Tebernüş bey, ben yeni bilgi aldığım için paylaşmak istedi

Soru

Tebernüş bey, ben yeni bilgi aldığım için paylaşmak istedim, Ersa inşaat 3 Haziran Cuma günü inşaata başladığını bildirdi bana. Avukatları ruhsat sorununu çözer çözmez harfiyata başladıklarını belirttiler. Daire satışını da kapatmışlar yeni fiyatlar açıklanana kadar. Alan arkadaşlara hayırlı olsun

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Haziran 2011 | 13:19 Muharrem 333 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş Bey,Konu deprem olunca hep Japonlardan bahs

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey,Konu deprem olunca hep Japonlardan bahsediyoruz.Benim merak ettiğim konu şu anda yapılmakta olan çok katlı binaların Japonya'da kullanılmakta olan ileri inşaat teknikleriyle mi,yoksa ülkemizdeki mevcut deprem mevzuatının gereklerine göre mi yapılıyor olduğu.Proje tanıtımlarında bu tarz teknik bilgilere ulaşamıyoruz,firmalardan da bilgi almak zor,temel birkaç ifadeyle geçiştiriliyor.Belki size daha detaylı ve doğru bilgi verirler.Siz de emlak kulisinde bizlerle paylaşırsınız.Çok teşekkürler,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Haziran 2011 | 16:42 Aylin Yurtsever 334 Kişi okudu

Tebernüş bey günaydın avrupa konutları ıspartakule seda hn

Soru

Tebernüş bey günaydın avrupa konutları ıspartakule seda hn ın verdiği bilgiye göre 106 gibi ufak çaplı teslimlerin başlayacağı esas teslimatın 166 tanışma partisi sonrası hızlanacağını öğrendik.Parti ile ilgili size ulaşan bir davet varmı acaba, sizide aramızda görmek dileğiyle....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Haziran 2011 | 08:48 yaşar oktay başçiftçi 333 Kişi okudu

Fatih TURNA\'nın Filife ile ilgili sorusundan yola çıkarak şu

Soru

Fatih TURNA'nın Filife ile ilgili sorusundan yola çıkarak şu bilgiyi paylaşmak istiyorum. Bizim yaptığımız görüşmeye istinaden (ki telefonla görüşülemiyor, o sebeple gidip fi-side şantiyesinden görüştük)fi-life ta iptal edilen blokların yerine botanik park veya çocuk parkı tarzında bişey yapılacak dendi. Bence esas öncelikleri biran önce tapuları vermek ve inşaatı bitirmek diye düşünüyorum. 2 bloğun yapılmaması avantajda olabilir. En azından diğer sosyal alanalar daha az kişi tarafından kullanılacak. Kolay gelsin,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Haziran 2011 | 14:28 salih öztürk 333 Kişi okudu

İyi Günler Tebernüş Bey,Atakent 3 ten daire alan bir kişi ol

Soru

İyi Günler Tebernüş Bey,Atakent 3 ten daire alan bir kişi olarak bazı arkadaşların site içine mağaza yapılmasıyla ilgili yazdıkları ısrarcı görüşleri anlamam mümkün değil.Hepimiz alırken biliyorduk,mağazalar otel konseptinin yanında yer alacaktı. Temel ihtiyaçlar için de büfe tarzı yerler olacak. Buraya yazan arkadaşlarımız mağaza derken tam olarak ne kastediyorlar ben açıkça anlayamıyorum. Sitenin hemen sınırında yer alan mağazaları neden yeterli görmüyorlar. İlle sitenin içinde olması mı gerekli. Bu kadar basit bir konu için biz soğuduk,arkadaşlarım da aynı şeyi düşünüyor demesi,kendimizi enayi gibi hissediyoruz demesi bana göre doğru değil.En azından ben kendimi enayi gibi hissetmiyorum.Çünkü tekrar söylüyorum başından beri vaziyet planı belli bir sitede mevcut durumun değiştirilmesi gibi bir husus yok.Saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Haziran 2011 | 17:13 GÜLSÜN ÖZDEMİR 334 Kişi okudu

merhaba kolay gelsin,tuzla emlak konutlarından ev alacağım,se

Soru

merhaba kolay gelsin,tuzla emlak konutlarından ev alacağım,seçtiğim daire güney batı cephe,3+1 bürüt 130 ,net 104 metre .fiyatı 139000.sizce fiyatı makulmu ,ikinciside tüfe olayı kafamı karıştırıyor,siz ne önerirsiniz,selamlar,kolay gelsin

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Haziran 2011 | 08:17 ilhami doğan 333 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey. Sizin Nish Adalar ile ilgili görüşleri

Soru

Merhaba Tebernüş Bey. Sizin Nish Adalar ile ilgili görüşlerinizi okuduktan sonra projenin bize uygun olduğuna karar verip bir daire satın aldık. Proje gerçekten çok güzel. E5 ten hergün geçiyorum ve her baktığımda blokların görüntüsü ve inşaatın hızla ilerlemesi bana mutluluk veriyor. Sayenizde aldığımız daire için size ayrıca teşekkür ederim. Fatih Yentürk beyin başına gelen, satış elemanının ilgisizliğine hem şaşırdım hemde üzüldüm, çünkü "satmamak için ne gerekiyorsa yapıyorlar" demiş ve tüm satış elemanlarını aynı kefeye koymuş. Ben dairemi satın almaya karar verene kadar, en az 4 defa proje alanına gittim ve örnek daireleri gezdim. Her seferinde de satış elemanımız olan Esra hanımla uzun uzun görüşmelerimiz oldu. Kendisine, benim bitmek tükenmek bilmeyen sorularıma sabır ve güler yüzle cevap verdiği için teşekkür ederim. Bu daireyi satın almamda Tebernüş beyin fikirleri kadar, Esra hanımın da ilgi ve alakasının etkili olduğunu söylemek isterim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Haziran 2011 | 08:32 Yusuf BİNER 333 Kişi okudu

Tebernüş Bey Merhaba,Uzun zamandır sizi takip ediyorum,Makrom

Soru

Tebernüş Bey Merhaba,Uzun zamandır sizi takip ediyorum,Makrom City projesinden 1+1 daire aldım.Yapılan son yorumlar karşısında hayretler içerisindeyim.Öncelikle şunu belirtmek isterim ki, şirket personeli yazılanlar kadar amatör değiller.Ben ofislerine gittiğim zaman Kerime Hanım bana saatlerini ayırdı,daha sonra sahaya çıktık ve arsa üzerinde almak istediğim yeri gösterdiler.İmar konusuna gelince Ahmet Bey'in yakını belediyede hangi statüde çalışmaktadır? Aslı astarı olmayan bir haberi buraya yazmak etik olmayacağı gibi sadece şirkete değil, bizlere de zarar vermektedir.Lütfen yaptığımız yorumlara dikkat edelim.Ben Makrom City'ye güveniyorum,dairelerimizi de zamanında teslim edeceklerine inanıyorum.Size de çalışmalarınızdan dolayı teşekkür ediyorum.Sevgiyle kalın

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Haziran 2011 | 18:58 Murat Sağlam 333 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş Bey, Yorumlarınızı beğeni ile okuyor ve

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey, Yorumlarınızı beğeni ile okuyor ve görüşlerinize değer veriyorum. Sorum Ataşehir'deki Brandium ve Ağaoğlu projelerini ile ilgili. Bu projelerin broşürlerini inceledeğimde daire brüt alanı olarak belirtilen rakamların o daireye düşen ortak alanları da içerdiğini anlıyorum. Böylece mesela toplam brüt 86m2 olarak lanse edilen bir dairenin easında daire içi brüt alanının ancak 63m2 olduğu ortaya çıkıyor. Bu projelerde m2 olarak TL 4500 gibi bir fiyat kote ediliyor. Ve siz daha öcenki yazılarınızda bu seviyeyi yatırım yapılabilir olduğu görüşündeydiniz. Fakat bu rakam ortak alanlarında dahil edilmesi neticesinde çıkan brüt m2 birim fiyatı. Eğer dairenin satış fiyatı asadece dairenin içinın brüt alanı bölünür ise yaklaşık TL 6000 gibi bir birim fiyatı söz konusu. Dolayısı ile yatırım yapılabilir olarak belirttiğiniz seviyelerden bahsederken dairelere düşen ortak alanları içeren brüt m2 i yoksa daire içinin brüt m2 birim fiyatını mı kastediyorsunuz?Açıklık getirmenizi rica edeceğim. Sorumu özetlemek gerekir ise Brandium projesi için TL 6000 daire için brüt m2 birim fiyatı nasıl bir seviyedir? Görüşleriniz için şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Haziran 2011 | 17:45 Ahmet Peker 333 Kişi okudu