Fİ TOWER
Tebernüş Bey iyi günler, Dün Fi Towerla ilgili taşeronların alacağına karşılık ellerinde tapuları mevcut olan 1+1 daireyı 65000 tlye sattıklarını öğrendim. Bu projeden ev alırsam yaşabileceğim riskler nelerdir? Satın almayı önerirmisiniz? Teşekkürler,
