95m 120000 2. kat sıfır şileden daire aldım.eksper 140000 fı
95m 120000 2. kat sıfır şileden daire aldım.eksper 140000 fıyat biçmiş.acaba eksperler fazlamı fıat verıyor.şimdi bu evı ne kadara satmam gerekir?teşekkurler tebernüş bey....
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
95m 120000 2. kat sıfır şileden daire aldım.eksper 140000 fıyat biçmiş.acaba eksperler fazlamı fıat verıyor.şimdi bu evı ne kadara satmam gerekir?teşekkurler tebernüş bey....
Eroğlu yapının Halkalıdaki 2. projesinin Mart ayının 2 sinde tanıtılacağını söylemişsiniz. Acaba bu projede Avrupa Konutları 3 gibi tanıtıma çıkmadan satılırmı? m2 fiyatları hakkında bilginiz varmı? Teşekkürler
merhaba..havadan emlak için bir önerim olacaktı. İstanbulu haritada ilçelere bölseniz ve bölge bölge tıklayarak helikopterden çekilen video kamera görüntülerine ulaşsak, ekrana proje isimlerini yazsanız projeleri diğer arterlerle birlikte görme şansına sahip olsak hiç fena olmaz ) belki projelerden de reklam alırsınız video görüntülerine..takdir edersiniz ki helikopter ile gezip koca İstanbulu gezme şansımız pek yok. Onun için hareketli görüntü ile projelerin hangi yola yakın hangi projeye ve avm'ye komşu olduğunu irdeleme şansımız olurdu. Sadece bir öneri kolay gelsin..
Merhaba size sorum esenyurt 3 etapta 21 ev baktık yatırım amaçlı 75 bin tl ödeme seklimizde 30 peşin aylık ödememizde 4 yıl da 1100 tl kadar olacak daire kiracıl i 400 tl getirisi var ordaki kırayı aldığımız taktirde bizim odicemiz aylık tutar 700 tl geliyor. (aylık gelirimiz 2600 tl) sizce böyle bir yatırım nasıl olur pirim yaparmi alacagimiz ev yoksa yeni yapılacak bir evemi girmemiz daha mantıklı olur. Yardımlarınız için şimdiden tesekkur
hocam yapmayın ya.batı atasehirde ağaoğlu ilk satısa cıktığında nasıl 1600-1800 arası olur m2 fiyatları.ben bizzat gidip sıra numarası alıp beklemiştim.170 m2 civarı 4+1 lere 450 bin lira cekmişlerdi.hatta eski atasehirde ata residence yapılıyordu o sıra onun fiyatı da 3+1 380bin 4+1 ler 420 bin lira idi.yanlısınız var.bakın 2003 yılında emlak bankası alarkonun yaptıgı ataları 1+1 72m2 civarıydı 96 bin tlye sattılar onlar ucuzdu. ama agaoglu 2500-3000 m2 fiyatıyla verdi topraktan cok iyi hatırlıyorum.genede siz bir sorun ama
Tebernus Bey merhaba yazilarinizi takip ediyorum.Kisa ve oz sekilde biz Adanadan. iki kardes istanbulda yatirim amacli iki tane daire almak istiyoruz.Sizin desteginize cok ihtiyacimiz var.Makromcity arastirdim biraz ama sizin dusunceleriniz ogrenmek isterim.iyi calismalar
merhabalar tebernus bey.nish adalardaki son gelismeler hic hos degil derken hangi gelismeleri kastettiniz.
Abicim kastedildiği gb bir saygısızlık ettiğimi düşünmüyorum aksine gayet kibarca cevap verdim.Aksini sana saygısızlık olarak görüyorum zaten!!!Aslında söylenecek çok şey var ama BAZEN SUSMAK EN GÜZEL CEVAPTIR anlayana tabi!!!
Ustadim ben indirim yapilmis derken,residence olmayan normal 1+1 lerden bahsetmistim.zaten benim dairelerde beyaz esya ve esya yoktu.eger 17 ay once degilde su an pesin alsaydim bu iki daireye toplam 160bin verecek idim.ve bu gecen suredeki sikintilari yasamayacaktim,bunu kastetmistim.sonuc olarak ben kampanyanin bu tarz yapilmasini baslangic fiyatlarindan daire alip kar ettim diye dusunenler acisindan hic de olumlu bi durum olarak karsiliorum.takdir benim durumumda olan diger daire sahiplerinin.tesekkurler.
İnşallah bitireceğiz Tebernüş bey ama malum hava durumu işlerimizi yavaşlatıyor. üstüne birde idarenin hakediş ödemelerini 8 ay sonra yapması eklenince sıkıntılar doğuyor. şuan firma öz sermayesiyle işi bitirmeye çalışıyor. kolay gelsin