luxist
tebernüş bey iyi pazarlar. luxist projesi ile ilgili bildiğiniz bir gelişme var mı acaba?
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
tebernüş bey iyi pazarlar. luxist projesi ile ilgili bildiğiniz bir gelişme var mı acaba?
Merhaba Tebernüş bey, çarşamba günkü programınız saat kaçta acaba, teşekkürler
tebernüüş bey geniş ferah ucuz site içinde tavsiye ettıgınız villa varmı ?
Fi towerden 1+1 daire satın aldım.Tüm ödemelerimi yapıp senetlerimi teslim aldım.Tapu için gerekli ödemelerimi de tamamladım.Eylül 2001 de teslim edilmesi gereken daire bildiğiniz gibi hala teslim edilmedi.Tapularıda verilmedi.Verileceğinide zannetmiyorum.Bu durumda ödediğim parayı almak için nasıl bir yol izleyebilirim.
hoşdere de askereyiye sınır bir 575 m2 arsamız var sizin sitenizden okuduğum kadarıyla projenin içinde kalıyor ama bize bu konuda hiç ulaşan olmadı bu konuda ne yapmalıyız teşekkurler
bahçetepe istanbul satış ofisi nerede acaba
Merhaba, Kayacity'de brüt 265 m2 olup bunun 100 m2'si bahçe kullanımı olan 3+1 dairenin fiyatı 460 bin TL, fiyatı hakkında yorum yapabilirmisiniz? İleride daha çok değerlenirmi? Kayacity hakkında olumlu olumsuz görüşleriniz nelerdir? Kayacity'ye mi yoksa Kayaşehire mi yatırım yapılmalı? Teşekkürler
Toki Kayaşehir'de Kamu kurum personeli için ne zaman ev yapacak.Kamu kurumlarına yapılan evlere üzerine evi olan girebiliyormu acaba.Şimdiden teşekkürler. İyi çalışmalar
merhaba ben esenyurt mehtercesmede dare aldımtapu masrafı ne kadar olur bırde kredı cekecem dosya masrafı alıyorlarmı saygılar
Sayın Tebernüş Bey, iyi pazarlar ! benim bir sorum olacaktı. Biz ukra city' den daire aldık. Bizimde herkes planlarımız çok ama çok değişti. Ama bu bize ders oldu bi daha maketten ev almakmı asla. Atilla bey ile yapmış olduğunuz görüşmeyi izledim. Aylardır hep bu sözleri duya duya pek tatmin olmadı doğrusu. Belki bu defa sözlerinde duracaklar ama bizim aylardır yaşanan olaylardan dolayı pek inancımız kalmadı dilerim biz yanılırız. Atilla bey yanlış hatırlamıyorsam 867 konut olacağını söyledi. 2650 konuttan 867 konuta inilecekse konutlar kaç katlı olacak. birinci sorum bu ikincisi ise gerçekten tahmin edilen tarih 2013 eylül ekim olacakmı ve evin inşatında yaşanan problemler bizi çok yıprattı iç işciliktede çok sorun yaşarmıyız. Konu hahkında yardımcı olursanız çok sevinirim. Saygılarla,