merhaba benim bir sorum olacaktı. arsa almayımı yoksa arazi al
merhaba benim bir sorum olacaktı. arsa almayımı yoksa arazi almayımı tavsiye edersiniz? çerkezköy ve şile bölgelerinin geleceğini nasıl görüyorsunuz? teşekkürler
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
merhaba benim bir sorum olacaktı. arsa almayımı yoksa arazi almayımı tavsiye edersiniz? çerkezköy ve şile bölgelerinin geleceğini nasıl görüyorsunuz? teşekkürler
Ispartakule ile ilgili haber yayınlayacaktınız. Merakla bekliyoruz.
10000 tl peşinatım ve 1100 tl gelirim var nasıl ev sahibi olabilirim teşekkürler... şu anda devam eden bir kampanya varmıdır. Tekrar teşekkürler...
merhaba kiptasin pendikteki sarmasikevleri pek prim yapmadi..ne kiraci bulabiliyoruz nede satabiliyoruz....projeyi biliyorsaniz gelecegi hakkinda ne dusunuyorsunuz...bu zaman kadar elimden cikan para karsiliginda satmalimiyim yoksa beklememi tavsiye edersiniz....ne kadar beklemeliyim..tesekkurler..
sayin kirecci size yurt disindan. hani sizin tavsiyelerinize uyup silivri (yeni mahalle)arsa aldigimi ve arsanin pirim yaptigini yazmisdim. 2 sene önce aldigimda imari 2.5 kat ve 100% de 25% di. bu sene izine geldigimde vergisini yatirmiya giitim ve merak edip imar degisikligi varmi deiye sordum. aldigim cevap ise yüksek yogunlukta yerlesik konut alani Hmax=24.50 mt dediler arsam 400 metre kare. bu ne demek tam anlamadim. rica etsem aciklarmisiniz. tskler.
Sayın Kireçci, İhalesi yapılan İstanbul - İzmir otoyolunun körfez köprüsünün Yalova tarafındaki arazilerin sizce daha prim potansiyeli var mı? Ordan arazi almak sizce uygun mu?
bahçeşehir Uphill court ta 1 1 daireyi 2007 de 140.000 tl yatırım için almıştım.600.00 tl kirada şimdi.Satmayı düşünüyorum.Acele etmiş olurmuyum.Paraya ihtiyacım yok .Saygılar
İyi günler tebernüş bey;Ben kiptaş maltepe 1. etap hak sahibiyim. Yönetim girer girmez avans olarak bir gider bahşetmiş. Bunun keyfi olduğunu düşünüyorum. Zaten aradığımızda hep kaçamaklı cevaplar veriyorlar. Bunun iptali için nereye başvurmalıyız. Bilgilendirirseniz sevinirim..
Konut kredisine başvurdum.Denizbanka başvuru yaptım.Sizce kınut almak için uygun zamanmı??. Teşekkür eder saygılar sunarım
ismet beyle görüşmeniz öncesi soracağım çok soru var demiştiniz anlaşılan sorularınız hangi proje ne zaman başlayacak olmuş insanların gerçek sorunlarını sorup ismet bey i sıkıştırmak istememenizi anlayabiliyorum nede olsa kiptaş sizin bir reklamvereniniz