2b gelir
merhaba tebernüş bey daha önce medyaya yansıdığı kadarıyla 2 b için peşin satış 16 milyar beklenti vardı dün maliye bakanının açıklamasıyla maksimum 4.8 milyar bekleniyor.sizce rayiç fiyatlar yüksekmi çıkar az mı
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
merhaba tebernüş bey daha önce medyaya yansıdığı kadarıyla 2 b için peşin satış 16 milyar beklenti vardı dün maliye bakanının açıklamasıyla maksimum 4.8 milyar bekleniyor.sizce rayiç fiyatlar yüksekmi çıkar az mı
SABANCI AİLESİNDEN ALACAĞIMIZ VAR YARDIMCI OLURMUSUNUZ?
Merhaba Ahmet bey iyi seneler dilerim, Konutlarda kdv oran değişmiş.Bende yeni bir ev almak üzereyim ev 20 senelik kdv ödeyecekmiyim.Bilgi vermenizi rica ederim.Teşekkürler
Ahmet Bey merhaba; 2005 yılında aldığım evimi 2012 aralık ayında sattım. Tapuda işlemler bitti. 5 yılı geçen sürede gelir vergisi ödenmediğini biliyorum. 2 sorum olacak. 1. Maliyeye herhangi bildirimde bulunmalımıyım ? 2. Evi sattıktan sonra yapmam gereken bir işlem var mı ? bu konularda bana yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler.
sayın tebernüş bey akpınarsanayi sitesinin cıvarındaki kışlalar boşaldı toki buralara ne zaman toplu konut yapacak ayrıca bu cıvarlarda teknokent ve üniversite kurulacak deniliyor bu projeler ne zaman gerçekleşecek teşekkürler
İyi günler. Benim sorum bir daire baktık.Satın almayı düşünüyoruz.Ancak kazan dairesinin üstündeki daireymiş.Kazan dairesinin üstündeki daireyi almak yanlış mı olur.Ona karar veremedik.Firma yetkilsi ses izolasyonu yapılacağını söylüyor.Bu konuda görüşlerinizi yazarsanız seviniriz.
Dairem Anıttepe'de, zemin hizasında giriş katıdır. Dairenin altı topraktır. (Yani altında bodrum veya sığınak vs. yoktur.) Kış şartlarından dolayı (Yağmur vs.) toprak az da olsa çöktü ve dairemin iç ve dış duvarı çatladı, (Çatlak genişliği ortalama 1-1,5 cm. dir). Bu problem başta benim daireme, sonra da apartmana zarar vemektedir. Dairemin iç duvarındaki çatlağı yaptırdım, fakat dış kısmı yaptırılmadan veya binanın çöken kısmının altı doldurulup onarılmadan iç kısımda yapılan onarımlar sonuçsuz kalmaktadır. Apartman Yönetimi bu konuda herhangi bir girişimde bulunmamaktadır. Apartman Yönetiminin bu işlemi yaptırması için ne gibi bir yaptırımda bulunabilirim. İlginize teşekkür ederim.
Merhaba Tebernüş bey. Küçükcekmece ilçesi sefaköy mahallesi çınaryolu cad. sinde rezidans fiyatları değerleri ne kadar olmalıdır sizce?
slm ve saygılar 18 ay oldu yeni bir daire aldık. bulunduğumuz binada mütahit ortaklarda oturmakta. idarecilerde onlar sadece biz idareciyiz demişler idareci olmuşlar yan yana dört blok her blok 30 daire bizim dairenin kalorifer kazanı başka bloğun altında bizim binanın altına yapması gerekirken başka binanın altına koymuş bizim binanın altındaki kazan dairesi su deposu yerini sığınağı kendine tekstil firmasına kiraya vermişler . yani yüze yakın dairenin ve dükkan ve iş yerlerinin su depoları aynı. hiç bir apartmanın yani blokun kapıcı daireleri yok ya satmışlar yada kiraya veriyorlar apartmanda kimse itirazda etmiyor. aslında arkalarından konu şuyorlar yanlarına gelince bir şey yok yakıtıda onlar alıyor bu kadar borcunuz var diyorlar peşin para ve çekleri olduğu için onlar alıyor kapıcıyıda onlar seçiyor evi bize 90- 100 bine sattılar tapuda 30- 40 bin gösteriyorlar en önemlisi kazan dairesini sığınağı ve kapıcı dairelerini nasıl onlardan alabiliriz. şimdiden teşekürler
5 yıl bloka edilen kişinin kredi çekmesiyle alakalı ne gibi yardımlar olabilir .. daha önce kredi kartı borcundan dolayı hacze girilmiş ama ödenip temiz kağıdı alınmıştır .. şu an ev kredisi çekmek istiyorum işlerim gayet yolunda ama bu bana engel oluyor neler yapabiliriz acaba ? şimdiden teşekkür ederim