kemerburgaz/ davutpaşa arsa metrekare fiyatı
kemerburgaz davutpaşa mevkiinde sıec uluslararası binicilik merkezinin tam karşısında %25 imarlı dört dönüm arazimiz var satmayı düşünüyoruz sizce metrekare fiyatını ne kadar belirlemeliyiz....
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
kemerburgaz davutpaşa mevkiinde sıec uluslararası binicilik merkezinin tam karşısında %25 imarlı dört dönüm arazimiz var satmayı düşünüyoruz sizce metrekare fiyatını ne kadar belirlemeliyiz....
devre tatil sözleşmesinden cayabilme hakkım varmı ne yapmam gerekiyor.sözleşme 14.03.2015 tarihinde imzalandı.
merhaba yöneticinin 1) anten,kamera,bahçe düzeni gibi genel gider masraflarına katılmak istemiyor.Buna hakkı var mı? 2)temizlik,asansör,elektrik gibi aylık giderlere yöneticinin katılım durumu nedir saygılar
Merhaba, Bir siteden yeni bir daire aldık fakat aldıktan sonra sitenin güvenlik şirketi, asansör bakım şirketi, sigortaya... hatrı sayılır bir borcu olduğunu öğrendik. Bu borçları ödemek için şuanki daire sahiplerinden para toplanıp, borcun kapatılması isteniyor. Hali hazırda zaten aidat ödüyoruz. Geçmiş döneme ait olan borçlardan, yeni daire sahibi olarak sorumlumuyum? Yine geçmiş aylara ilişkin benim aldığım dairenin ait borcu varsa, bundan sorumlu olur muyum? Değerli görüşlerinizi rica ederim.
Tebernüş bey öncelikle daha önceki sorularıma verdiğiniz cevaplardan dolayı teşekkür ederim.Cevaplarınız çok faydalı oldu.160.000 TL lik bir daire satın aldım.50.000 TL peşinat verdim.Daire 2-3 ay sonra teslim olacak.Ben teslimde konut kredisi kullanmayı düşünüyorum.Muhtemelen 65.000-70.000 TL konut kredisi kullanacağım.Konut kredisi oranları 2015 Nisan gibi sizce ne olur.Faiz oranları artar mı düşer mi?Sizin görüşünüz nedir?Ayrıca konut kredisinde gelirimin yüzde kaçını krediye ayırmak makuldür?Teşekkürler.
ev satışı yaptık. Satış yaptığımız evi araba ve üzerine bir miktar parayla takas ettik , sözleşme imzaladık ve iki bin tl kapora aldık.fakat sonradan vazgeçmek istedik. vazgeçme şansımız var mıdır varsa nasıl vazgeçebiliriz? hukuki bir işleme gerek var mı ? çok acil yanıt verebilir misiniz?
İyi günler, Bir evin yarı hissesini satın almak için konut kredisi kullanabilir miyim? Teşekkür ederim.
merhaba celaliye sahilinde denize sıfır bir binayı satın almayı düşünüyoruz fakat tapusunda niteliği bahçeli kargir ev olarak geçiyor 179 m2 bu binaya şu andaki malsahibi 2009 da o zaman var olan celaliye belediyesinden binayı yıkıp yeni inşaat(yıkım sebebi) yapmak için yıkım ruhsatı çıkartmış fakat binayı yıkmaktan vazgeçmiş . bir müddet sonra celaliye belediyesi Büyükçekmece belediyesine geçmiş ve bu bölgede imarı durdurmuş şu an bu bina yı alıp ufak tadilat ile yazlık olarak kullanabilirmiyiz ileride sıkıntı olurmu satabilirmiyiz şimdiden teşekkür ederim.
slm ev sahibine kira borcundan dolayı teblikat geldikten sonra tahadütte bulunmamı teklif etti ama ben kabül etmedim 1hafta sonra aracımızı evin ordan oto parka çektiler şimdi taksit yaparak aracı çıkarabilirmiyim yoksa tamamınımı ödemem gerek yardım edin delircem tşklr
Sayın Tebernüş Bey, Dumankaya konsept halkalı projesinden evimizi alırken (Ocak 2014) inşaatın gidişatından sözleşmedeki teslimat tarihi olan 30 haziran 2014'e yetişemeyeceğini bizzat farketmiştik. Teslimatın gecikeceği gün gibi açıkken satış temsilcileri ve müdürlerinin teslimatların 30 haziran 2014'te başlayıp 31 temmuz 2014'e kadar tamamlanacağını sözlerine maalesef inandık. Satıcıların göz göre göre yanlış bilgi verdiğini belirtmek istiyorum. İnsanların hayatlarındaki ilk eve sahip olma umutlarının kullanılmasını o şirketin yöneticilerinin vicdanına havale ediyorum. Eşim hamile. Sözde gecikmiş teslim tarihinde teslim edilemez ise maalesef uzun bir süre daha kira ödemek zorunda kalacağım. Şahsi kanaatim sözde gecikmiş teslim tarihinde de teslimlerin gerçekleşemeyeceğidir. Bu şirket ile ilgili olumlu görüşlerinizin doğru olacağını temenni ederim. Sözleşmemizdeki teslimatın gecikmesi durumunda uygulanacak tazminatın ödenip ödenmeyeceği konusunda bilginiz var mı? Tazminatın ödenmemesi için başka sebeplerin arkasına saklanma düşünceleri var mıdır?