sevgili tamer bey; özyurtlar inşaat olarak yapmış olduguz pro

Soru

sevgili tamer bey; özyurtlar inşaat olarak yapmış olduguz projleri takdir ve tebrik ediyoruz.yalnız ak&n merkez de uygulamaya koydugunuz satış politikasını onaylamıyor ve kınıyoruz .lansman fıyatını 59.000 tl den baslatıp insanları heycanlandırıp sonradan fiyaskoya dönüşmesi etik olarak dogru bir davranış değildir.uyguladıgınız politikayı tekrar gözden gecirmenizi tavsıye eder hakkınızda edındıqımız iyi intibanın kaybolmamasını dılıyoruz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Aralık 2010 | 08:56 cüneyt aydın 217 Kişi okudu

Merhaba ;Yeni yapılaacak havaalanının Silivri\'de olmayacağı

Soru

Merhaba ;Yeni yapılaacak havaalanının Silivri'de olmayacağı ile ilgili çok net duyumlar almıştım. Bu sabah Bloomberg sabah kuşağında İnci Hanım'ın programında-sanırım alkim hovaydı- O da benzer ifadeleri lokasyon adı veremeyeceğinin üzerine basa basa söyledi. İpucu olarakta 3. Köprüyü gösterdi. Size gelen bir duyum var mı ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Aralık 2010 | 22:48 Barış BAŞKÜTÜK 218 Kişi okudu

kadıkoy eğitim mahallesi, 2+1, 80 metrekareözel otoparklı,200

Soru

kadıkoy eğitim mahallesi, 2+1, 80 metrekareözel otoparklı,2005 yapımı bir binada bir dire için ideal kira çarpanı ne olmaıdır.Emsal kira bedeli 750 tl.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Aralık 2010 | 22:35 ali albayrak 217 Kişi okudu

Sayın Kireçci merhaba, havandan emlakta yayınlanan osmanlı in

Soru

Sayın Kireçci merhaba, havandan emlakta yayınlanan osmanlı inşaatın yapmış olduğu beylik evleri resimleri için çok teşekkür ederim. sanırım bundan sonra beylikdüzü tarafında uçtukça bu projeden ev almış olan kişileri sevindireceksinizdir ) sizce bu görüntülere göre 2011 sonuna yetiştirilmesi mümkün mü? 25 yaşındayım sizin verdiğiniz bilgi ve yönlerdirmeler neticesinde ilerleyen yıllarda doğru yatırımlar ile köşeyi döneceğim sanırım (

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Aralık 2010 | 19:19 Serhat BARIN 217 Kişi okudu

size mi teşekkür edeceğim. hele bu davranışınızla. lütfen

Soru

size mi teşekkür edeceğim. hele bu davranışınızla. lütfen verdiğiniz son cevaba bakın ve agresif davrananın kim olduğunu tahlil edin. kontrolünüzü kaybetmeyin rica ederim. biz bu siteye girerek sizi onurlandırıyor olmamız lazım bence. siz bize keyif bağışlamıyorsunuz. vatandaş soruyor tebernüş kireçci cevaplıyor mu yoksa, vatandaş soruyor, tebernüş kireçci kafasına göre mi cevaplıyor. tek dileğim bizleri kaybetmemeniz. allah kimsenin işlerini bozmaz inşallah... tekrar tekrar saygılar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Aralık 2010 | 18:00 murat akin 218 Kişi okudu

İnanmazsınız diye oraya hiç girmedim, bi atasözleri kitabın

Soru

İnanmazsınız diye oraya hiç girmedim, bi atasözleri kitabının tercüme ve asistanlığını yaptım. Dilerseniz size bunlar gibi binlercesini 8 farklı dilde bulabileceğiniz, benim de çorbada tuzumun bulunduğu bir kitaptan hediye ederim birgün.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Aralık 2010 | 22:52 tamer koç 217 Kişi okudu

Cevabınıza teşekkürler Tebernüş bey. Yatırım için Eseny

Soru

Cevabınıza teşekkürler Tebernüş bey. Yatırım için Esenyurt projelerinden hangisini tavsiye edebilirsiniz. Ak&N merkez sizce nasıl. Halkalıya göre prim açısından karşılaştırma yapabilir misiniz. Metrobüs güzergahı E5 değil Esenyurt üzerinden geçeceği söyleniyor. Bu güzergah neresi ve buna uygun projeler nereleri olabilir. Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Aralık 2010 | 21:16 Emine Saraçoğlu 218 Kişi okudu