iyi geceler dileyerek minimaldeki aidat sorununu tekrar hatırlat

Soru

iyi geceler dileyerek minimaldeki aidat sorununu tekrar hatırlatmak istedim size.Acaba görüşebildinizmi kendileriyle?Çok tesekkur ederek çalışmalarınızda kolaylıklar diliyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Şubat 2011 | 23:20 esin hakan 216 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhabalar,Kurtköy \'den Şubat ayında teslimini

Soru

Tebernüş Bey merhabalar,Kurtköy 'den Şubat ayında teslimini beklediğimiz bir projeden 2009 yılında bir ev satın aldık.Şubat ayında teslim edilecek ümidiyle evimizi görmeye gittik ve gittiğimizde 7 katlı projenin 4.katında aldığımız evin henüz yapılmadığını binanın 3.katındayken toprak sahibinin arsasına haciz geldiğini ve kat çıkımının duruduluduğunu bu sebeple bize projenin dışına bakan arka taraflarda bir bloktan 2.kattan daire ayırdıklarını öğrendik.Bu arada diğer bütün bloklar bitmiş ayrıca yan tarafta bir arsayı almışlar ve orayada bir blok dikmişler.Bu olaylar olduğunda bizi bilgilendirme zahmetinde bulunmamışlar.Bu durumda ben paramı geri iade almak istemiyorum çünkü o evde oturmam gerekiyor şuanda kiracıyım ve tamamen o eve göre planlarımız yaptık aynı zamanda 2.kattaki daireyi de kabul etmiyorum çünkü projenin ne havuzuna ne yeşilliğine bakıyor tamamen arka taraftaki gece konduları görüyor daire.Sizce nasıl bir yol izlemeliyiz.Konuyla ilgili yorumlarınızı bekliyorum.Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Mart 2011 | 17:29 Aysen Oz 216 Kişi okudu

allahın selamı üzerinizde olsun,tebernüş bey efendi,sizden a

Soru

allahın selamı üzerinizde olsun,tebernüş bey efendi,sizden allah razı olsun,sizin sitenizin reklamlarından vede sizin yorumlarınızdan etkilenerek aldığım ,fiyapı-filife lansman fiyatı olan 49.000 den aldığım dairemi bu sabah itibari ile 120.000 den sattım. teşekkür eder emeklerinizden dolayı hakkınızı helal ediniz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Mart 2011 | 15:23 sadullah tekin 216 Kişi okudu

Ev 126 m2, icinde kiraci var 4 yildir oturuyormus ve su an 1400 t

Soru

Ev 126 m2, icinde kiraci var 4 yildir oturuyormus ve su an 1400 tl oduyor. Cocugumuz var, ancak ses tahammulumuz cok yok ) 1-2 yil oturup, sonrasinda kiraya vermeyi dusunuyorum yatirim amacli.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Mart 2011 | 19:15 Bilhan karaoren 216 Kişi okudu

sayın tebernus bey ıyı aksamlar...benım danısmak ıstedıgı

Soru

sayın tebernus bey ıyı aksamlar...benım danısmak ıstedıgım ukra cıty ıle ılgılı gecen hafta ukracıty den pesın 82 bın tl ye 63m2 1+1 20.kat 40 m2 net..satın aldım...ıyı bır yatırımdıye dusunuyordum..ama sıtenıze ukra cıty ıle ılgılı bı takım arkaslar bır anda hevesımı kacırdı sıkıntıya dustum gerı ıade etmeyı bıle dusunuyorum su an..tebernus bey yanlıs bır yatırım mı yaptım cok mu pahalıya aldım bu daıreyı 2 yıl uzun bı zaman prım yaparmı bu fıyattan bılmıyorum..sıtenızde yazanlar hane plas hala 1 kat bıle cıkmadı prım yapmadı dıyenler teslım edemez dıyenler..daıre ne satılır ne kıralanbılır dıyenler sıte yonetımını yapamıycak dıyenler..bana bır yol gosterın yanlıs bır yatırımmı yaptım sız sırketın patronlarınıda sıtenın konumunuda ılerıye donuk durumunu da her kesten daha ıyı tahmın edıyorsunuzdur..yardımlarınız ıcın cok tesekur ederım..sızın verıcegınım akıl ve bılgılere gore ya ukrayla devam yada son veredegım ..cevabınızı beklıyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Mart 2011 | 21:29 Cevdet Aydın 215 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey.Son zamanlardaki cevaplarınıza baktığ

Soru

Merhaba Tebernüş Bey.Son zamanlardaki cevaplarınıza baktığımda sanki nish adalara olan sempatiniz ve pozitif bakışınız biraz değişmiş gibi.Sizin proje hakkındaki son düşünceleriniz nelerdir.Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Mart 2011 | 15:55 metin mert 216 Kişi okudu

sn.Kireçci kiracım kira vermiyor elektrik\'i kaçak yapmış ev

Soru

sn.Kireçci kiracım kira vermiyor elektrik'i kaçak yapmış ev çok kötü kullanılıyor ben uzman çavuşum şırnaktayım eşim ve çocuklarımın eve ihtiyacı var başka evim yok ben dağ başında görev yapıyorum ailemin o eve ihtiyacı var 2 ay sonra çocuğum olacak eşim babasında ve abilerinde kalıyor rezil oluyor kiracıyı çıkarmam uzun sürermi.saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Mart 2011 | 19:14 polat ayağ 215 Kişi okudu

Sayın Kireççi, yazılarınızı hergün dikkatle okuyorum. Biz

Soru

Sayın Kireççi, yazılarınızı hergün dikkatle okuyorum. Bizleri aydınlattığınız için teşekkür ederim. Orhanlı ilçesi ağıl semtinde 855 parsel nolu, 3875 m2 arsamız var. satalım mı yoksa biraz bekliyelim mi ?teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Mart 2011 | 16:28 MURAT TOKSÖZ 216 Kişi okudu

Tebernüs bey ; İyi güzel Datçalı oldunuz , hayırlı olsun.

Soru

Tebernüs bey ; İyi güzel Datçalı oldunuz , hayırlı olsun. Demek gelecek iyi ki siz yatırım yaptınız , gerçi sizin için fark etmez !! Rant olarak gelecek iyi değise bile yaşam olarak gelecek iyi , ama Datça için açıklanabilecek projeler hakkında en ufak bir bilgi sızdırmadınız . Bir yatırımcı olarak ip ucu bekliyoruz , bunu bizlerden çok görmeyin , Selamlar .

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Mart 2011 | 00:38 ahmet kaçmaz 216 Kişi okudu