Sn.Kireç'çi küçük bir rakam için vaktinizi alıyorum ama l
Sn.Kireç'çi küçük bir rakam için vaktinizi alıyorum ama lütfederseniz 25-30.000 tl'lik emekli birikimimizi nasıl değerlendirebiliriz. Şimdiden teşekkürler...
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Sn.Kireç'çi küçük bir rakam için vaktinizi alıyorum ama lütfederseniz 25-30.000 tl'lik emekli birikimimizi nasıl değerlendirebiliriz. Şimdiden teşekkürler...
MARMARAY'IN BAHÇEŞEHİRE UZANTILDIĞI VE BAHÇEŞEHİR YENİKAPI METROBÜS HATTI İÇİN ÖLÇÜMLEME ÇALIŞMALARINA BAŞLANDIĞINA İLİŞİN HABERLER NE KADAR GERÇEĞİ YANSITIYOR. BİR BİLGİNİZ VAR MI? TEŞEKKÜRLER
beylikdüzü papatya rezidans hakkında yatırım amaçlı olarak fikrinizi alabilirmiyim? kolay gelsin
Tebernüş Bey Merhaba,Çapa tıp fakültesine yakın 35 yıllık binada 65 metrekare bir dairem var,yatırım amaçlı almıştım,parasını 10 yılda çıkarıyor, kiracı yakın zamanda çıkacak, eski olduğu için satıp yine kiraya vermek için halkalı'da ki projelerden ev almayı düşünüyorum,iyi bir yatırım kararı olur mu?
Mrblar tebernüş bey, artık sizin fanatiğiniz olduk,bizlere göstermiş olduğunuz özveriden ve ayırmış olduğunuz zamandan dolayı tüm okuyucularınız adına teşekkürlerimi bir borç bilirim.Efendim size boğazköy fiside den 2 1 120 metrekare site içi 26.kat öne bakan bir daire aldığımı söylemiştim,4 ay önce aynı daire 109 bin tl di.Şu andaki fiyatı ise 149 bin tl. Size fiyat yönünden uygun olup olmadığını ve prim yapma yönünden mantıklı olup olmadığını sormuştum.Siz metrekare bazında biraz yüksek ama etrafındaki projelere göre düşük diye cevap vermişsiniz,Acaba bunun anlamı fiyat pahalı ve prim açısından makul değilmi anlamına geliyor?Bu arada teslim süresi 24 ay. Tekrar saygılar ve sevgiler.
Merhaba Gardencity esenyurt (özyurt inşaat) projesi hakkındaki fikriniz nedir? teşekkürler.
Tebernüş Bey, MerhabaKiptaş maltepe 105 m2 hak sahibiyim, örnek daireyi gezdikten sonra evin düşündüğümden daha küçük ve kullanışsız olduğunu fark ettiğim ve daha rahat oturabileceğimi düşündüğüm 150 m2 daireye geçiş yapmayı düşünüyorum. ancak bazı tereddütlerim var. Bunlar; 1- şu an projenin ilerleyişinde yaşanan sıkıntılar, 2-teslim tarihinin hala belli olmaması, 3- inşaat kalitesi( mütehayit firmadan dolayı) 4- iki daire arasında 100 000 tl fark için kredi çekmek gerekecek (5 yıl ödemeli) 5- son olarak bu evi oturmak için alacağım ancak oturmama ihtimalim de var.Bu bilgiler ışığında 100 000 tl fark vererek geçiş yapmak mantıklı olur mu? yada yatırım amaçlı uygun fiyatlı başka bir daire almak mı? teşekkür ederim.
merhaba zorlunun tahminimce fiatının 8000 usd ile 15000 usd arasında konumuna göre değişeceği.buradan ev alan tahminimce aylarca bu kompleksten çıkmadan hayatını idame ettirebilir.daireler prim yapar, kira çarpanı uzun süre alır.dumankaya modern ile benzerlik ise her iki projedeki yüksek katlı bloklardaki kıvrımlar ve alt kütlelerde ciddi benzerlikler var.davalık konu olabilir.sitenizde yazma kınusuna gelince bunu şakamı ciddimi düşünmem gerektiğini anlayamadım.sizi uzun zamandır takip ediyorum .yorumlarınızdaki hızlı ve net cevaplarınız sitenizi takip etmemi sağlıyor.sizinle tanışmaktan büyük memnuniyet duyarım. bana mail adresimden ulaşabilirsiniz.
Merhaba Tebernüş bey, daha önce Deluxia ile ilgili sitenizdeki fiyatlarınızın hatalı olduğunu belirtmiştim.cevabınıza istinaden bugün tekrar satış temsilcisine sorduğumda aynı fiyatları aldım (2 1 358.000-432.000 aralığında). bu fiyatlara 2 1 alınır mı sizce?
merhaba.internette araştırma yaparken gayrimenkul değerleme ile ilgili yazınızı okudum.sizden bir konuda yardım istiyorum.bu işi araştırıyorum.ancak bir konu öğrendim.yani spk nın lisans sınavına girip 3 yıl sonra lisans alan kişiler bu işi yapabiliyor ama inşaat mühendisi,mimar,harita mühendisi gibi kişilere şirketler direk imza yetkisi verebiliyormuş.yani lisans almadan şirkete bağlı olarak yapabiliyormuş.örneğin ankarada bir firma antalyada birine imza yetkisi verip taşeron firması gibi onlara iş yönlendirip yapabiliyormuş.bu şekilde işe başlasam para kazanabilirmiyim?bddk nın listesinde yer alan bir firmanın taşeronu olup,antalyada bağımsız olarak bu işi yapmak istiyorum.herşeyi ayarladım sadece ne kadar kazanırım bunu araştırmak istiyorum.bu süreç içerisinde spk nın sınavına girip kendim de lisansımı almak için çabalıycam.bugünlerde buna karar verip çalıştığım yerden ayrılıp bu işe koyulmayı düşünüyorum.hayatımın dönüm noktasındayım.sizce buna değermi?lütfen bana bilgilerinizi aktarırsanız çok sevinirim