KİPTAŞ KAYABAŞI
Merhaba ,kiptaş kayabaşı konutlarında 2+1 daireyi 115.000 tl ye almak üzereyim ,ama biraz kafam karıştı ,oturmak için almıyorum ,50.000 tl si için 5 yıllığına kredi çekip alacağım ,kredinin yarısını kiracısı ödeyecek ,sizce mantıklı mı yoksa başka projelere mi bakmalıyım ?cevabınız için şimdiden tşk .
