Eston'da 650 bin TL'ye villa

Soru

Merhaba, dünkü soruma istinaden 150 m2 bahçe 85m2 oturumlu katlı villa alt Kv, sizce burası için 650.000 tl ler iyi mı yoksa pahalı mı, bu bölge ileride prim yapar mı. Birde buradan otoban bağlantısı geçeceği söyleniyor evlerde istimlak gibi birşeyi olur mü, bir de banliyo treni gelme ihtimali nedir. Teşekkür ederim, saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Temmuz 2012 | 22:17 Ahmet Akbay 208 Kişi okudu

Konut Fiyatları

Soru

Sayın Tebernüş Bey, Ben Gebze Yüksek Teknoloji Enstitüsünde öğretim üyesiyim. Bir çalışmam için İstanbul'da farklı semtlerdeki konutlara ilişkin son 10 senelik ortalalama m2 satış fiyatlarına ihtiyacım var. Bu tarz bir bilgiye nasıl ulaşabilirim. Siz de varsa email ile gönderebilir misiniz? Saygılarımla, Doç. Dr. Selim AREN

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Temmuz 2012 | 14:46 Selim AREN 208 Kişi okudu

anlasmazlık

Soru

İyi günler dilerim .benim size bis orum olacaktı ben kırtasiye işletiyordum ve işlerim kötü gidince verdiğim çekleri ödeyemedim toptancıya elime gectikce vercegim beyan ettim ve elime para hhgectikce verdim ama bi makbuz almadım beni idare ediyor diye.Tabi böle olacagını bilmediğimdende imzalı 3 adet çek vermiştim daha sonra bendükkanı bi arkadsa devrettim borcum toptancıya 14.000 tl idi devirden aldıgım çekleride toptancıya verdim 11.000 tl ve 3 adet senet verdim 1000 tl lik borcum kapanmıs olarak biliyordum topytancıya yazılı çeklerimi gönderirmisin dedim pazartesi gönderirim dedi ama cuma günü bankaya tekrar verip çek başına 650 tl para almıs bankanın kefil oldugu miktarı bölece bankadanda yaklasık 4000 tl aldı bankadan tabiki bizden istedi.daha sonra nedne böle yaptınız diyincede daha onceden verdiğim imzalı fakat kendilerinin doldurgu cekleride bankaya verdiler.gerekceleride banka bizden tekrar parayı isteyince bende dedimki yaklasık olarak 40 milyarlık faturamı vermemişlerdi dedim faturalarım yok ortada bende sizi avukata verecem dedim bunlarda bu sefer benim imzaladıgım ama üzerini yazmadıgım cekleri doldurup bankaya tekrar vermişler avukatları demiş hicbirsey yapamaz diye ama gercekten vermedikleri faturalarım var kendilerinde ben ne yapabilirim bu konuda bana yardımcı olabilirseniz memmun oldum

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
31 Temmuz 2012 | 15:34 selamettin uzun 208 Kişi okudu

Babil kuleleri

Soru

Mrb Babil kulerinden ev aldım senetleri imzaladım peşinat olarak da 20000 tl para banka tarafında ödeme yaptım ama ben evden vazgeçmek istiyorum ve paramin iade edilmesini istedim ama %20 sinin kesinti yapılacağını ayridan da paramin 3 ay sonra verileceğini söylediler böyle bir olabilir mı ya ne yapmam lazım paramin hepsini geri alabilmem icin

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
07 Ağustos 2012 | 22:54 Mustafa salik 207 Kişi okudu

Yat limani !

Soru

Yillardan beri bekledigimiz Yat limani nezaman baslayacak.Yazlik evimi yapmak istiyorum gelisme olmadigi icin beklemedekteyim. detayli bilgi verirseniz memnun olurum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Ağustos 2012 | 21:45 Ziya KÜCÜK 207 Kişi okudu

Fİ-SİDE KİRA

Soru

Selamlar; bilindiği üzere 30 mayıs 2012 teslim tarihli bu projenin sözleşmesinde en fazla 3 ay gecikmeden sonra takip eden 4. aydan itibaren kira ödemesi yapılacağı maddesi var. Bu kira ödemesi o muhitin emsaline göre mi yoksa firmanın kendi kanaatine göre mi yapılacaktır? Ayrıca kira ödemesi bizim talebimize gerek kalmadan firma tarafından yapılacak mı? Şimdiden cevabınız için teşekkür ederim.

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
22 Ağustos 2012 | 20:33 YILDIRAY KOÇ 208 Kişi okudu

çözüm üretmez oldu

Soru

Artık İstanbul belediyesi sorun çözen değil sorun üreten bir hal altı.Esenyurtta imar sorununda sizin sitenizin dışında hiç bir yerde net bilgi yok,sanki bütün gazete ve medya gözünü kapamış yada yazamıyor aynı partiden 2 belediyenin bu kadar zıt karar alabilmesi mümkün mü?Başakşehir şahintepe de 2-3 seneden beri imar ha çıktı ha çıkacak binlerce insan mağdur.Samimiyetle sayın Kireçci ben belediyelerin artık hizmet degil sorun üretmeye başladıgını düşünüyorum.Binlerce insan esenyurt ta mağdur hiç bir yerde haberi yayınlanmıyor.(sizin dışınızda).Sizcede enteresan değil mi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ağustos 2012 | 16:21 faruk ilker 208 Kişi okudu

Orkide 2 sitesinin yanında ki arazi

Soru

Tebernüş bey merhabalar, Orkide 2 sitesinin yanında ki üniversite imarlı olan arsanın kıyılarına ağaçlar diktiler. Ayrıca Görgülü İnşaat yazan konteynerler koydular. Beton kalıpları gibi tahtalar boşalttılar. Yeni bir proje mi var? Bilginiz var mı? Selamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Ağustos 2012 | 15:50 Şenol Dağlı 207 Kişi okudu

Kayaşehimi Kayabaşımı siz Ne önerirsiniz.

Soru

Merhaba Tebenüş bey öncelikle yaptığınız işten dolayı sizi tebrik etmek istiyorum soruma gelecek olursak kayaşehir ve kayabaşı konutları farklı konutlarmı 2+1 daire almak istiyorum 40 bin peşinat 120 ay 300 tl kredi ödemesi sizce nasıl siz olsanız nereyi tercih edersiniz hangi bölgeyi benim kafamda 5-6 var

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Ağustos 2012 | 14:20 erkan yılmaz 207 Kişi okudu

luxist

Soru

tebernüş bey iyi pazarlar. luxist projesi ile ilgili bildiğiniz bir gelişme var mı acaba?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Eylül 2012 | 11:32 cengiz aktaş 207 Kişi okudu