Merhaba Tebernüş bey, tavsiyeleriniz için çok teşekkür ediy
Merhaba Tebernüş bey, tavsiyeleriniz için çok teşekkür ediyorum. Bugün daha papatya residence 3 için bir mesaj geldi kendileriyle görüştüm pazartesi günü satışa çıkıyormuş proje. 1+1 65m2 brüt 45m2 76.000 lira. 1+1 95 brüt 65 net 109.000 liraya satılıyor. Papatya 1 ve 2 de kira bedelleri ortalama 700 görünüyor. Sizce mantıklı bir yatırım olabilir mi? Residence tavsiye eder misiniz? Çok teşekkür ederim.
