tebernüş bey günaydın, avrupa konutları ıspartakulede tesli
tebernüş bey günaydın, avrupa konutları ıspartakulede teslimler başladı. acaba elinizde son fotoğraf ve videolar varmı, teşekkürler,kolay gelsin,
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
tebernüş bey günaydın, avrupa konutları ıspartakulede teslimler başladı. acaba elinizde son fotoğraf ve videolar varmı, teşekkürler,kolay gelsin,
mrb ii akşamlar tebernüş bey yazılarınızı ilgiyle takip etmekteyim başarılarınızın devamını diliyorum.tuzla emlak konutlarından d-4 blok 2 etap dan 5 kat kuzeydoğu cephe 3+1 brüt 124 m2 net 95.51 m2 daire almaya hak kazandım. daire fiyaı 131.000 tl olup 30.000 tl peşinat verdim ödemeler ev tesliminden sonra tüfe oranlı olacak asgari 840 tl bir fiyattan başlıcak taksitlerim öğrenmek istediğim kazanmış olduğum bu dairenin ileriye dönük bana getirisi ne olur kiraya vermede herhangi bir sıkıntı yaşarmıyım lokasyonu ve getirisi ne olur. ii çalışmalar
selamlar hocam.dumankaya konsept vilları hakkında bir kac sorum olacak.450 bin lira 3 +1 191 m2 on ve arka bahcesi ve hobi odası ile birlikte 220 m2 civarı m2 fiyatı 2000 liralara geliyor.sizce uygunmudur?sanırım tam prim yapmadı arz fazlalıgı yuzunden.oturum amaclı hemde yatırım amaclı yorumlarsanız sevinirim..tesekkurler
Merhaba, Sinpaş İstanbul saraylarından geçen sene bir ev satın aldık. Sözleşmeyi feshedip paramızı geri almak istiyoruz ancak bunun mümkün olmadığını söylüyorlar. Burada satın aldıkları daireleri sinpaşa iade edenler oldugunu okudum. Hangi şartlarda iade edebiliyoruz yardımcı olursanız çok sevinirim..Teşekkürler
hocam slm..kira carpanı ve metrekare fiyatı ,bunlar yatırım yaparken göz önünde bulundurulması gereken hususlar dersiniz hep.peki bunlardan hangisi daha önceliklidir.mesela atasehirde sky towers 3+1 650 bin tl istiyorlar.oturuma hazır.kira çarpanı 325 olan daireler var su an hali hazırda.m2 fiyatı 4700 tl.şimdi bu durumda iyi bir yatırım olmuyormu bu?m2 fiyatı brandiumla aynı hemde hemen teslim,fakat kira çarpanı cok fazla.bu durumda bir yatırımcı nasıl karar vermelidir?kira çarpanımı önemli yoksa m2 fiyatımı?teşekkürler
üstadım bir konuda görüşünüzü almak istiyorum. realistanbulda daire sahibiyim. yaklaşık 20 ay önce daireyi alırken ağaoğlu bahçelievler 2011 ağustos teslim, realistanbul 2010 sonu teslim diye lansman yapıyordu. benim burdan daire almamda teslimin ağaoğluna göre daha yakın olması tercih sebebim olmuştu... bugüne gelirsek , ağaoğlu 5 ay önce teslim edildi(2011 şubat), realistanbul bugün, yarın derken ağustosa geliyoruz hala teslim konusunda net bir cevap alamıyoruz... sizce bu gecikme normalmi ? eğer normal değilse bu gecikmenin sebebiyle ilgili sizin bi bilginiz varmı ? teşekkürler...
Tebernüş Bey,My Home Ayazağa fiyatları yüksek geldi. İhtiyacım 2+1 100 m civarı bir ev ama içime sinen bir daire 600.000 TL civarına gelecek bu da benim için pek ulaşılabilir değil. 1+1 daire kısa vadede düşünülebilir ve bütçemi zorlarsam uygun olabilir ama Mashattan'da bitmiş daire m2fiyatı 5200 lira civarı olunca 2014 teslimi daire için fazla geldi. Ayrıca Levent'te çalışmama rağmen ulaşımın sıkıntı olacağını düşünüyorum. Bölgedeki diğer projelerin fiyatlaması sizce bu proje gibi mi olur yoksa bu projenin satışı mı belirler diğerlerini? Ağaoğlu inşaat kalitesi ise işin artı yönü. Görüşlerinizi rica ederim.
iyi akşamlar tebernüş bey.bahçelievler haznedar bölgesi hakkında kentsel dönüşüm projelesi söylentiler var.kendimde agaoğlunun projelerine yakın bölgede oturmaktayım.dairemi satmayı düşünüyorum.sizce doğru bir kararmıdır?
merhaba silivri çantaköyün alt kısmın da 800 metrekare 0.50 emsalli imarlı arsayı 80.000 tl aldım.acaba doğru yatırım mı.teşekkür ederim.iyi çalışmalar.
MERHABALAR TEBERNÜŞ BEY Benim sorum tapu sicil kütüğündeki ibarelerle ilgili Geçen hafta Silivri de bir tarla satın aldım ve tapu kütüğüne baktığımda herhangi bir kuruma ait şerh ibaresi yoktu sadece tarlanın sahiplerinin kimlik bilgileri vardı. ayrıca KIRMIZI KALEMLE "TERKİN ..2006 tarihli bir ibare vardı.Arsayı aldığım şahsa sorunca bunun kullanılan tarım kredi borcunun ödenmediğinden yazıldığını, borcu ödediklerini ve sorun olmadığını söylediler. TERKİN kelimesinin anlamını araştırdım açıkçası pek birşey anlayamadım. benim merak ettiğim bu ibare dolayısıyla yatırım amaçlı aldığım tarla hakkında ileride herhangi bir olumsuzluk, kayıp, dezavantaj vs.. olur mu? şimdiden teşekkürler.