sayın Tebernüş Kireçci bizim kasımpaşa küçükpiyale...

Soru

sayın Tebernüş Kireçci bizim kasımpaşa küçükpiyale de193.5 m2 li bir arsamız var bu arsayı 500 bin tl ya bir müteahidlik şirketi istiyor.yerine başka arsalarıda birleştirip site yapmak istiyormuş.ama arsamızın olduğu yer çok kıymetli bir yermiş. sonradan öğrendik adnan polat ve diğer zengin işadamları piyale paşada otel alışveriş merkezi ve kongre merkezi yapmak istiyormuş.acaba bu müteahid bizi kandırıyormu?arsamıza verdiği değer doğrumudur.bide bize anlaşmaya varmazsak diğer ortaklarla anlaşıp sizi mahkemeye veririz diyor ve izale i şuu dan elinizden alırız diyor.lütfen bize bilgi verin buna okadar ihtiyacımız var ki çevredeki herkes bizi kandırmaya çalışıyor.lütfen acil cevap verirseniz çok mutlu olacağım.saygılarımla aysun toprak

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Mayıs 2012 | 09:50 aysun toprak 215 Kişi okudu

beykoz ilçesinde bulunan 2b ile ilgili olarak açmı...

Soru

beykoz ilçesinde bulunan 2b ile ilgili olarak açmış olduğum itiraz(eylemli orman)dava sebebinden dolayı milli emlak listelerinde yer almadığımdan başvuru yapamıyorum. davam devam ediyor ve ben sürenin dava sonuçlanıncamı 6 ay süre zarfında başvuruda bulunabilirim .teşekür eder iyi çalışmalar dilerim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Haziran 2012 | 23:07 hüseyin erdoğan 215 Kişi okudu

Tebernüş Bey;Merhaba ben sizin tavsiyeniz üzerine ...

Soru

Tebernüş Bey;Merhaba ben sizin tavsiyeniz üzerine ıspartakule avr.konutları 2.etaptan 2011 yılında daire aldım.10 aydır oturuyorum ve sizin tavsileriniz üzerine almış olduğum mekanda çok mutluyum.Zamanımızda en ufak bir danışmanlık ücrete tabii olduğu halde siz hiç bir beklenti gözetmeksizin bize yardımcı olduğunuz için sonsuz teşekkürler.Benim sorum ihlas bizim evler 4 projesindeki ıspartakule ticaret merkezi adı altında ihale usulüyle satışa çıkarılan işyerlerinin ihale sonucu hakkında bilginiz var mı? bütün işyerleri satıldı mı?ne durumda.vereceğiniz bilgiler için çok teşekküler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Haziran 2012 | 13:03 saim istanbullugil 215 Kişi okudu

truva sancaktepe

Soru

truva sancaktepe hakkında bilgi verir misiniz? şimdiden teşkkürler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Temmuz 2012 | 15:17 soner yılmaz 215 Kişi okudu

noter sssatış

Soru

merhaba bizim arsamız vardı kat karşılığı mütahite verdik noterden sözleşme yaptık mütahit daireleri bitirmek üzere bizden noterden satış istiyor bizde noterden vermek istemiyoruz bizim anlamadığımız konu neden noterden satış istiyor tapudan istemiyor noterden satış verdikmi bizim adımıza daireleri satıcak 7 daire onun 2 si bizim sonra bize vergi çıkmazmı noterden satış verirsek nasıl bir madde koydurmak gerekir başımız agrımaması için bizim adımıza satıcagı için vergi bize çıkmazmı biz bunu tapudanmı verelim yoksa noterdenmi noterden nasıl bir madde koyduralım çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
10 Temmuz 2012 | 23:54 tametopuz 216 Kişi okudu

esenyurt ruhsatları ve KDV

Soru

İyi günler Tebernüş Bey. Sitenizi bir süredir takip ediyorum.Binlerce soruya yanıt veriyor olmanız takdire şayan (izninizle "takdir" dedim :) ). Diğer yandan, biliyorsunuz internette ücretsiz başlayan bir çok hizmet tutulunca sonradan ücretli hale geliyor. sizden benzer bir adım ne zaman gelecek diye bekliyorum :). Açıkçası geldiğinde şaşırmamak ve ayıplamamak lazım, sonuçta ciddi bir mesai harcıyorsunuz. Yazı dizilerinizden bir kaç bölüm okudum. Kişisel tecrübelerinizi samimi olarak paylaştığınız güzel bir ortam olmuş. Benim çok hoşuma giden bir yönü tecrübelerinizin kaynağını da açıklamanız. Sadece bu bile "takdiri" :)hakeden ve gençlere örnek olabilecek bir tutum (her ne kadar gençlerden çok biz anne babaları takip ediyor olsak da :) ). Esenyurt'taki projelerin birinden -kağıt- üzerinde daire alanlardan biriyim. Aldıktan sonra haberim olan sorunlar yüzünden yaşadığımız sıkıntıları şimdi burada es geçip bu platformda şu ana kadar göremediğim ve aklıma gelen bir soruyu paylaşmak istedim: Esenyurt'ta ruhsat sorunu yaşayan firmalar ne yapacaklar? Yani ruhsatları iptal olacak ve yenilerini mi alacaklar, yoksa mevcut ruhsatlarında değişiklik mi yapılacak? Bu konu yeni çıkan KDV yasası açısından önemli olabilir. Eğer yeni ruhsat alınacaksa, yeni kanuna tabi olup KDV artışı yaşayabiliriz diye bir endişem var. İşin bu teknik yönünü biliyor musunuz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Temmuz 2012 | 08:51 Devrim Türkmen 215 Kişi okudu

kira sözleşmesindekefillik

Soru

iyi günler efendim ben bi tanıdığımakefil oldum başlangıç tarihi 16.08.2009 kira kontratı yani sözleşme süresi 1 yıldır diyor.bağlaşngıç tarihi var ama bitiş tarihi yok 3 yılgeçti kefilliğmi iptal edin diyoruum ama etmiyorlar bi madde var madde de diyor ki kira kontrat süresi 1 yıldır ancak taraflardan herhangi biri yazılı ihtarda bulunmadıkları sürece kontrat 1 yıl daha uzamış ve yenilenmiş olur diyor kira müddeti 1 yıl ediğine göre benim kefilliğimhalen devam ediyormu kefilliğimi iptal etmiyorlar ne yapmalıyım bence kefilliğim sanki bitmiş gibi ama biter mez diyorlar neyapmalıyım kefilliğim bittmiş mi sözleşme uzadıkça bitmez diyorlar ne olur yardımcı olun sevgilerimle

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
18 Temmuz 2012 | 16:59 mustafa karşı 215 Kişi okudu

Milyoner

Soru

Merhaba , Geçen günkü zengin olmak ile ilgili yazınizda , 1 milyon dolari olanin zengin oldugunu yazmiş , ancak kendinizin milyoner olmadığını yazmışsiniz . Milyoner olmak için , 1 milyon dolar nakitimi kasteditorsunuz , yoksa 1 milyon dolar degeride mal , mulk ve nakti mi ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Temmuz 2012 | 10:29 Adnan Duvenci 215 Kişi okudu

crown tower

Soru

bende crown towerda daire sahibiyim meliha hanımın bahsettikleri tamamıyla doğrudur..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Temmuz 2012 | 15:15 dogan yeni 215 Kişi okudu

grand wiew konutlari hakkinda

Soru

buraya 2009 da mütait olan sahsi bir yakinivasitasiyla malesef üye olup algigim dairenin yari bedelini ödedim ancak insaat aldigimiz gibi duruyor 8 blokun ikisini kaba insatindan baska bisey yok ortada burada 3yildir bir ruhsat sorunundan bahsdiliyor bi türlü cözüldü cözülecek bkleyiyoruz ayrica mütahitin ödedigimiz bir kisim paralari kooparatiften bagimsiz kullandigi ortaya cikti kooparatif mi gercekten burasi bir bilginiz varmi hakkimizi aramak icin negibi konuni hakkimiz var

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Temmuz 2012 | 23:07 mücahit kesici 216 Kişi okudu