Ben 3-4 kere gittim 1. haftadan sonra satış ofisine; her defas
Ben 3-4 kere gittim 1. haftadan sonra satış ofisine; her defasında baya yoğundu. Alan çoksa demek ki iade eden ya da kredisi çıkmayan da bir hayli olmuş anlaşılan. Saygılar..
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Ben 3-4 kere gittim 1. haftadan sonra satış ofisine; her defasında baya yoğundu. Alan çoksa demek ki iade eden ya da kredisi çıkmayan da bir hayli olmuş anlaşılan. Saygılar..
bankadan 15 000 tl kredi aldık 1 hafta sonra götürüp 10 000 versek kredi faizi azalırmı
Kiptas Nish Adalar projesiyle ilgili dusunceleriniz neler?Adalar manzarali 3+1 alsak nasil olur?
Tebernüş Bey Günaydın, Enver Bey'e verdiğiniz cevapta devlet sırlarının bile ) internette yayınlandığını yazmışsınız.. Dünkü cevabınızda henüz açıklamayı doğru bulmadığınız Avrupa Konutlarının yeni iki büyük projeninin hiç değilse hangi bölgede planlandığını yazsanız öyle sevindirici olur ki benim için...
merhaba,yatırım amaçlı,uzun vadede getirisi olabilecek 1+1 mi ,2+1 ler mi tercih edilmeli sizce?3+1 soramıyorum bile,bütçem ona yetmez ) ve 1+1 ler ileride satılmak istense satılabilir mi ? teşekkürler
merhabalar arkadaşımın 4 katlı evi var belediyede sözkonusu sokağata 3 kat izni var 4 kat kaçak olduğu için evin hiçbir katına ruhsat alamıyor torba yasasın bununla ilgili af varmı bilgi edinirsem seninirim teşekkürederim.saygılarımla
MerhabaEvli ve bir çocuk sahibiyim. Yıl sonuna doğru yada yeni yılın ilk aylarıyla beraberKadıköy\'e mümkün olduğu kadar yakın, deprem yönetmeliğine uygun üretilmiş, mümkünse mutfağı geniş, 3+1 şeklinde bir daire satın almak istiyoruz. Bütçemiz 150-200 Bin TL arasında. Bu konuda ilk aklıma gelen bölgeler Örnek Mahallesi, Ataşehir-Yenişehir Mahallesi oldu. Sizin lokasyon ve bina tipi olarak önerilerinizi almak isterim?Not Site içersindeki yeni yapılara baktım fakat bütçemi aştığı için ve aidat giderleri fazla olduğu için pek uygun gelmedi.Yardımlarınız için teşekkürler
silivride arsanın m2 karesi ne zaman 1 milyar olur
Merhaba,Fi Life sizce de Ağustos sonu teslim edilebilir mi, şu anda 10.kattalar zannedersem, bir de tapularla ilgili belediye tarafında genel bir problem mi var acaba, bilgi alabilirsem sevinirim.Çok teşekkürler
50 m karelık evlerınız 36.00 tapu verılıyomu