Merhaba Tebernüş bey, Bizde ev sahibi olmak isteyen herkes gibi

Soru

Merhaba Tebernüş bey, Bizde ev sahibi olmak isteyen herkes gibi dövizin durgun döneminde avantajlı olduğuna ikna edilerek japon yeni ile kredi aldık. Şu anda her kafadan farklı bir ses çıkıyor ve biz nasıl davranmamız gerektiğini şaşırmış durumdayız. Biri hala çok avantajlı diyor biri yılbaşından sonra çok daha kötü olacak şimdiden ytl ye çevirin diyor sizce nasıl bir yol izlemeliyiz. Tşk...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Kasım 2008 | 14:32 EBRU ATİK 214 Kişi okudu

Tebernüş bey, Ispartakul`de ev satarken tapu ve diğer tüm mas

Soru

Tebernüş bey, Ispartakul`de ev satarken tapu ve diğer tüm masraflar için olarak 3.000 - 4.000 YTL demişlerdi. Şimdi evler teslim ediliyor bu rakam 7.000 YTL seviyesine çıkmış durumda. İskan harcından hiç bahsetmemişlerdi, bununla birlikte diğer tüm masrafları biz ödeyeceğiz. Ayrıca İGDAŞ normal aboneliğin üstünde bir bedel talep ediyorlarmış. Sizden bu konuda bilgi almam mümkün mü Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Kasım 2008 | 15:53 Tahsin Karakurt 214 Kişi okudu

Sayin tebernüs bey, size almanyadan yaziyorum. gecen sene bir ok

Soru

Sayin tebernüs bey, size almanyadan yaziyorum. gecen sene bir okuyucunuz size sakarya/kandira hakkinda bilgi istedigini yazmisdi ve sizde kandira ile ilgili bilgim yok arastirayim demistiniz. bende bu sene oradan arsa (tarla) almak istiyorum, acaba arastira bildinizmi gelecegiyle ilgili. tesekürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Haziran 2009 | 00:16 sami yilmaz 214 Kişi okudu

firdevs evlerinden yada innovia 3 den yatırım amaçlı daire sa

Soru

firdevs evlerinden yada innovia 3 den yatırım amaçlı daire satın almak istiyorum.kiraya verirsem yada ileride satmak istersem 70-85 m2 daire tahmini kira geliri ne olur.1 yıl sonra satarsam yüzde kaç pirim yapar.siz hangisini tavsiye edersiniz.teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Temmuz 2009 | 23:55 yüksel yılmaz 213 Kişi okudu

merhabalar tebernüş bey, arsa alımıyla ilgili sormak istiyoru

Soru

merhabalar tebernüş bey, arsa alımıyla ilgili sormak istiyorum. alınacak arsanın m2 si ne derece önemlidir? kritik eşikler varmıdır dikkat etmemiz gereken. tavsiyeniz ne yönde olur? kesin cevap vermeniz imkansız biliyorum ancak silivri çerkezköy bölgelerinin değerlenmesi tahminlerinize göre ne kadar zaman alır? birde lüleburgazı eklediniz tavsiyelerinize. oradanda bi otoyolmu geçecek? çerkezköyde gördüğüm kadarıyla arsa fiyatları silivriye göre daha pahalı. tespitim doğrumudur? eğer doğruysa bunun nedeni nedir? lüleburgazda fiyetlarr sanırım en hesaplısıdır.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Temmuz 2009 | 21:47 selim fidan 214 Kişi okudu

Merhabalar,Sitenizi yeni gördüm gerçekten güzel, cevapların

Soru

Merhabalar,Sitenizi yeni gördüm gerçekten güzel, cevaplarınızda öyle.Benim sormak istediğim İstanbul Tekirdağ'a doğru gelişiyor, yeni yapılan siteler bunun göstergesi. Çerközköy için düşünceleriniz nedir?İstanbul ile birleşirmi, birleşirse bu ne zaman olur tahmini? Yeni yapılacak Silivri Havaalanının ve Edirne İstanbul hızlı tren hattının bu bölgeye etkisi ne olur. Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Temmuz 2009 | 00:04 Dinçer Işık 214 Kişi okudu

Tebernüş bey kiptaş'ın maltepe'de yapacağı yeni etap acaba

Soru

Tebernüş bey kiptaş'ın maltepe'de yapacağı yeni etap acaba mimar adnan kazmaoğlu'nun [google'dan miar mimarlık olarak giriliyor] 2006 çizdiği maltepe teras evler projesi mi ama o projede dokuyüz küsür daire görünüyor

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ağustos 2009 | 11:06 ahmet egemen 213 Kişi okudu

devlet deprem yönetmeliği gereği kendi yerine 20 katlı binala

Soru

devlet deprem yönetmeliği gereği kendi yerine 20 katlı binalar yapıyor yüzlerce insanı orda topluyor şimdi deprem olursu o binalar yıkılırsa kim suçlu olacak devletmi o binayı yapanlarmı adaletsizlik var millete sen 5 kat at ben devletim 20 kat tarım diyor sizce bu devlet halkını düşünüyormu adaletlimi hani hep adaletten bahsedenler var fabrika açmazlar stad yaparlar çok önemliymiş gibi sevinirler sizce bu devlet bu ülkeye bu milleti istihdam edecek ne yaptı dünyada halkını sömüren başka devletler varmı

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ağustos 2009 | 01:14 kenan kömürcü 214 Kişi okudu