Sayın Kireçci merhaba Haftalık olarak yayınladığınız Tü

Soru

Sayın Kireçci merhaba Haftalık olarak yayınladığınız Türk Telekom Arena fotoğraflarınızdan düzenli olarak seçeceğim 5 tanesini facebook sayfamda kullanmak istiyorum. Bu konuda ne yapabilirim.Bir diğer konu Fotoğraf boyutu ve çözünürlüğünde yükseltme yapmayı düşünüyormusunuz.Teşekürler. iyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ağustos 2010 | 09:51 muhammet yaymaz 211 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş Bey...Fi Life projesinin yeni fotoğraflar

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey...Fi Life projesinin yeni fotoğraflarını çektinizmi acaba? İnşaatta bir ilerleme gözleniyormu...İyi çalışmalar dilerim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Ağustos 2010 | 11:16 Ahmet Ege 212 Kişi okudu

ii akşamlar sayın kireççi diğer arkadaşlar gibi bende ıspa

Soru

ii akşamlar sayın kireççi diğer arkadaşlar gibi bende ıspartakulede yapılacak sosyal tesis avm vs.. çok merak ediyorum emlak konutu bu konuda bir tık daha zorlarsanız çok sevinicez..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Ağustos 2010 | 21:35 yavuz şahin 212 Kişi okudu

Merhaba tebernüş bey. ben fi-sıde bahçeşehir den 2 1 120 m2

Soru

Merhaba tebernüş bey. ben fi-sıde bahçeşehir den 2 1 120 m2 daıre aldım.projenın 3 boyutlu gosterımı çok guzel.ama hıç bir sekılde örnek maket daıreler yok.... sorum şu çok kısa surede gelısen ve buyuyen bu şirketin güvenılırlığı nedır? bıten projelerı varmı? sizin görüşünüz nedir? TEŞEKKÜRLER

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Ağustos 2010 | 11:20 ayhan canbaz 211 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey,Ispartakule'de son parseller, son durum n

Soru

Merhaba Tebernüş bey,Ispartakule'de son parseller, son durum nedir ? Ciddi bir hareketlenme var, avrupa kont. 2 nin haricinde bildiklerinizi paylaşırsanız seviniriz. Selamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Ağustos 2010 | 23:24 Tahsin Karakurt 212 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey,rüya konakları ile ilgili bizlginizi al

Soru

merhaba tebernüş bey,rüya konakları ile ilgili bizlginizi alacaktım.aradım 1 1 31500 olan stüdyo tipiymiş.sonra 1 1 62m2 =62 bin, 1 1 69m2=69 bin, 1 1 74m2= 74 bin diye örneklediler ödeme planına gelince 62 bin için 17500 tl peşinat kalan 44.500 içinde 48 ay vade ile kendi bünyelerinde senet yapıyorlar sizce uygun mu?? ya da şirketin güvenilirliği hakkında bilginiz var mı?? ( bu arada adınızın anlamı nedir ilginç))

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Eylül 2010 | 12:17 Gamze Yılmaz 212 Kişi okudu

tebernuş bey merhaba, ağaoğlu 212 my residans projesinin tanı

Soru

tebernuş bey merhaba, ağaoğlu 212 my residans projesinin tanıtım kataloglarında silüet şeklinde ikinci bir bina daha var acaba şu andaki binanın yanına ikinci bir bina daha mı yapılacak dışarıdan bakılınca bu ikinci binaya yer kalmıyor gibi görünüyor. BU projede 1 1 80 metrekare brüt 55 metrekare net daire için 260.000 TL nasıl bir rakam sizce

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Eylül 2010 | 16:01 musa caparkan 211 Kişi okudu

Sayın Tebernüş Bey...AKKOZA konutları 2. etaptan daire alma g

Soru

Sayın Tebernüş Bey...AKKOZA konutları 2. etaptan daire alma gafletinde bulunanlardanım.Havadan çekilen fotoğraflar gerçekten başarılı.Ancak AKKOZA projesi ile ilgili birkaç konuyu hatırlatmak isterim.Birincisi,3. etap olarak temeli atılan yerin adı AKKOZA ŞEHİR değil KOZA ŞEHİR olmalı.İkincisi 1nci etapta adı geçen yerde CORIO ismi halen geçiyor.Bu firma ortaklıktan tamamen çekildiği halde ismi niçin halen kullanılıyor?.Üçüncüsü,Orada AKKOZA ikinci etap diye bir bölüm de mevcut olduğu halde niçin hiç yokmuş gibi,değerlendirmeye alınmamış?Havadanemlak.com daki resim ve bilgilerin yayınlanmasında ilgili firmanın yönlendirmesi oluyor mu? Oluyorsa,yayınlanmadan önce bilgilerin doğruluğu kontrol ediliyor mu? Saygılarımla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Eylül 2010 | 00:43 Serdar CAN 212 Kişi okudu

Tebernüş bey, merhaba.Şileden bir gayri menkul almak istiyoru

Soru

Tebernüş bey, merhaba.Şileden bir gayri menkul almak istiyorum.Fakat bilmek istediğim konu şuSiz benim yerimde olsaydınız bu lokasyona yatırım yaparmıydınız; yaparsanız neden yapardınız? -) Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Eylül 2010 | 16:53 Mehmet Can 211 Kişi okudu