daire fiyatı

Soru

Göktürk'te merkezde 3+1 tapusunda 144 m2 yazan, ulaşım sorunu olmayan, tüm odaları güneş alan, dükkan üzeri 3 katlının 1. katı, 6 yıllık bina olan, ara caddede köşe daireyi satın almak istiyorum. kira getirisinin de1200-1500 tl arasında olduğunu öğrendim. Dıştan bakıldığında modern görünümlü bir bina olarak pek görünmüyor. Sizce fiyatı ne olmalı.Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Temmuz 2013 | 09:10 SERHAN SAYINLI 209 Kişi okudu

ortak kullanım alanı

Soru

apartman onunde bulunan alana dukkanlar araç çektırmıyolar.iskanda acik otopark oldugu halde,dairelerimiz topraktan kat ittifaklı

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
07 Temmuz 2013 | 14:44 ABDULKADİR KOLCU 210 Kişi okudu

kiracı hakları

Soru

merhaba, yaklaşık 6 ay önce kiracı olarak bir eve yerleştik. eşimle birlikte tatile gittiğimizde altkattaki komşumuzdan evine su bastığına dair haber aldık. apar topar geldik bizim evimizde her hangi bir su akması olayı yoktu. evimiz yerden ısıtmalı olduğu için su borularında evin eskiliğinden kaynaklanan deformasyonlar olmuş borular patlayarak aşağı sızmış. tadilat için usta çağırdığımızda bütün yerlerin söküleceğini heryere bakılacağını ve bu işin masraflı bir iş olduğunu söyledi. ev sahibimizle görüştüğümüzde bizimle anlaşması olduğunu evde kırılan dökülen her neyse bizim karşılamamız gerektiğini söyledi. bu masrafı biz karşılamak zorundamıyız?. biz daha taşınalı 6 oldu. eski bir bina ve bizim kullanım hatamızdan kaynaklanan bir sorun yok. bu konuda bizi bilgilendirirseniz çok memnun oluruz. işlerinizde başarılar ve iyi çalışmalar diliyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Temmuz 2013 | 15:36 gülay bulut yıldıran 210 Kişi okudu

mete ulusoy beyin sorusunun cevabı

Soru

merhaba, yeni gelir vergisi kanunu mecliste görüşülmeye devam edecek muhtemelen yılbaşında yürürlüğe girmesi bekleniyor. İkamet için alınan tek konutun satıldığında elde edilecek kazanç gelir vergisinden istisna edilecek. Yani 5 yıl içinde satış yapıldığında ödenmesi gereken vergiden vazgeçiliyor.Birden fazla konutu olanlar için evlerini 5 yıldan sonra sattığında sağlanan yüzde 100'lük istisna kaldırılıyor. Onun yerine kademeli istisna geliyor.Söylediğimiz gibi tasarı mecliste ve yürürlüğe girmeden net bir şey söylemek yanlış olur.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Temmuz 2013 | 01:38 ahmet korkmaz 209 Kişi okudu

Fi yapı

Soru

Fi yapının iflas erteleme duruşması hakkında bilginiz varmı. Duruşmadan karar çıktımı. Bizleri bilgilendirirmisiniz.

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
17 Temmuz 2013 | 15:36 tolga singer 210 Kişi okudu

tapu harcı

Soru

merhabalar Tebernüş Bey, 200.000 TL ye ev alacağım ancak tapu masrafı ne kadar çıkar birde sadece ben mi ödeyeceğim satıcıda ödemeli m

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Temmuz 2013 | 13:42 MEHMET DEMİR 209 Kişi okudu

YeniKentMerkeziEtkisi

Soru

Mrblar Serdar bey, alsancakta, ingiliz konsolosluğu yanında, gar tarafına cepheli konumda bir dairem var... 35 yıllık bir apartman dairesi... uzamanlığınıza ihtiyacım var, sizden ricam malum yeni kent merkezi projelerinin başlamasıyla benim mülküme olumlu bir etkisinin olup olamayacağı... syg

Serdar Dağıstan tarafından yanıtlandı.
11 Ağustos 2013 | 12:37 Mertowen 210 Kişi okudu

yatırım önerisi

Soru

Hepsi 75 bin nakit im var ve işsizim,evim yok.Önerebileceğiniz bir yatırım (sanırım bu durumda kısa vadeli olması gerekiyor malesef) var mı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Ağustos 2013 | 01:23 Fevzi Yücer 209 Kişi okudu

2012 de aldığım evi 2013 de sattım sorun olur mu ?

Soru

2012 yılında peşin fiyatla bir ev aldık. Ve bu evi 2013 yılında mecburiyetten satmak zorunda kaldık tapumda 52.000 lira yazıyordu alan kişi krediyle aldığı için çektiği fiyatı gösterdi. 97.500 olarak tapuya yazıldı.Bunun sonucunda benim başımı ağrıtıcak bir sorun ortaya çıkarmı ? Şimdiden teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Ağustos 2013 | 17:48 tamer deniz 210 Kişi okudu

bu durumda ne yapmalıyız ?

Soru

Peki bu durumda ne kadarlık bir ödeme söz konusudur. Cevabınızı tam olarak anladığımı söylemem. Öncelik şunu da söyleyeyim aldığımız ev ilk evimizdi ve satışımız da ilk şatışımızdı ayrıca tek evini ve oturduğu konutu satana vergi olmayacağını gazetelerde ve haberlerde gördük bu şuan için geçerli mi ? http://www.haberturk.com/gundem/haber/848453-oturdugu-evi-satana-vergi-yok

Ahmet Korkmaz tarafından yanıtlandı.
23 Ağustos 2013 | 23:01 tamer deniz 210 Kişi okudu