merhaba tebernüş bey nasılsınız?ben size danışmak istediğ
merhaba tebernüş bey nasılsınız?ben size danışmak istediğim konu şu...fiyapı biliyorsunuz bir kampanya düzenledi.%25 prim garantili diye...benim size sormak istedğim böyle bir yatırımı nasıl değerlendiriyorsunuz...
