Merhaba;Bu işten çok iyi anlayan biri olarak(siz);FİYAPI Fikre
Merhaba;Bu işten çok iyi anlayan biri olarak(siz);FİYAPI Fikret beyin planlanan zamandan önde gittiklerini somut olarak görebiliyormusunuz.Tabi bunu anlayabilmek için sanırım şantiyeleri gezmenız gerekli.Şayet böyle bir imkanınız olursa bunun cevabını rica edeceğim sizden.Hakikatten Fikret beyin dediği gibi vaktinden önce bitebilirmi şuan ki performanslarıyla?Saygılarımı sunuyorum..
