Merhaba, Eroğlu\'nun Atakent 3\'ün altındaki arsasına ne yap

Soru

Merhaba, Eroğlu'nun Atakent 3'ün altındaki arsasına ne yapılacağı belli oldu mu?İnşallah fazla konut yapmaz yoksa iyice beton yığınına dönecek o bölge!

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Ocak 2011 | 16:39 Cenk Çalık 208 Kişi okudu

Kelebekler vadisin den konut alan arkadas var mı? Ben aldım ve

Soru

Kelebekler vadisin den konut alan arkadas var mı? Ben aldım ve proje hakkında geleceği hakkında projedeki yaşam hakkında düşüncelerini dinlemek aynı projeden konut alan kişiler olarak bu tür konuları tartışmak istiyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Ocak 2011 | 13:35 umut 207 Kişi okudu

öncelikle selam sitenizi sürekli takip ediyorum yalnız dikkati

Soru

öncelikle selam sitenizi sürekli takip ediyorum yalnız dikkatimi çeken bi konu beni rahatsız etti tokiden ben sahsım ve yakınlarım ev aldı gayette memnunuz ve bu kurumdan ev alınırkende yoksul gurubu ön pilanda tutularak ev satılır ALİ ÖZKANIN YORUMUNA Bİ CEVABIM OLACAK meyve veren ağacı taşlıyorsunuz yaptınız o

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Ocak 2011 | 14:26 ilhan kucukada 207 Kişi okudu

tebernüş bey benim sorum bir gayrimenkul nasıl ve ne şartlarl

Soru

tebernüş bey benim sorum bir gayrimenkul nasıl ve ne şartlarla göre alınırsa öreneğin ev alan yatırımcıya en yakın sürede yani evin değeri neyse onu katlamış olur

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Ocak 2011 | 14:50 can soylu 207 Kişi okudu

İyi akşamlar Tebernüş Bey, daha önce size sorulan bir soruda

Soru

İyi akşamlar Tebernüş Bey, daha önce size sorulan bir soruda Fi-Yapı(Fi-Tower)toprak sahipleriyle Fi-Yapı arasında bir alacak verecek durumu'nun söz konusu olduğunu fakat satışın belli bir süreliğine durdurulduğunu yazmıştınız.Birkaç gündür çevremde toprak sahiplerinden çok uygun fiyata Fi-Yapı daireleri'nin satıldığını duyuyorum ve bende baya bir daire almak için heveslendim.Bu dairelerin satışları usule uygunmudur?Satın alan kişiler tapularını aldıkları halde daha sonra böyle bir durumda madur duruma düşebilirler mi?Siz ne yapmamı tavsiye edersiniz? Saygılarımla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Ocak 2011 | 23:44 Murat Alper 207 Kişi okudu

Selam Tebernüş Bey; uzun vadede kira getirisi elde edebilmek i

Soru

Selam Tebernüş Bey; uzun vadede kira getirisi elde edebilmek için hangi bölgede daire ve işyeri satın alınması gerektiği ile ilgili bilgi ricaediyorum. saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Ocak 2011 | 16:17 can nergis 207 Kişi okudu

Merhabe, tekrar ben. Daire icin 2010\'un Mart ayinda 85 bin Lira

Soru

Merhabe, tekrar ben. Daire icin 2010'un Mart ayinda 85 bin Lira ödemistim. Yurt disinda yasadigim icin, fiyat arastirmasi yapmakta biraz zorlaniyorum. Ama aklima da takiliyor acaba %25 fazlasina vermek mi daha avantajli, yoksa kendim satsam daha mi iyi olur. Tekrar tesekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Şubat 2011 | 17:10 Mehmet Emin Adibelli 208 Kişi okudu