Merhaba, Eroğlu\'nun Atakent 3\'ün altındaki arsasına ne yap
Merhaba, Eroğlu'nun Atakent 3'ün altındaki arsasına ne yapılacağı belli oldu mu?İnşallah fazla konut yapmaz yoksa iyice beton yığınına dönecek o bölge!
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Merhaba, Eroğlu'nun Atakent 3'ün altındaki arsasına ne yapılacağı belli oldu mu?İnşallah fazla konut yapmaz yoksa iyice beton yığınına dönecek o bölge!
Kelebekler vadisin den konut alan arkadas var mı? Ben aldım ve proje hakkında geleceği hakkında projedeki yaşam hakkında düşüncelerini dinlemek aynı projeden konut alan kişiler olarak bu tür konuları tartışmak istiyorum
öncelikle selam sitenizi sürekli takip ediyorum yalnız dikkatimi çeken bi konu beni rahatsız etti tokiden ben sahsım ve yakınlarım ev aldı gayette memnunuz ve bu kurumdan ev alınırkende yoksul gurubu ön pilanda tutularak ev satılır ALİ ÖZKANIN YORUMUNA Bİ CEVABIM OLACAK meyve veren ağacı taşlıyorsunuz yaptınız o
tebernüş bey benim sorum bir gayrimenkul nasıl ve ne şartlarla göre alınırsa öreneğin ev alan yatırımcıya en yakın sürede yani evin değeri neyse onu katlamış olur
İyi akşamlar Tebernüş Bey, daha önce size sorulan bir soruda Fi-Yapı(Fi-Tower)toprak sahipleriyle Fi-Yapı arasında bir alacak verecek durumu'nun söz konusu olduğunu fakat satışın belli bir süreliğine durdurulduğunu yazmıştınız.Birkaç gündür çevremde toprak sahiplerinden çok uygun fiyata Fi-Yapı daireleri'nin satıldığını duyuyorum ve bende baya bir daire almak için heveslendim.Bu dairelerin satışları usule uygunmudur?Satın alan kişiler tapularını aldıkları halde daha sonra böyle bir durumda madur duruma düşebilirler mi?Siz ne yapmamı tavsiye edersiniz? Saygılarımla...
Selam Tebernüş Bey; uzun vadede kira getirisi elde edebilmek için hangi bölgede daire ve işyeri satın alınması gerektiği ile ilgili bilgi ricaediyorum. saygılar
üstad selam, arasira böyle yaziyorum ki bil diye, hemsehri mi takipteyim, boslamadim yani ) kolayliklar dilerim...
Biliyorum en son 22 ocakta cevap yazmışsınız ama varsa en son gelişme nedir acaba
şerefiyenin nasıl hesaplanacağını öğrenmek istiyorum miktar olarak tahmini belli bir oran verebilirmisiniz? şimdiden çok teşekkürler
Merhabe, tekrar ben. Daire icin 2010'un Mart ayinda 85 bin Lira ödemistim. Yurt disinda yasadigim icin, fiyat arastirmasi yapmakta biraz zorlaniyorum. Ama aklima da takiliyor acaba %25 fazlasina vermek mi daha avantajli, yoksa kendim satsam daha mi iyi olur. Tekrar tesekkürler.