-TL,3 ile 8 inci kat arasında olacak,aynı konumdaki 2.el satılık daireler 250.000 tl civarı.avrupa 1'deki aynı konumdaki daireler 220.000-tl civarı 2)Evin kira getirisi 1.000 tl-1.100tl arası Bu şartlarda tavsiye edermisiniz?
Hilal merhaba, 24.12.2012 tarihinde 12.000 TL kapora bedeli vererkek Sarıyer'den ev almaya karar verdik. Ancak, ev ile ilgili Tapuda sorun oluşması nedeniyle ev almaktan vazgeçerek şiifai olarak kaporanın iadesini istedik. Müteahhit 10 gün içinde kaporanın iade edileceğini söyledi. Bu arada kapora iadesi için resmi bir başvuru yapmadık. Kapora iadesi yapılmaz ise herhangi bir kanuni yaptırımda bulunma hakkımız var mı yoka bu hakkımızı kayıp mı ettik. Ayıplı mal satışı nedeniyle dava edebilirmiyiz. Teşekkürlerimle.
Harika Hanım Merhaba, Bende Ukra'dan 5 yıl kira garantili dükkan aldım. Fakat 6 aydır ödeme alamıyorum. Şu an icra yoluna gidiyorum. Sonuç çıkarma olasılığım nedir? Ayrıca yaptığım kira sözleşmesinde müecceliyet olmadığı için her kira için tarihi gelince ayrı dava mı açmam gerekecek? Bilgi verebilir misini? Teşekkürler
01.02.2012 yılında yeni aldığım evimi 450.00 TL ye kiraya verdim.Bu sene şubat ayında lira artışını ne oranda yapacağım.Geçen yılın Ocak ayı yıllık enflasyonuna mı Şubat ayı yıllık enflasyonuna mı bakacağım.Bana oranı bildirmenizi rica ediyorum.
Sn.Kireçci yaklaşık 14 ay önce Ümraniye Şerifalide Bolelli grupta 3.şahıstan bir daire satın aldım.Firma dairenin teslim tarihi konusunda sürekli değişiklik yapıyor.Tam bir tarih veremiyor.Ne yapabilirim
merhaba tebernüş bey sorum bu yıl istanbulda tokinin alt gelir grubuna yönelik ev satışı olcak mı olucaksa nerede ne zaman çıkar
Merhabalar.Tapuda 764,24 metrekare yüzölçümü olan 15/265 metrekare arsa payı olan binada bu şekilde 3 dairemiz var.Deprem nedeni ile yıkıldı.Evleri satmak istersek arsa bedelinde mi satmalıyız?Eğer öyleyse tapuyu arsa tapusuna mı çevirmemiz lazım.Diğer ortaklara satmak istiyoruz.Binanın altında dükkanlar olduğu için ortaklar daire fiyatından almak istiyorlar.Arsanın metrekaresi 10000 tl olduğundan daire fiyatı onların işine geliyor.Bu sebepten tapuyu arsa tapusuna çevirmek istemiyorlar.Bununla ilgili ne yapılabilir.Şimdiden çok teşekkür ederim.