merhabalar tebernüş bey,ıstanbulda iyi bir proje sorsam ve kre
merhabalar tebernüş bey,ıstanbulda iyi bir proje sorsam ve kredi ile 300 bin kadar bütçe ayırdım desem ne önerirdiniz,saygılar teşekkürler
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
merhabalar tebernüş bey,ıstanbulda iyi bir proje sorsam ve kredi ile 300 bin kadar bütçe ayırdım desem ne önerirdiniz,saygılar teşekkürler
ıstanbula taşınmak zorunda olduğumuz için bu yardımı istemiştim sizden,
Halkalı Atakent Toki konutları diğer Toki konutlarına göre daha yüksek fiyattan satılmasına rağmen hiçbir sosyal tesis, spor alanı, yeterli ulaşım imkanı bulunmamaktadır. Devlet kurumu olan Toki böyle bir uygulama yaparken özel inşaat şirketlerinin sosyal içerikli konutlar yapmaya zorlanması(inşaat izni verilmemesi) bana ilginç gelmekte. Tabi ki sosyal tesisler olması bizim için çok güzel ama aynı duyarlılığı Toki'den de beklemek biz vatandaşların hakkı değil mi?
merhaba Tebernüş Bey,önceki cevaplarınızda Kayabaşından uygun fiyata yer bulabilirsek alın demişsiniz. m2 fiyatı ne olmalı sizce? ve tokinin yan tarafında bulunan şahıs arazilerini kast ediyorsunuz değil mi? teşekkür ederim. ilgi ile sizi takip ediyorum.
iyi akşamlar eltes güneşinde 13cü katta 68 m'dairem var topraktan 136 bin tl ye almıştım şuanda daha 180 bin civarı bir rakama ulaşmış durumda acaba daha fazla prim yapar mı yoksa bu rakamlarda mı seyreder bu konuda fikrinizi almak isterim saygılar
kayserideki toki kayıtları başladımı eğer başladıysa nereye müracat etmemiz gerekiyor teşekür ederim
Merhaba Tebernüş Bey;Haberinizde okuduğum kadarıyla Avrupa Konutları Ispartakule Projesi Satışı Nisan -Mayıs derken şimdide Haziran ayına ertelenmiş.Fiyatlar ise m2 si 1800 iken şimdi 1850 civarından bahsediliyor.Bunun nedeniyle ilgili bilginiz var mı?Gelişmelerle ilgili bilgilendirebilirmisinizTeşekkürler
merhaba benim sorum çıplak mülkiyeti çocuğum (14)yaşında üzerinde kullanım hakkı benim üzerime ve ben emekliyim bir evimden başka birşeyim yok bu durumda emlak vergisi ödemem gerekiyormu şimdiden teşekkür ederim
Merhaba,Tulip Turkuaz projesini beğenen ve proje hakkında pozitif yorumlar yapan bir kişi olarak. Sizin şu anda bu son gelişmeyle ilgili olarak bu platformdan bizleri bilgilendirmeniz gerektiğini düşünüyorum ama siz en son soruya sabah 0831 de cevap vermişsiniz. Teşekkürler.
onbın tl peşınat vererek 3 1 daire ala bilirmiyim aylık taksitlerim ne kadar olur.teşekür ederim