ben vanda hemşireyim kimse bizimle ilgilenmiyo Allah rızası i
ben vanda hemşireyim kimse bizimle ilgilenmiyo Allah rızası için prefabrik ev istiyorumçok zor durumdayım evi verirseniz bekar hemşire arkadaşlarla kalacaz sağolun
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
ben vanda hemşireyim kimse bizimle ilgilenmiyo Allah rızası için prefabrik ev istiyorumçok zor durumdayım evi verirseniz bekar hemşire arkadaşlarla kalacaz sağolun
MerhabaHenüz tamamlanmamış bir projeden 2. el daire almak isteğindeyim. Dairenin tapusu var, firmanın daire içinde yapmayı taahüt ettiği sözleşmeyide üstüme almama gerek varmı, firma bunun karşılığında %3 komisyon talep ediyor, Tapusu olduğuna göre ben tüm haklarını satın almış olmuyormuyum ? Teşekkürler
merhaba.benim.macunköyde300.metre.arsam.var orada halen toki inşati sürmekte ama bana herhangi bilgi gelmedi ben bu300metre arsayı yenimahele belediyesinden sene 1987 de 582 binliraya satın aldım ben negibi haklara sahibim neyapmam lazım bana şuan 52 binlira enkaz parası veriyorlar
merhabalar tebernüş bey,sizleri çok yakından takip ediyorum.ve sorularımızı anında yanıtlamanız ve yeterlı bilgi vermenız bizlere oldukça güven vermekte.ben bundan 2hafta önce osmanlı inşaattan bir daire aldım kapıdan içeri girdiğim andan itibaren oldukca bir yogunluk vardı daha sonra beni bir bayanla görüştürdü ve bayanın bana vermiş olduğu bilgeler sayesinde baya bir tatmin oldum son aşama olarak beni satış koordinatörüyle görüştürdüler ve yeterli bilgiyi aldıktan sonra daireyi almaya karar verdik eşimle birlikte. şuan 3+1 daire sahibiyim 137.000TL aldık o kadar olumsuz yorumlara ragmen satıs ofısındekı musterı temsılcılerı bunların kuru gürültüden ibaret oldugunu söyledı sizin sitenizde okudugum yorumlara göre tarafsız görunuyorsunuz son olarak bunlar hakkında düşüncelerınızı almak ıstıyorum? ayrıca, lokasyon olarak buldugumuz o bölge deki daire fiyatı bittiği takdırde ne olacaktır? şimdiden teşekkür ederim.iyi çalışmalar diliyorum. .
sitenizle ilgili uzun zamandır değişik bilgisayar kullansamda problem yaşıyorum. Ya tıklıyorum bir türlü sayfa açılmıyor, yada bağlantı yüklenemiyor diye yazı çıkıyor. Google chrome olsun İE olsun sorun düzelmiyor. Bir değişiklikmi söz konusu geçiş dönemi gibi. 2-3 kere sayfa açsam daha sonra bağlantı bozuk ilanı çıkıyor. Belli bir süreden sonra tekrar denendiğinde açılabiliyor. Bizi rahatlatın lütfen
VAryap projelerinin, özeelikle Meridian projesinin cok uzun sürdüğünü düşünüyorum. Yanlış tahmin etmiyorsam 4 yıla yakın bir sürede teslim edemediler. Bu tespitim doğru mu?
Tekrar Merhaba,25 yıldır Bağcılar'da ikamet ediyorum.(32 yaşındayım) Ben yardımcı olabilirim belki. Hatta tarifden anladığım kadarı ile maps den size resim de yollayabilirim.
asdasd
mrb.Bayrampaşa da viaport venezia projesi hakkında ne düşünüyorsunuz .Prim yaparmı proje tamamlanabilirmi .1+1 Daire fiyatına söylenen rakam 214 bin TL.siz ne düşünüyorsunuz. Şimdiden teşekkürler
şirinevlerin merkeziliğini, her yere kolaylıkla gidilebilmesini çok seviyorum.şuanda burda oturuyorum.bir yandan da esenyurttan,beylikdüzünden hemen teslim evlere gitme fikri var. o uygun evi bahçelievler bölgesinden bulabilir miyim sizce?saygılar.