emlak piyasanın gelecekte inişmi çıkışmı gösterir konut y
emlak piyasanın gelecekte inişmi çıkışmı gösterir konut yapımı olarak istanbulun hat safhada oldugunu düşünüyormusunuz bunun bizlere nekadar bir faydası olcaktır
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
emlak piyasanın gelecekte inişmi çıkışmı gösterir konut yapımı olarak istanbulun hat safhada oldugunu düşünüyormusunuz bunun bizlere nekadar bir faydası olcaktır
Size sadece bravo demek için yazdım ,uzun zamandır emlak kulisi sitenizi ve havadan emlak videolarınızı takip ediyorum..gerçekten internette emlak sitesi üzerine devrim yaptınız ,görselleriniz anlık proje ve emlak haberleri niz mükemmel ,ofis dışına çıkmadan sayenizde gündemi takip ediyorum..başarılarınızın devamını dilerim.
sayın ağaoğlundan bana yardım etmesini istiyorum çünkü kızımı okula gönderemiyorum ihtiyaçlarını alamdım işsizim çok zor durumdayım ne olour bana yardımcı olsun bana yardımcı olabilirmi
dumankaya halkalı konsept projesinde daire sayısı kadar bile otopark mevcut değil sizce bu büyük bir sorun mudur?
iyi gunler tebernus bey,bulut insaatin temel beyle olan programinizi zaten izlemistim ama gumus city nin 4.ncu blok hakkinda tam aciklama yapmiyor. inandirici gelmedi bana. bence bastan beri 4.ncu blok vardi projede ama 3 tane blok goruntusu cok daha guzel oldugu icin ilk proje goruntusune eklenmemisti. bilgimiz olsaydi karanlikta kalan bi daire almazdik bi cok insan gibi. bu buyuk bi hayal kirikligi ve etik degil. baska bloklarda eklencekmi aceba?? bu soruyu cevaplamiyor programinizda.cevabiniz icin simdiden cok tsk. ederim.Nuray Altiparmak
merhaba,yeni emekli oldum elimdeki paramla yatırım olarak trakya bölgesinden konut imarlı arsa almak istiyorum.rica etsem bu konuda bana yardımcı olurmusunuz.şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.
Pendik Eliteside nin basın lansmanını takip ediyorduk ailemle,bugün basın lansmanı yapılmış,hatta iki yeni ,daha iyi projeden söz edilmiş,ama sanırım o kısımları kapamışsınız?Bir sebebi varmı,zaten basın vs.gelenler bölgeleri öğrenmişler,acaba bu kısımların anlatımlarını görmemizi sağlayabilirmisiniz?Teşekkür ederiz.
tebernüş bey bütün sorulara yuvarlak cevaplar veriyorsunuz bu benim hiç hoşuma gitmiyor
kazlıcesmedekı bos arsalar ne olacak
merhabalar şişli bölgesine yakın site içi(güvenlikli, kreşi olan,) 1500 tl ve üstü olabilir kiralık ev arıyorum önerileriniz nedir teşekkürler