lütfen bana bir yol gösterin ben Almanyada yaşayan yalnız bir

Soru

lütfen bana bir yol gösterin ben Almanyada yaşayan yalnız bir bayanım.100.000 birikimim var 1 seneden beri bankada eriyor nereye yatırım yapacağımı bilemiyorum.bir proje temelde girmek istiyorum avrupa yakasını düşünüyorum.yeni başlayacak projeler hakkında beni bilgilendirirseniz sevinirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Haziran 2011 | 17:13 çiğdem şıray 204 Kişi okudu

Merhaba,Kartal kentplusta brüt m2si 2000 ytl(net m2 fiyatı 2500

Soru

Merhaba,Kartal kentplusta brüt m2si 2000 ytl(net m2 fiyatı 2500ytl) olan 1.kat bir dairenin (zeminin üstü site içine bakan)fiyatı nasıldır ?Karlı bir yatırım denebilir mi ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Haziran 2011 | 00:11 arda solmaz 204 Kişi okudu

Oncelikle sizi tebrik ve hayranlikla takip ettim.Turkiyenin tek v

Soru

Oncelikle sizi tebrik ve hayranlikla takip ettim.Turkiyenin tek ve ilk canli, g.menkul uzmanisiniz.Benim uzmanlik sorum soyle Basaksehirde130m2 evde kirada oturuyorum.(800TL)Simdilik oturdugum evi satin alacak guc yok.(240binTL) 100bin TL nakdim var. Bizim bolgemizde85m2 alabilecegimiz daireler yaklasik110-120binTL civarinda ve kira getirisiaylik 500-600TL arasi.SoruMevcut 100bin nakdimizi Tekirdagbolgesinde bir taksi plakası alıp kirayavermek olarak dusuncem varNet kira getirisinin 800-900TL olduguhesaplaniyor.ilk olarak taksi plakası kiralayip,birkac sene boyle devam edip, uzerinebirikimleri ilave ederek, oturdugumuz evialmaya yaklasmayi dusunebilir miyiz?Uzman olarak ne dersiniz.Simdiden tesekkurler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Haziran 2011 | 12:02 TuncAslan 203 Kişi okudu

fi tower bir daire aldım bunun için iki senet verdim 1. 50.000

Soru

fi tower bir daire aldım bunun için iki senet verdim 1. 50.000 tl ocak.2011 ve 100.000 tl eylül 2011 eylül ayında tapular vericek ve biz bu tapu ile kredi kullanacaktık ancak teslimler aralık 2011 i bulacak diyorsunuz biz senedimizi nasıl ödeyeceğiz senet vadesini uzatmak mümkün olacakmı... teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Temmuz 2011 | 10:59 MEHMET YAVUZ 203 Kişi okudu

merhabalar tebernüş bey biz kolple tamamlanmış bir siteden ot

Soru

merhabalar tebernüş bey biz kolple tamamlanmış bir siteden oturuma hazır bir daire aldık. satış işlemini tapu dairesinde şahıstan yaptık. fakat daireye oturduktan sonra bize bir yazı geldi. yazıda kooperatif üyesi oldugumuzu belirten bilgiler ve bi miktar borç cıkartılar. fakat biz satış esnasında herhangi bir kooperatif evraklarını veya devir belgelerini imzalamadık. bu durumda biz bu borçu ödemek zorunda mıyız aynı zamanda kooperatif üyesi olmuş sayılıyormuyuz. şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Temmuz 2011 | 12:45 kemal türkkan 203 Kişi okudu

merhaba, lounge 1 projesinde satışlar ne durumda bilginiz var m

Soru

merhaba, lounge 1 projesinde satışlar ne durumda bilginiz var mı? uzun süredir fiyatlar sabit genel durum hakkında bilgi verebilirseniz sevinirim.teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Temmuz 2011 | 16:48 mustafa kınıkoğlu 204 Kişi okudu

merhabalar .tebernüş bey sitenizi yakından takip ediyorum herg

Soru

merhabalar .tebernüş bey sitenizi yakından takip ediyorum hergün en az bir kaç defa girip güncel projeleri takip ediyorum ben yurtdışında çalışan birisiyim 7 yıl sonunda biraz birikim yaptım ve istanbuldan yatırım amaçlı 200.000 e kadar bir daire almak istiyorum.bazı fırsatları maalesef kaçırdım çok cazip satılan ve iyi prim yapan projelerden tereddütlerin nedeniyle kararsız kaldım ve alım yapmadım .bu fiyatlarda alabileceğim geleceğini çok iyi gördüğünüz bir kaç proje ismi söylermisiniz.biraz kolaycılık olarak görebilirsiniz ama sizin fikrinizi çok önemsiyorum teşekkirler.kolay gelsin

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Temmuz 2011 | 16:22 hasan önder 203 Kişi okudu

merhabalar,ben yatırım amaçlıolarak bahçeşehir megagruptan

Soru

merhabalar,ben yatırım amaçlıolarak bahçeşehir megagruptan net 43 metrekare,brüt 52 metrekare home office almayı düşünüyorum.fiyatolarak 65.000 tl sizce ilerisi için mantıklı bir yatırım olurmu kira getirisi ne kadar olur tahminen ve iki yıl sonra satmak istesem kaç tl ye satılır .yada olmassa bize daha mantıklı bir yatırım tavsiye edersenız seviniriz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Temmuz 2011 | 20:08 aziz akça 204 Kişi okudu