Cevabınız icin tesekkurler.İnnoviayı arastırdım evet iyi ma
Cevabınız icin tesekkurler.İnnoviayı arastırdım evet iyi marj bırakıyor yatırımcıya fakat teslimler hep gec oluyr.1. etap gec teslim edilmis,2 etapta simdiden 6 ay gecikme yapmayı deklare etmıs.Bu gecikmelerin nedeni nedir?sizin bir bilginiz var mı?yeşil insaat ile kontagınız var ise sizde arastırabilirmsiiniz?Tsk
