emlak vergsi
Temmuz 2013 'de 120 metrekare daireyi banka kredisi kullanarak (80.000TL) (72 Ay X1425TL geri ödeme)satın aldım.belediyeye beyannameyi aynı gün verdim.Bir hafta sonra evi 700 TL ye kiraya verdim.2014 yılı için gelir vergisi vermem gerekiyormu?Ayrıca Emlak vergisini nasıl ödemem gerekiyor?(ikamet ettiğim yer ile sahibi olduğum ev ayrı yerlerde)
