Tebernüş Bey, cevaplarınızı okudum ama söylediklerinizin bi
Tebernüş Bey, cevaplarınızı okudum ama söylediklerinizin birbiri ile çelişkili olabildiğini gördüm. Bazı projeleri destekler gibi bir haliniz var. Yanılıyorsam kusura bakmayın
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Tebernüş Bey, cevaplarınızı okudum ama söylediklerinizin birbiri ile çelişkili olabildiğini gördüm. Bazı projeleri destekler gibi bir haliniz var. Yanılıyorsam kusura bakmayın
merhaba tebernüş bey bey istanbuldan size bilginiz dahilindemi bilmiyorum ama tokinin bu yıl erken ödeme indirimi yapıp yapmayacagını sormak istiyorum eger bilginiz varsa zamanınıda söylerseniz çok sevinirim
Bahçelievler Beyaz Konaklar'da 130m2 ev fiyatları 280.000 TL , sizce fiyatlar yüksek mi? Yatırım için alınır mı?
tebernüş bey toki kayaşehir adı altında bir form acsanız cok büyük kitleniz olur ...1 milyona yakın insan merak ediyorlar kayaşehiri bu şekilde bir calışmanız olacakmı....sizin dogru tarafsız yorumlarnıza ihtiyacımız var teşekkürler...
Merhaba Tebernüş bey Esenyurt Acunkent te yatırım amaçlı stüdyo daire almak istiyorum.Sizce mantıklı bir yatırım olur mu?Teşekkürler
Merhaba. Sitenizin çok yakın takipçisiyim. Benim merak ettiğim konu yapılacak olan AVM nin hangi bölgelere hitap edeceği. İyi iş yapan AVM lere baktığımız zaman nüfus yoğunluğunun olduğu, toplu taşıma araçlarının önünden geçtiği bölgelerde kurulduklarını görüyoruz. Mesela Maslaktaki Doğuş Power sinek avlıyor. Dükkanlar art arda kapanıyor. Ispartakule çevresini, nüfus yoğunluğunu, toplu taşıma araçlarına uzaklığını, etraftaki AVM (Torium, Prestige gibi) leri düşündüğümüzde yapılacak olan AVM nasıl ayakta kalacak merak ediyorum .Ispartakuledeki altyapı tamamlanmadan, yollar bile yapılmadan AVM nin sağladığı katkı ne kadar olacak?Saygılarımla.
Sayin Tebernüs bey.Yurt disinda bilhassa almayada olanlara türkiyede gelecege yönelik yatirim yapamayi pek önermiyorsunuz gibi geliyor sebebini aciklarmisinizselamlar
merhabalar.sitenizi yeni gördüm, gayet güzel bir siteymiş.benim sorum şuben soyak olimpiyakentten 94 m2 2+1 bir daire kiralamak istiyorum.ayda 1000 tl kira sizce fazlamıdır, ve ayrıca bu site ile ilgili görüşleriniz nedir? şimdiden teşekür ederim.
merabalar tebernüş bey..bezirganbahçedeki evimizi 95.000 tl ye sattık. şimdi bu parayla ve kredi kullanarak atakent 4.etap manolya sitesinden 132 m2 brüt 3+1 daire veya 3. etap 110 m2 net almak istiyoruz ama kararsız kaldık sizce hangisini tercih etmek mantıklı olur aylık 2.000 ödeme gücümüz var halkalıda başka önereceğiniz proje varmı şimdiden teşekkürler
buyaka projesindeki problemler nelerdir, neden bu kadar uzadı.teşekkürler