Eston'da 650 bin TL'ye villa
Merhaba, dünkü soruma istinaden 150 m2 bahçe 85m2 oturumlu katlı villa alt Kv, sizce burası için 650.000 tl ler iyi mı yoksa pahalı mı, bu bölge ileride prim yapar mı. Birde buradan otoban bağlantısı geçeceği söyleniyor evlerde istimlak gibi birşeyi olur mü, bir de banliyo treni gelme ihtimali nedir. Teşekkür ederim, saygılarımla.
