otel odası hakkında
Tebernüş bey tekrar sormak zorunda kalmak.Cevabınız için teşekkürler fakat o yazınızdan pekte bir şey anlamış değilim açıkçası kafam çok karıştı.Yani ben böyle bir projeye gireyim mi?Ruhsatı alınmamış fakat yarı fiatına ve otel olarak arapların işleteceği bunlar hakkındaki düşüncelerinizi rica etsem:
