Tebernüş Bey izninizle Eren Akçaylar Bey\'e cevap vermek istiy

Soru

Tebernüş Bey izninizle Eren Akçaylar Bey'e cevap vermek istiyorum. Eren Bey merhaba; ben de Crown Residence projesinden ev aldım. Tapu için ödenecek miktar, satış bedelinizin belli bir oranına karşılık gelen miktardır. Yaptığınız söleşmede de belirtilmiş olması gerekiyor. Büyük ihtimalle kat irtifakkı tapusu sizinkisi de. İskan alındıktan sonra kat mülkiyetine çevrilecek.Saygılarımla,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Nisan 2011 | 12:07 Elvan Bölükbaşı 329 Kişi okudu

merhaba,ben metrokentten 2+1 ev aldım.daha sonra metrokentte ya

Soru

merhaba,ben metrokentten 2+1 ev aldım.daha sonra metrokentte yaşayacak kesimin muhafazakar olması beni kaygılandırdı.insanların düşünce inanç yaşam tarzlarına karşı olan biri değilim aksine bütün farklılıkların bir arada barışık olmasına,birinin diğeri üzerine baskı oluşturmasına şiddetle karşı çıkan biriyim.ama ben ve eşim muhafazakar değiliz,iki tane çocuğum var baskısız yaşamasını aynı şey bizim için geçerli. giyim kuşam ve düşüncemizden dolayı dışlanmak istemeyiz.sizce biz böyle bir durumla karşılaşırmıyız .şimdiden vereceğiniz bilgiler için teşşekürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Nisan 2011 | 13:14 ali yılmaz 330 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Nasılsınız? Bizimevlerden yapılan aç

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Nasılsınız? Bizimevlerden yapılan açıklamaya göre Bizimevler 4 Projesi içinde çarşı ve 30 adet ofis yapılacağı söyleniyor,bu bölgede sizin kulağınıza gelen başka ofis yatırımı bulunmakta mı? Ayrıca gazete haberlerinde Marmaray'ın son duragı Ispartakule istasyonu olacağı bilgisi vardır fakat Marmaray resmi sitesinde halen son istasyon Halkalı gözükmekte bu konuya ilişkin olarak da bilginize başvurmak isterim.Saygılarımla,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Nisan 2011 | 10:47 Emre Özkan 329 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba nasılsınız?Bu platformdaki düşünce

Soru

Tebernüş bey merhaba nasılsınız?Bu platformdaki düşünce özgürlüğü için size teşekkür ediyorum herkesin her istediğini söylediği,Tebernüş bey bunu neden yayınlıyor acaba dediğim kabalıktaki mesajlara bile cevapların verildiği bir platform.Soruma gelince , defalarca bu platformda şu veya bu şekide mevzu olduğu için size sormak istiyorum.Çekmece nükleer araştırma merkezinin halkalıda olmasının bölgeye ne gibi bir etkisi olabilir? bölge için bir tehdit midir?Yanılıyor olabilirim ancak orda çok ciddi, yüksek radyasyon riski içeren, deneysel çalışmaların yürütülmediğini düşünüyorum.Daha önce bu platformda, halkalıda böyle bir yerin olması sanki orda yaşayan insanlar için bir tehditmiş veya olacakmış gibi imalarda bulunanlar ( hakan sözmen bey gibi ) umarım sayın başbakanımız gibi düşünmüyorlardır.Olası bir radyasyon kazasının tüplügaz kazası ile aynı olmadığını,camları açıp yerleri süpürüyormuş gibi yapmanın radyasyona bir etkisi olmayacağını ve onların düşündüğü gibi bir radyasyon kazasının değil halkalıyı başta istanbulun tamamında olmak üzere Türkiye ve balkanlarda insan yaşamını tehdit edeceğini biliyorlardır.Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Nisan 2011 | 16:03 zafer doğan 329 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba,yatırım için konut arayışlarımı son

Soru

Tebernüş Bey merhaba,yatırım için konut arayışlarımı sonlandırdım.Bugün Dap yapı Burgu kulelerden stüdyo daire -40 m2 civarı- aldım.180.000 Tl.14.kat ve deniz manzaralı cepheden ,yola ve metro istasyonuna yakın kuleden.150.000'e de zemin ve alt katlarda ve manzarası olmayan yerler de vardı ancak tercihimi bu yönde kullanmadım.nasıl değerlendirirsiniz ?Dönemsel kiralama yapacak bir şirket üzerinden kiralama sistemini de mutlaka sunacaklarmış bu tip bir kiralama modeli sizce çalışır mı ?Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Nisan 2011 | 13:08 batuhan oral 329 Kişi okudu

Tebernüş bey Başbakanın açıklamalarnı nasıl yorumluyorsun

Soru

Tebernüş bey Başbakanın açıklamalarnı nasıl yorumluyorsunuz. Anadolu yakasında yeni bir şehir kurulacağını ve kartalın merkez olacağını yazıyor tüm gazeteler. Zaha Hadid planını bu amaçla atılmış bir adım olduğunu belirtiyorlar. Bu konuda bir araştırma yazarsanız sevinirim.Saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Nisan 2011 | 13:54 Murat Diniz 330 Kişi okudu

merhabalar avrupa residence için 1+1 86m2 4.kat 1900 tl hazır k

Soru

merhabalar avrupa residence için 1+1 86m2 4.kat 1900 tl hazır kiracalı 347 bin tl %25 peşin 120 taksit 3400 tl geliyor sizce yatırım için uygun seviyemi buarada grevdeyiz)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Nisan 2011 | 10:34 serkan akçay 330 Kişi okudu

Kolay gelsin Bizim İzmire bağlı konak ileçisinin, Yenişehir

Soru

Kolay gelsin Bizim İzmire bağlı konak ileçisinin, Yenişehir semtinde 200 m2 arsamız var.bu arsamıza imar( yani kat çıkabilirmiyiz) verilip verimediğini öğrenmek istiyordum.İmar veriliyorsa kaç kata kadar verilir?bana yardımcı olursanız çok sevinirim.Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Mayıs 2011 | 10:11 BİLAL DEVLET 329 Kişi okudu

tebernüş bey merhabalar, ben akıllıca bir yatırım yapmak is

Soru

tebernüş bey merhabalar, ben akıllıca bir yatırım yapmak istiyorum elimde 150 bin tl var acaba kayabaşından 2 tane 2+1 mi alsam az bir eksiğim kalıo onu tamamlarım yada direk 3+1 lerden mi yoksa yatırımımın yönünü tamamen değiştirmelimiyim siz olsanız ve elinizde 150 bin olsa vede kira geliri istiyorsanız ne yaparsınız çok teşekkürler iyiki varsınız )

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Mayıs 2011 | 15:29 nur arpacı 330 Kişi okudu