ATAKENT 3 HAKKINDA BİLGİ FİYATLARI NE ARALIĞINDA OLUR
ATAKENT 3 HAKKINDA BİLGİ FİYATLARI NE ARALIĞINDA OLUR
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
ATAKENT 3 HAKKINDA BİLGİ FİYATLARI NE ARALIĞINDA OLUR
Tebernüş Bey merhaba,Esenyurtdaki imar planı haberi icin eski haber demişsiniz. Bu sorun nasıl çözülmüş.üst mahkeme iptalmi etmiş idari mahkemenin kararını?Tşk.
Uzun vadede yatirim amacli ev almak istiyorum. Ozellikle onerebileceginiz bor bolge ya da proje ismi var midir. Su an icin beylikduzunde yatirim yapmayi dusunuyorum. Tabiki yatirimdan kastim biri birbiri veya 2 adet daire almak.Saygilarimla
MerhabaAvrupa konutları Atakent 3 içinde market yokmu?
Sayın kireççi öncelikle iyi günler.Bu yıl elimde 6000 tl birikmiş param vardı ve yatırım yapmayı düşünerek Ağva'nın Göçe köyünden merkeze 1.5 km mesafede 380 metre kare yüzde 5 imarlı bir tarla aldım. En az 5 yıl beklemek üzere.Sizce aldığım fiyat nasıl,iyi bir yatırım sayılır mı?
avrupa konutları 3 hakkında özellikle 1+1 ve 2+1 hakkında genel bilgi +ödeme koşulları
Merhabalar uzun zamandan beri ev almayı planlıyorum çok fazla yeni projeler var.O yüzden kafam karıştı sizin sitenizdeki yazıları okuduktan sonra size yazmaya karar verdim.beylikdüzü yada esenyurttaki projelerden bana önereceğiniz 2+1 110 bin civarı bir proje varmı benim mayıs ayı gibi taşınmam gerekiyor.Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler.iyi yıllar.
keşke ukranın kat planları bana uygun olsaydı da ben de ukralı olsaydım şimdi daha çok üzüldüm.Ayrıca Atilla beye söz verdiğim gb örnek dairelerini gezmeye gittim emeklerine sağlık muhteşemdi...
mehmet şimşek benim meslekten biri olup olmadğımı merak etmiş hayır değilim muhasebeciyim fakat şu sıralar kendi halinde bir ev hanımıyım sadece...Yaklaşık 1 yıldır bu piyasayı yakından takip ediyorum diyebilirim ki bu sektörde müdürlük yapanların çoğundan daha fazla kapasitem var 1 yılda bunu anladım)Müdür olmak inşaat sektöründe öyle gözümüzde büyüttüğümüz gb birşey değilmişP Ukra gelişim açısından beni etkiliyor.Birde başında Atilla Yavuz gb birinin olması güzel yanı bakın internet ortamında bile kendisineulaşılabilecek kadar şeffaf.Sağlam ve doğru adım attıklarını düşünüyorum.Ukrayı tercih etmememin en büyük sebebi dediğiniz gb kat planı birde çok yüksek katlı olması...Ben size hayırlı olsun diyorum...
selamlar tebernüş bey gerçekten gayrimenkulle ilgili bir sorunum olduğunda siteniz imdada yetişiyor sağ olun var olun.. benim sorum artık sizde bıkmışınızdır ama ,,güneyparkda hak sahiplerine ödenecek kiralardan ötürü sinpaşın ihaleden çekildiği yönünde bir söylenti var bu bilgi hakkında fikriniz nedir sevgilerle