ıspartakule mytown un teslim tarihi 2012 ağustos değilmi sosya
ıspartakule mytown un teslim tarihi 2012 ağustos değilmi sosyal tesisleri tamamlandıktan sonra sitedeki dükkanlar stılkmı kiralıkmı sitenin ortak malımı
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
ıspartakule mytown un teslim tarihi 2012 ağustos değilmi sosyal tesisleri tamamlandıktan sonra sitedeki dükkanlar stılkmı kiralıkmı sitenin ortak malımı
Anlaşıldı bahar yaklaştı ve Ülkemizin hiç bir yerinde olmayan papatyanın kokuları her kezi heyecanlındırmaya başladı. Başladımı acaba Tebernüs bey , yoksa bu Datca ilgisi niye.Eeeeee Strabon haksız değil.Teşekkürler Tebernüs bey , teşekkürler doğa ve denize.
tebernüş bey sorularımıza yanıt verdiniz içn şimdiden teşekkür ederim.bizim 13 dönüm arsamız var imarsız ben fazla arsa işinden yada bu işlerden anlamam dede den kalma,imar planı bu yaz olacak diolar fakat belediye yüzde 40 nı alır okuldur yoldur parktır vs. burayada alıcı var beklesemmi iyi olur yoksa elden cıkarsammı teşekkür ederim iyi çalışmalar
merhaba,son günlerde eviva reidence sizin sitenizde gördüm. kroki olarak ,filife ın tam yanı başına denk geliyor.filife ın güney tarafı.siz bu firmayı tavsiye edermisiniz, teşekkürler
merhaba..insanlar ev alirken yatirimi birinci sirada dusunuyor olmasi hos degil..insan sosyal bir varliktir.. mutlaka para verip aldiginiz bir gayrimenkulun prim yapmasi ve deger kaybetmemesi yada iyi bir kira geliri elde edilmesi onemlidir.. ancak yasadiginiz muhit size ve ailenize zaman icerisinde sosyal anlamda deger katamiyorsa aldiginiz konutun ne anlami var..ayrica insanlar duygulari ile oturacagi evi alir...yatirim icin gayrimenkul almak matematiksel bir yaklasim ile olur..
İyi günler Tebernüş Bey,ben 1 ay önce Özyurtlar inşaatın Nmerkez projesinden 2 tane ev aldım...Havadan emlak sitenizden son fotğraflarını da gördüm...Ancak bence bu inşaat çok yavaş ilerliyor...Tamer Bey in yakında bu konuda çok fazla şikayetle karşılaşacağından eminim...Sizce bu yavaşlık normal mi?Teşekkürler...
Tebernüş Abi Merhaba... Yıldıray Bey'in sorusuna verdiğiniz cevap ile sabah yine güldürdünüz bizi Allah'ta sizi güldürsün ))))
Merhaba Tebernüş Bey Yakınımın Şerıfalı Akdag cad.cephelı 900 m2 tel altı (yeşıl alan) arsası var.Arsa ıcın degısık teklıfler gelıyor.Fakat gecıcı rusatı alınmadıgı gerekcesıyle fıyattı asagı cekme gerekce gosterılıyor.Sorum şu satılması halınde hangı fıyat aralıgı uygun.Beklesem kamulaştıma mı daha uygun olur.Ayrıca telın kalkma ıhtımalı varmı.
Sn.Tebernüş bey kartal ugurmumcu da aynı apartmandan 2. bir daire almak karlımıdır. 150 milyon a 3+1 5 katlı bir apartmanın 3. katı.aynı apartman yüksek girişte benim 1 evim var 2.evi bu fiyata almak karlımıdır. kiraya vermekte zorlanırmıyım. yada ev almak şu dönemde karlımıdır .teşekküğrler
Merhaba Tebernüş bey,Bir lokasyonda ev alma yada kirada oturma konusunda nasıl karar veriyoruz. 700 lira kira mı yoksa 180.000 lira satın alma mı cazip ?Saygılarımla...