Ben 3-4 kere gittim 1. haftadan sonra satış ofisine; her defas

Soru

Ben 3-4 kere gittim 1. haftadan sonra satış ofisine; her defasında baya yoğundu. Alan çoksa demek ki iade eden ya da kredisi çıkmayan da bir hayli olmuş anlaşılan. Saygılar..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Şubat 2011 | 23:51 Muhammed Eren 204 Kişi okudu

Tebernüş Bey Günaydın, Enver Bey\'e verdiğiniz cevapta devle

Soru

Tebernüş Bey Günaydın, Enver Bey'e verdiğiniz cevapta devlet sırlarının bile ) internette yayınlandığını yazmışsınız.. Dünkü cevabınızda henüz açıklamayı doğru bulmadığınız Avrupa Konutlarının yeni iki büyük projeninin hiç değilse hangi bölgede planlandığını yazsanız öyle sevindirici olur ki benim için...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Şubat 2011 | 11:30 Selva Mat 203 Kişi okudu

merhaba,yatırım amaçlı,uzun vadede getirisi olabilecek 1+1 mi

Soru

merhaba,yatırım amaçlı,uzun vadede getirisi olabilecek 1+1 mi ,2+1 ler mi tercih edilmeli sizce?3+1 soramıyorum bile,bütçem ona yetmez ) ve 1+1 ler ileride satılmak istense satılabilir mi ? teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Şubat 2011 | 21:24 seda bör 203 Kişi okudu

merhabalar arkadaşımın 4 katlı evi var belediyede sözkonusu

Soru

merhabalar arkadaşımın 4 katlı evi var belediyede sözkonusu sokağata 3 kat izni var 4 kat kaçak olduğu için evin hiçbir katına ruhsat alamıyor torba yasasın bununla ilgili af varmı bilgi edinirsem seninirim teşekkürederim.saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Şubat 2011 | 17:41 lokman yalçın 203 Kişi okudu

MerhabaEvli ve bir çocuk sahibiyim. Yıl sonuna doğru yada yeni

Soru

MerhabaEvli ve bir çocuk sahibiyim. Yıl sonuna doğru yada yeni yılın ilk aylarıyla beraberKadıköy\'e mümkün olduğu kadar yakın, deprem yönetmeliğine uygun üretilmiş, mümkünse mutfağı geniş, 3+1 şeklinde bir daire satın almak istiyoruz. Bütçemiz 150-200 Bin TL arasında. Bu konuda ilk aklıma gelen bölgeler Örnek Mahallesi, Ataşehir-Yenişehir Mahallesi oldu. Sizin lokasyon ve bina tipi olarak önerilerinizi almak isterim?Not Site içersindeki yeni yapılara baktım fakat bütçemi aştığı için ve aidat giderleri fazla olduğu için pek uygun gelmedi.Yardımlarınız için teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Şubat 2011 | 15:33 K.Mustafa ASLAN 204 Kişi okudu

Merhaba,Fi Life sizce de Ağustos sonu teslim edilebilir mi, şu

Soru

Merhaba,Fi Life sizce de Ağustos sonu teslim edilebilir mi, şu anda 10.kattalar zannedersem, bir de tapularla ilgili belediye tarafında genel bir problem mi var acaba, bilgi alabilirsem sevinirim.Çok teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Şubat 2011 | 18:56 Ümit Hamdi Gelen 203 Kişi okudu