Merhaba Tebernüş bey, Bizde ev sahibi olmak isteyen herkes gibi
Merhaba Tebernüş bey, Bizde ev sahibi olmak isteyen herkes gibi dövizin durgun döneminde avantajlı olduğuna ikna edilerek japon yeni ile kredi aldık. Şu anda her kafadan farklı bir ses çıkıyor ve biz nasıl davranmamız gerektiğini şaşırmış durumdayız. Biri hala çok avantajlı diyor biri yılbaşından sonra çok daha kötü olacak şimdiden ytl ye çevirin diyor sizce nasıl bir yol izlemeliyiz. Tşk...
