kartal kentsel dönüşüm

Soru

merhabalar sizinle nezamandan beri konusmuyoruz.bilmem hatırladınızmı?, bizim kartalda yaklaşık 12 dönümlük arazimiz vardı son durum şu,bi firmayla anlaştık elizi inşaat diye bi firma bilmem hiç duydunuzmu şahsen ben duymadım.bu firmayla ilgili bilginiz varsa paylaşırmısınız? bide bizim arsanın konumu itibari ile emsaller 3.15 e çıktı diyolar bu konuda fikriniz varmı bilmek isterim? son olarak kardal imardan çıktı aldım ve sanki ufak ufak değişimler olmuş bunu size göndersem beni bilgilendirirmisiniz teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Aralık 2012 | 09:45 yusuf arici 203 Kişi okudu

ayıplı konut

Soru

16 ocak 2012 tarihinde 155000 tl si banka kredisi kalanı elden ödemek şartıyla dublex ev satın aldım. evin eksikleri 15 gün içinde bitirileceği söylendi. 15 mayısta eksiklikler tamamlandı ve 17 mayısta evi kiraya verdim. kiracı girdikten sonra ilk yağmurda ev akmaya başladı. defalarca inşaat şirketi uayrıldı ev tamir edildi yine aktı yine tamir edildi yine aktı halada sızıntı yapıyor.kiracı 3 ay içinde evi terketti. evin akmasından dolayı ne kiralayabiliyorum nede satabiliyorum. evim şuan boş ve aylık 2432 tl kredi ödüyorum. şuan evi iade yada zaralarımın karşılanması mümkün mü

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Aralık 2012 | 22:03 EROL ŞEN 204 Kişi okudu

Konut alımı

Soru

Merhaba 150-160 bin tl bütçeye 1+1 yatırımı ıcın hangi projeyi önerirsiniz'yatırım amaçlı düşünüyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Aralık 2012 | 22:49 Serkan Talas 203 Kişi okudu

1/5000'lik planlar

Soru

Esenyurttaki muammanın çözülmesi için, İBB'nin yeni yapacağı 1/5.000'lik planlar ne zaman sonuçlanır. Bu yeni çalışmaya başlandı mı acaba bilginiz var mı bu konuda? teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Aralık 2012 | 10:29 mesut hayırlı 203 Kişi okudu

Soğanlık/Kartal

Soru

Slm Tebernüş bey Kusura bakmayın yazmayı unuttum. 160 M2 net banka kredisine uygun ve 1000 tl kira getirisi var aynı zamanda kiracısı var

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Aralık 2012 | 23:11 Metin YEŞİL 203 Kişi okudu

Planına Uymayan Bina

Soru

Tebernüş bey merhabAlmak istediğim evin expertiz raporunda; Kat irtifakı olan binanın Projesi ile uyumlu olmadığı görülmüştür. Binanın taban oturumundan itibaren büyütülerek inşa edildiği gözlemlenmiştir. Projesine göre yaklaşık brüt alanı 80 m2 dir ancak ölçülen şu andaki değeri 160 m2 dir... Sorum şu; bu binaya kredi çıkmıyor ancak ben bir şekilde başka finansal kaynaklardan evi satın alacağım. İleride bu 10 katlı bu binaya yıkım emri vs.. çıkar mı? Bina herhangi bir sebepten yıkılıp tekrar yapılmak istense benim hakkım yine en üst kat olur mu ( tapuda bağımsız alan no'da 22. daire yazıyor ).. Ya da beni bekleyen başka riskler var mı? Cevabınız için şimdiden çok teşekkürederim. Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Aralık 2012 | 10:16 Özgür Yanılmaz 204 Kişi okudu

kat bahcesi..

Soru

degerli kardesim diye basliyorum...Zira yasi 77 dir...su devamli insaat sektorunde kat bahcesi uygulaniyor....veya kaldiriliyor sozleri devam etmektedir..2013 ocak ayinda kalkacak deniyor..dogrulugunu bana bildirirseniz bu yasli ihtiyari mutlu edeceksiniz....sonsuz selamlar ACIL CEVABINIZI BEKLIYORUM...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Aralık 2012 | 15:09 S.EROL CAGDAS 203 Kişi okudu

kooperatif

Soru

SELAM BEN YOZGATTA BIR KOOPETIFTEN BIR 2009 YILINDA BIR DAIRE ALDIM HALEN OTURMAKTAYIM. KOOPERATIF YONETIMINDE USULSUZLUK OLDUGUNA INANIYORUM, ARASTIRMA YAPTIRIP VARSA HAKKIMI ALABILIR MIYIM TESEKKURLER

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
23 Aralık 2012 | 15:56 ilhami erdogan 203 Kişi okudu

ruhsatsız ev

Soru

geçen yıl inşaattan ev aldım.elektrik su ilk zaman açılmadı sonra af kapsamına girdik deyip mütaahhit açtırabildi.evimizin şu an ruhsatı yok.çünkü projeye uygun değilmiş.yatak odaasında balkon olması lazımmış vs.. biz şu anda evi satamıyoruz.ruhsatstz evi kimse almak istemiyor.dava açsam mütaahite nasıl olur?ne yapsam

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Aralık 2012 | 13:42 duygu fer 204 Kişi okudu

mülk satımı 5 yıldan önce

Soru

merhaba ekım 2009 da 70000 tl ye aldığım dairemi ocak 2013 100000 tl ye sattım. bu satışta ödemem gereken vergi varmıdır varsa ne kadardır. teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ocak 2013 | 11:12 KADİR DOĞAN 203 Kişi okudu