merkezi ısınma sisteminde kazan ve abonelik parası
Merhaba; bundan yaklaşık 4 ay önce butik bir site de daire satın aldık. Biz daireyi anahtar teslim olarak aldık ve bununla birlikte ısınma olayınında merkezi ısınma sistemiyle yapıldığını söylediler. Aradan 2 sonra sonra mütaait kazan aldıklarını ve bunun bir aboneliğinin olduğunu söyleyip bedelinin daire sahiplerinin vermesi gerektiğini söylediler. Ön sözleşmede de bununla ilgili bir madde bulamadım. Bunun bedelinin gerçekten bizler mi ödeyeceğiz bilginiz var mı acaba
