merhaba.Kiptaş Maltepe 2etaptan ev aldık.30 ayda teslim etmele
merhaba.Kiptaş Maltepe 2etaptan ev aldık.30 ayda teslim etmeleri gerekirken hala teslim edilmedi ve 58 günlük bir kira ödemesi yapıldı.sizce Kiptaşı mahkemeye verirsek karımız olurmu artı evi yaza doğru satsak kar edermiyiz
