iyi akşamlar sayın Kireççi ,Son zamanlarda insanların Ağao

Soru

iyi akşamlar sayın Kireççi ,Son zamanlarda insanların Ağaoğlu ve Avrupa konutları Süleyman beyi şımarıklıkla suçladıklarını görüyorum.Bu gün Ali Ağaoğlu ve Süleyman Çetinsaya kolay olunmuyor.Bu yerlere kolay gelinmiyor.İnsanların fiyatları beğenmemesinin sebebi ise bu günlerde yeni oluşan bir sektör olan maketten evi al ,6 ayda bir senede w de para kazan ,Öyle bir dünya yok .O bir kere olur iki kere olur ,eğer bunu ben biliyorsam sen biliyorsan o biliyorsa o iş bitmiştir.Her kes aynı şeyi düşünüyorsa o iş bitmiştir..w kazmazsında kazanırsın.O insanlar da şımarık değilsede okadar da saf değil ,Çünkü bu insaların projeleri senelerce sürmüyor.6 ayda bir senede biten projeler ,elbette bizim düşünebildiğimizi onlarda düşünebiliyor.Burada kimsenin avukatlığını yapmıyorum.Ama yatırımcı insanlara istihdam sağlayan insanlara da laf söyletmek istemem.Şahsen ben kendi adıma bu insanlarla gurur duyuyorum.İnşaallah bu insanların sayısı artar..Çünkü inşaat demek her şey demek ..iyi akşamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Temmuz 2010 | 21:11 AHMET YÜKSEL 212 Kişi okudu

merhabalar..Başakşehir Kayabaşı Kiptaş konutlarından bir da

Soru

merhabalar..Başakşehir Kayabaşı Kiptaş konutlarından bir daire aldık ama henüz taşınmadık...kayabaşının geleceğini nasıl gördüğünüz hakkında fikirlerinizi alabilirsek çok memnun oluruz...iyi çalışmalar..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Temmuz 2010 | 13:11 Uğur Türkyılmaz 212 Kişi okudu

ii akşamlar sayın kireççi.. kenan bey av.kon. temden çok kar

Soru

ii akşamlar sayın kireççi.. kenan bey av.kon. temden çok kar ettiğini ve bu işi gayet iyi bildiğini belirtmiş.. merak ettiğim avrupakonutları temden den komple blok mu almış... )))

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Temmuz 2010 | 21:18 yavuz şahin 211 Kişi okudu

Tebernüş Bey Merhaba,Bugün gazetelerde şu anda ev almak içi

Soru

Tebernüş Bey Merhaba,Bugün gazetelerde şu anda ev almak için uygun bir dönem olmadığını okudum. Kiracı olarak oturmak amaçlı küçük bir ev almak istiyorum. Teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Temmuz 2010 | 15:06 buse şimşek 212 Kişi okudu

MerhabaTEBERNÜŞ BEY.ben geçensene silivriden tarla aldım yat

Soru

MerhabaTEBERNÜŞ BEY.ben geçensene silivriden tarla aldım yatırım amaçlı tarla diyorum çünkü imar izni yok ileriye dönük ama bayağı beklemen lazım diyorlarprim yapması için ben bu kayabaşında yapılacak olan ticaret merkezinde dükkan almak istiyorum serbest meslek çalışanıyım iş kurmak açısından siz ne dersiniz? veböyle bişeye girişiyimmi?birazda birikimim var olur diyosanız acaba orda dükkan fiatları nedr?veya bekle tarayı satmamı diyosunuz ?çok TŞKEDRİM İYİ çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Temmuz 2010 | 02:17 Ramazan turhan 211 Kişi okudu

iyi günler tebernüş bey ben osmanlı inşaat yapıdan ev almak

Soru

iyi günler tebernüş bey ben osmanlı inşaat yapıdan ev almak istiyorum ve o firmayla ilgili hiç bir fikrim yok önerirmisiniz ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ağustos 2010 | 08:28 naide çelik 211 Kişi okudu

selamlar,1650 tl maaşla çalışıyorum.70-80 bin arası ev bak

Soru

selamlar,1650 tl maaşla çalışıyorum.70-80 bin arası ev bakıyorum fakat peşinatım 10-15000 arası var.bu şekilde ev alabilirmiyim veya hangi projelerle ilgilenebilirim?teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Ağustos 2010 | 00:51 volkan topkaya 211 Kişi okudu