günaydın.Tulip ve emlak konut açıklamalarını inceliyorum an

Soru

günaydın.Tulip ve emlak konut açıklamalarını inceliyorum ancak kim haklı. S.zleşme tarihi 2006 olarak belirtiliyor peki inşaat neden ilerlemedi.Proje çok iyi zarar ettirmeyecek bir konsepte sahipken işler neden ağırdan alındı. 2010 da bitmesi gerekiyormuş açıklamalara göre şu durumda inşaata yeni başlanılmış gibi duruyor. bilmediğimiz başkaca sorunlar mı var. Yoksa tek sebep inşaat hızı ise bu durumda toki kaklı. yer ıspartakulenin en iyi parseli bu diğer çevrelerin timsah iştahınımı kabarttı. Ben asıl sorunu merak ediyorum. tşk.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Mayıs 2010 | 10:40 hilal bayram 199 Kişi okudu

tekrar merhaba ! pesin ödemeyi sordum cevabi herhalde p.tesi ali

Soru

tekrar merhaba ! pesin ödemeyi sordum cevabi herhalde p.tesi alirim. Bu arada 6 ay da bir TÜFE 3 - 4 puan olsa diye hesap yaptim, dolayisiyla 120 ay sonunda 300.000 TL yi geciyor, yani banka kredisinden bir farki yok, hatta daha fazla faizli ) dikkat etmek gerek... ben size pesin ödeme seklini cevap alirsam yazacagim... kolay gelsin üstad ...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Mayıs 2010 | 22:21 Hasan Yayci 200 Kişi okudu

Merhaba,bir Tulip TURKUAZ müşterisiyim. 20/02/2010 da satış

Soru

Merhaba,bir Tulip TURKUAZ müşterisiyim. 20/02/2010 da satışı gerçekleşen ve 03/05/2010 tarihinde Emlak Konut tarfından imzalan sözleşmeme istinaden ne gibi haklara sahip olabileceğim? Boyle bir durumda nasıl davranmak gerekir? Ya da sizce benzer durumlarda nasıl sonuclar çıkmış, bu sürtüşmenin sonucu nasıl olabilir? Değerli cevaplarınızı bekliyor olacağım. iyi calismalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Haziran 2010 | 20:39 Yusuf Erhan 200 Kişi okudu

2009 yılının şubat ayında bir siteden daire aldım.Şimdi ay

Soru

2009 yılının şubat ayında bir siteden daire aldım.Şimdi aynı sitede başka bir daire ile takas yapmak istiyorum.Herhangi bie gelir vergisi yada emlak vergisi ödeyecekmiyim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Haziran 2010 | 13:43 Ali Atalay 200 Kişi okudu

Tebernüş bey merhabalar, geçen haftaki hurriyet emlak konutta

Soru

Tebernüş bey merhabalar, geçen haftaki hurriyet emlak konutta yer alan ali ağaoğlu röportajında, my town ıspartakule 2010 da yapımı tamamlanacak ifadesi yer alıyordu. acaba proje bu yıl içinde teslim edilecek mi bu konuda bir bilginiz var mı? geçen hafta projeye göz atma şansım oldu.kalan son bloğu bitirmeye çalışıyorlardı. biten blokların içerisine de tuğlalar yerleştirilmişti. Normal şartlarda binaların kabası bittikten sonra iç, dış inşaatı ve çevre düzenlemesi ne kadar sürer? bu yıl içinde anahtar teslim olur mu, bu konu da bilginiz var mı? ya da öğrenme şansınız?selamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Haziran 2010 | 20:09 okan çalışır 200 Kişi okudu

tebernüş bey merhaba...siteden de takip ediyorum özelden de g

Soru

tebernüş bey merhaba...siteden de takip ediyorum özelden de görüyorum insanlarda artık şehir dışındaki bölgelere yeni yapılara depreme dayanıklı,güvenlikli sosyal aktivitelerin oldugu evlere ve bölgelere kayış var...ve bu her geçen gün dahada hızlanark devam ediyor...biz bu durumu dışardan gözlemleyerek görbiliyoruzda bizim başımızdakiler niye daha göremiyor bunu anlamıyorum...ben sabahları yazlık başladı temden geliyorum ve bahçeşehirden ıspartakuleden müthiş bir katılım var tem tıkanıyor...yan yola bakıyorsunuz halkalıya gidiş ve geliş e5 te tıkalı ve her geçen gün buraların insan popülasyonu ve araç popülasyonu artarken yol çalışması ben hiç görmüyorum...sizin özellikle halkalıda bu kadar konut yapılıyor ve yapılıcakkenki fikrinizi ögrenmek istiyorum...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Haziran 2010 | 09:23 arman şahinoğlu 199 Kişi okudu

merhaba, Yorum ve önerileriniz için şimdiden teşekkürler. Ak

Soru

merhaba, Yorum ve önerileriniz için şimdiden teşekkürler. Akkoza da inşaata sanki hareket başladı gibi, öneriniz nedir son. Akkoza merkezle görüştünüz mü en son yada görüşme imkanı olduğunda tam olarak projeleri nezaman teslim edecekler 1 2 3 etaplarda bilgi verirseniz. seviniriz.Selamlar,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Haziran 2010 | 11:35 MEHMET DUMAN 200 Kişi okudu

Merhabalar, Yazlık Projelerinde Kiralama konusunda iyi bir şirk

Soru

Merhabalar, Yazlık Projelerinde Kiralama konusunda iyi bir şirket ile tanıştım , Şirket Cansızoglu gruba aitmiş, www.villavetatil.com, Sizce iyimidir ? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Temmuz 2010 | 23:10 BURAK KEBAPCI 200 Kişi okudu