Merhabalar, geçen hafta elit city den 20 katlı bloklarda güney
Merhabalar, geçen hafta elit city den 20 katlı bloklarda güney cephe 163 m2 brüt 385000 tl için kapora yatırdım.Ama bu fiyat o bölgede 2 yıl sonra teslim için bayağı yüksek geldi. bana çok prim yapmaz gibi geliyor.Avrupa konutları atakent 3 e çok niyetlendik ama onu beklersek bu daireyide kaybedebiliriz.Çok kararsız kaldık atakent 2 nin örnek dairesi iç malzemeler çok kaliteli geldi.ama aynı estetik ve kaliteyi elit city de göremedik.Sizin fikriniz nedir sizce hangisinden almalıyız.
