cevabınız için teşekkürler tebernüş bey bayramdan sonraki

Soru

cevabınız için teşekkürler tebernüş bey bayramdan sonraki hafta bu projeden yatırım amaçlı 1+1 daire alacağım inşallah 47 metrekare 137000tl umarım hayırlısı olur

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Kasım 2010 | 23:38 armağan keloğlu 207 Kişi okudu

hisse senetlerinden teşekkürler...

Soru

hisse senetlerinden teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Kasım 2010 | 17:43 mehmet öztürk 207 Kişi okudu

Merhaba, ilginiz için teşekküler. havadanemlak.com sayesinde t

Soru

Merhaba, ilginiz için teşekküler. havadanemlak.com sayesinde tüm istanbul havadan görmüş oluyuruz.Akkoza 2c etabınında havadan çekilmeleri varmı yada akbatı çekimleri yaparken onu dağil ederseniz seviniriz. Birde Akoza 2C etabı sanırım iki bloktan oluşuyordu ikisinide akbatı üstlendi acaba. selamlar,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Kasım 2010 | 15:37 süleyman Donmez 207 Kişi okudu

Merhaba,Sizin tüm iyi niyetli yorumlarınıza rağmen fi yapın

Soru

Merhaba,Sizin tüm iyi niyetli yorumlarınıza rağmen fi yapının sallanmaya başlandığı çok açık. Zaten firma sahibi güven kaybetmeye bu olaylardan önce başlamıştı. Dediki çok açık ve net şekilde; 2010 yılı projeleri bitirme için atılım yılı olacak başka projeye kesinlikle girmeyeceğim. Sonra bir projeye başladı. Bir ada aldı. Şimdi o adayı allayıp pullayıp satmaya çalışıyor. İlk başta 500 milyon dolar demişti, sonro 350 ye indi müthiş bir ilgi var dedi. Ortada tabi ki o fiyattan bir alıcı yok. Şimdi ben oraya milyar dolar lık proje yapacağım diyor, finansmanı nereden bulacaksa? Her yerden tehlike sinyalleri çalıyor. Madem finansal açıdan bu kadar güçlü, neden söz verdiği şeyleri yapmıyor? Teslim tarihini devamlı erteliyor? Yine de umarım konut alanlar daha fazla mağdur olmaz. Ama artık insanların da önemli bir karar ve maliyeti olan konut alımlarında peri masallarına inanmaktan vaz geçmesi gerekiyor kanımca. Peri masallarına inanılırsa sonuçların beklendiği gibi çıkmaması çok yüksek ihtimal.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Kasım 2010 | 11:50 haci gürsel 207 Kişi okudu

Teberbüş Bey Merhaba ; Fi-Tower konusu çok uzadı.. Bekleyelim

Soru

Teberbüş Bey Merhaba ; Fi-Tower konusu çok uzadı.. Bekleyelim görelime gerek yok.. Sorular net.. 1. Dış giydirme olacak mı ? olmayacakmı ? 2. Dış giydirme olacaksa nasıl olacak ? 2. Kapalı havuz var mı yok mu ? Varsa bu nerede olacak. Sadece towerlar da mı olacak.. 3. Otopark nerede olacak ? Bina altında mı ? Bina altında nerede olacak ? Çok zor matematik problemleri değil.. yapsınlar görelim yanlış bir mantık... Yapıldıktan sonra söz verilen gibi olmazsa ne olacak.. Birde o fiyata ne bekliyordunuz sorusunu soran arkadaşlara.. bu nasıl mantık.. isterse bedava verilsin, sonuçta yapılan bir sözleşme verilen bir söz var.. Kimse şunu unutmasın.. herşey o kadar göz önündeki, kullanılan yapı kimyasallarından, betondaki argera oranlarına kadar insanlar takip ediyor artık... Devamlı izliyorlar... Ve çok çabuk toplanıp, birlikte karar veriyorlar. Fi-Tower facebook grubu olarak 60 kişiyiz.. Durumu netliğe kavuşmasını istiyoruz... Bir diğer konuda, desteğiniz ve fikret bey'e direkt bizim için ulaştığınız için teşekkür ederiz. Ama ben buradan soru sorarak veya birilerinin sorduğu sorulara sizin Fikret Bey'den aldığınız cevaplardan sıkıldım. Sizin de devamlı gelen sorulardan sıkıldığınızı düşünüyorum. Birazcık kurumsallaşma adına resmi siteden bu sorulara cevap verilemez mi ? Çok zor değil. Sorular net. Bence satıştaki arkadaşlara da bilgi verimiyor.. Onlarda buradan aldıkları bilgileri yorumluyorlar sanki...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Kasım 2010 | 14:23 Barış BAŞKÜTÜK 208 Kişi okudu

Tebernüş Bey Sizin arkadaşınızın babası olan emlakçının

Soru

Tebernüş Bey Sizin arkadaşınızın babası olan emlakçının bize detayını e-maille gönderebilir misiniz? Yada buradan verir misiniz? Malum güvenilir insan bulmak kolay değil.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Kasım 2010 | 13:19 Hasan Aydın 207 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey.SİNPAŞ hakkında görüşleriniz nasıl?

Soru

Merhaba Tebernüş Bey.SİNPAŞ hakkında görüşleriniz nasıl? Çok görkemli projeleri var ama gecenlerde 9 aylık satışları yayınlandıgında satışlarının çokda parlak olmadığını gördüm.Ayrıca Ankara'nın en buyuk konut ihalesini aldığı söyleniyor, bu konuda bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.selamlarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Kasım 2010 | 22:41 MURAT CANDAN 208 Kişi okudu

Merhaba nasılsınız. akbatı nın karşısında bulunan arsanı

Soru

Merhaba nasılsınız. akbatı nın karşısında bulunan arsanın ne yapılacağını biliyormusunuz. bir ara Krea oraya alış veriş merkezi yapacak deniyordu ama akbatı gelince yine yaparmı mı ki.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Aralık 2010 | 13:31 HALDUN ÖZ 208 Kişi okudu