Tebernüş Bey, cevaplarınızı okudum ama söylediklerinizin bi

Soru

Tebernüş Bey, cevaplarınızı okudum ama söylediklerinizin birbiri ile çelişkili olabildiğini gördüm. Bazı projeleri destekler gibi bir haliniz var. Yanılıyorsam kusura bakmayın

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Mart 2011 | 19:49 cemil yıldırım 321 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey bey istanbuldan size bilginiz dahilindemi

Soru

merhaba tebernüş bey bey istanbuldan size bilginiz dahilindemi bilmiyorum ama tokinin bu yıl erken ödeme indirimi yapıp yapmayacagını sormak istiyorum eger bilginiz varsa zamanınıda söylerseniz çok sevinirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Mart 2011 | 16:43 muhammet uzun 321 Kişi okudu

tebernüş bey toki kayaşehir adı altında bir form acsanız co

Soru

tebernüş bey toki kayaşehir adı altında bir form acsanız cok büyük kitleniz olur ...1 milyona yakın insan merak ediyorlar kayaşehiri bu şekilde bir calışmanız olacakmı....sizin dogru tarafsız yorumlarnıza ihtiyacımız var teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Mart 2011 | 22:53 tahir özmek 321 Kişi okudu

Merhaba. Sitenizin çok yakın takipçisiyim. Benim merak ettiği

Soru

Merhaba. Sitenizin çok yakın takipçisiyim. Benim merak ettiğim konu yapılacak olan AVM nin hangi bölgelere hitap edeceği. İyi iş yapan AVM lere baktığımız zaman nüfus yoğunluğunun olduğu, toplu taşıma araçlarının önünden geçtiği bölgelerde kurulduklarını görüyoruz. Mesela Maslaktaki Doğuş Power sinek avlıyor. Dükkanlar art arda kapanıyor. Ispartakule çevresini, nüfus yoğunluğunu, toplu taşıma araçlarına uzaklığını, etraftaki AVM (Torium, Prestige gibi) leri düşündüğümüzde yapılacak olan AVM nasıl ayakta kalacak merak ediyorum .Ispartakuledeki altyapı tamamlanmadan, yollar bile yapılmadan AVM nin sağladığı katkı ne kadar olacak?Saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Mart 2011 | 16:51 Ethem Kurt 322 Kişi okudu

Sayin Tebernüs bey.Yurt disinda bilhassa almayada olanlara türk

Soru

Sayin Tebernüs bey.Yurt disinda bilhassa almayada olanlara türkiyede gelecege yönelik yatirim yapamayi pek önermiyorsunuz gibi geliyor sebebini aciklarmisinizselamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Mart 2011 | 17:19 esref kilic 321 Kişi okudu

merhabalar.sitenizi yeni gördüm, gayet güzel bir siteymiş.ben

Soru

merhabalar.sitenizi yeni gördüm, gayet güzel bir siteymiş.benim sorum şuben soyak olimpiyakentten 94 m2 2+1 bir daire kiralamak istiyorum.ayda 1000 tl kira sizce fazlamıdır, ve ayrıca bu site ile ilgili görüşleriniz nedir? şimdiden teşekür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Mart 2011 | 19:05 erbil karaman 322 Kişi okudu

merabalar tebernüş bey..bezirganbahçedeki evimizi 95.000 tl ye

Soru

merabalar tebernüş bey..bezirganbahçedeki evimizi 95.000 tl ye sattık. şimdi bu parayla ve kredi kullanarak atakent 4.etap manolya sitesinden 132 m2 brüt 3+1 daire veya 3. etap 110 m2 net almak istiyoruz ama kararsız kaldık sizce hangisini tercih etmek mantıklı olur aylık 2.000 ödeme gücümüz var halkalıda başka önereceğiniz proje varmı şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Mart 2011 | 18:22 sibel doğan 322 Kişi okudu