Sit Alanı Kararını Kaldırma Hakkında Soru (30 yıllık sorun)

Soru

Merhabalar Hilal Hanım, 3. derceden sit alanı (zeytinlik) olan ve yaklaşık 30 yıldır üzerine çivi dahi çakılmamış bir arsanın, ilgili birime başvurarak söz konusu yerin "sit alanı vasfını kaybetmiştir" şeklinde karar çıkartmak suretiyle imara açtırma hakkı var mıdır, varsa hangi birime nasıl bir işlem için başvurması gerekir ? (dava açma vb.) SAYGILARIMLA

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
03 Ağustos 2013 | 14:36 Sevim Öz 798 Kişi okudu

konut

Soru

Mrh Tebernüş bey ist. anadolu yakasında toki konutlarında satlık daire istiyorum,öğretmenim tokinin ödeme koşulları açısından uygun ancak ben anadolu yakasında ikamet ediyorum,ve bu taraftaki toki konutları hakkında bilgi almak istiyorum,ilginize teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Temmuz 2013 | 00:43 MELİKE İYEM 797 Kişi okudu

beylife 1 hakkında

Soru

Sayın gürsel bey Beylife 1 nezaman bitecek?Büyükşehir Belediyesi ile anlaşma sağlandımı?Mart ayında inşaata başlanacağı söylendi.Şu anda inşaat ne durumda.Kesin bitiş tarihi nezaman?Cevabınızı bekliyorum.

Prof. Dr. Gürsel Öngören tarafından yanıtlandı.
19 Mayıs 2013 | 00:56 MEHMET AYDIN 798 Kişi okudu

ikinci el emlak fiyatları

Soru

Tebernüş Bey, selamlar öncelikle teşekkür etmek istiyorum bizlere zaman ayırdığınız için. içerenkoy de greenpark otelinin bulunduğu cadde üzerinde bostancı sanayi arkasında deniz ve adalar manzaralı 3+1 120m'2 bir dairem var satmak ile kiralamak arasında bir karar veremiyorum daha doğrusu istediğim fiyatı bulamadığımı düşünüyorum.bu arada bostancı sanayi sitesinin kalkacağı hakkında söylentiler var .Siz ne düşünürsünüz .değerli görüşlerinizi bekliyorum. saygılar.selamlar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Nisan 2013 | 21:23 Okan Eldemir 797 Kişi okudu

avrupa konutları ıspartakule aidat

Soru

Engin Koç Bey in söylediği gibi bende 2 etapta oturmaktayım.Diareyi alırken avrupka konutlarının düşük aidatlarından övgü ile söz edildi.sadece aidatlardan değil merkezi ısınma ve birçok şeyden.m2 si 1.3 tl olacak dendi.taşındıktan sonra 1.5 ve şimdi 2 tl oldu. yaklaşık %60 zam.tabi ki belli bir konforun ona gore bedeli vardır ama artışlar bu kadar yüksek olmamalıydı.İnsanlar daire seçerken aidat konusunda dikkate almakta.kandırılmış hisedildik. Bu arada Şenol Arabacı yada burdan yanıt vermek istiyorum.bende girş kat ta oturmaktayım.keyfine baksın.özellikle çocuklu aileler için bence mükemmel.villa havası veriyor.tek olumsuz tarafı ısınma bedeli diğer katlara gore biraz yuksek

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Ocak 2013 | 17:50 Bülent Batan 798 Kişi okudu

Innovia4 Teslim Tarihi - Koşullar

Soru

Koşulları sormuştunuz. Evi aldığım koşullar; 21 bin peşin, Ocak 2013'te 7 bin ile Aralık 2013'te 14 bin ara ödeme ve 40 ay 700 lira taksit. Toplam 70 bin lira. Şu ana kadar 12 ay boyunca 700 lira taksit ödedim, en başta 21 bin peşin ödedim, bu ay 7 bin lira ara ödemeyi yaptım. Kalan ise 14 binlik ara ödeme ile 28 aylık 700 lira. Yarısı ödendi, yarısı kaldı. Şimdi farklı düşünüyor musunuz? Metrekare fiyatı 2015 yılında 3500-4000 lirayı bulur mu? Kısaca beklemeye değer mi? Teşekkürler tekrar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ocak 2013 | 17:04 Nedret Hayriye Bolacıoğlu 797 Kişi okudu

1STANBUL EVLERİ

Soru

Merhaba Cansel Hanım . İyi çalışmalar. Ispartakule 1stanbul projesinden 15 katlı bloğun 7nci kat peyzaja hakim brüt 171 m2 daire için 376000 fiyat aldım. Ödemeleri malum1 yıl sonunda bitecek. Ödeme şartları bana daha uygun olduğu için düşünüyorum. Ama ana bölgelere ulaşım sorunu beni düşündürüyor. Sizce bölgenin ulaşım sorunu da göz önüne alındığında fiyat uygun mu? Ispartakule ile ilgili belediyenin yakın zamanda ulaşıma yönelik projeleri var mı? Bölgede bu kadar proje zenginliğine rağmen ana bölgelere Ulaşım için sorunlu bir yer olma özelliği daha devam eder mi? Bölge hakkındaki genel düşünceniz nedir?

Cansel Turgut tarafından yanıtlandı.
23 Aralık 2012 | 16:33 Cüneyt Çelikkol 798 Kişi okudu

senetle ev alıcam

Soru

merhabalar fiyapı esensehir projesinde taprak sahibinden senetla daire alıcam emlükçıyla görüstüm kaporamı verdim haftaya tapuya gidicez tapu uzerime yapılacak ve pesinatımı vereceğim senetleri duzenleyip imzaları atıcaz ve daireye toprak sahibi rehin koyucak bu sırada senetlere istinaden rehinlidir senetler şu tarihte bittigi zaman rehin kalkacaktır ibraresi kullanınca sıkıntı yasarmıyım diye korkuyorum... önereceğiniz bir yol varmı cevap verirseniz sevinirim tesekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Kasım 2012 | 00:05 tarık durmaz 798 Kişi okudu

Büyükçekmece Güzelce

Soru

Tebernüş bey, öncelikle hemen cevapladığınız için çok teşekkürler. evin arsası 380 m2 ve yeri Güzelkent Hukukçular sitesinin hemen altında.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Kasım 2012 | 23:57 Andaç Sarı 798 Kişi okudu

Maslak Mashattan

Soru

Tebernüş bey merhaba, Maslak Mashattan projesi hakkında ne düşünüyorsunuz? Hem satış hem de kiralık fiyatları hala beklenenin cok altında. Sizce ilerde durum nasıl olur? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Ekim 2012 | 21:00 Ozlem onal 797 Kişi okudu