faizlerde durum ne olur??
Merhaba.. benim sorum bu aralar borsada artan dalgalanmalar..Bu dalgalanmaların sonucu ne olur hükümet olmaz ya olur da yıkılırsa faizlerde çok yüksek bir artış olur mu esnek faizli kredim var bununla ilgili ne yapabilirim sabit faizli kredi çekip kapatmam mı iyi olur yoksa olduğu gibi bıraksam faizlerde herhangi bir kıpırdama olur mu TEŞEKKÜRLER...
