merhaba ben değirmenkoy araplıciftliğinden 2500 donum yer ald

Soru

merhaba ben değirmenkoy araplıciftliğinden 2500 donum yer aldım.donumu 10000 liraya acaba dogru bir yatırım yaptımmı.ne kadar zaman bekleyip satmalıyım.bilgilerinizi ve tecrübenizi paylasırmısınız.şimdiden tesekkürler tebernüş bey.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Kasım 2010 | 02:11 ahmet candan 321 Kişi okudu

Merhaba, Ak&N merkezdeki işyerlerinden küçük m2\'

Soru

Merhaba, Ak&N merkezdeki işyerlerinden küçük m2'li olanları m2'si ortalama 7 bin TL'den satışa çıkarmışlar. Sizce bu fiyatlardan sadece yatırım amaçlı yatırım yapılabilir mi? Değerli görüşleriniz için şimdiden teşekkürler, iyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Aralık 2010 | 12:58 Mert Yılmaz 322 Kişi okudu

Sayın Kireçci, iyi günler... Varyapın üstlenici firma olduğ

Soru

Sayın Kireçci, iyi günler... Varyapın üstlenici firma olduğu ve AVM ve konut olacağını söylediğiniz Doğu Ataşehirdeki Emlak konutun projesinin lasmanı için bildiğiniz bir tarih varmı? Firma henüz batıdaki projesi ile ilgileniyor ama, doğu içinde çalışması ne zamana çıkacak... Saygılar....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Aralık 2010 | 14:41 Şenol Akçay 321 Kişi okudu

Tebernüş Bey; Dumankaya ile ilgili bikaç gün önce okuduğum

Soru

Tebernüş Bey; Dumankaya ile ilgili bikaç gün önce okuduğum haberlerde 2011'de ki 4 projelerinden bahsediliyordu.bunlardan biri modern'in yanında ki arsada yapılacakmış. sizin bir bilginiz var mı acaba varsa paylaşırsanız çok sevinirim. iyi akşamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Aralık 2010 | 20:39 Burçak Bahar 322 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,En altta linkte habere göre kuzey bahçe

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,En altta linkte habere göre kuzey bahçeşehirin resimleri eklenmiş acaba resimler bahçeşehirde tokiyle ortak yapacağı projemi yoksa Kelebekler vadisisin yanında yer alan arazisi için düşündüğü proje mi?httpwww.emlakkulisi.comiste_soyak_in_kuzey_bahcesehir_de_yapacagi_proje_-56913.html

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Aralık 2010 | 20:54 ekber canpolat 321 Kişi okudu

İyi Gunler,Ataşehir üçüzlerinden Kent Plusta bir ev almışt

Soru

İyi Gunler,Ataşehir üçüzlerinden Kent Plusta bir ev almıştim yüzde yüz gibi bir prim yapti. Ağaoğlu Bahçelievlerden de bir daire almiştim prim orani yüzde 50 den fazla. Yine Ağaoğlu my world europe dan 2 adet 1+1 daire aldım ilk lansmandan liste fiyatları üzerinden iyi prim yaptı.Ben prim oranınının halkalı-ayazma-ıspartakule aksının daha da değerlenmesiyle artacağını düşünüyorum. Ağaoğlu Iıspartakuleden üç odalı daire almıştım yine lansmandan o da yüzde 50 oranında prim yaptı. Kent Plus haricindeki alımlarından uygun oranlardan kredi kullandım ödemelerini yapıyorum, kredi ödemelerimde bir sorunum yok. Bunların dışında istinye ve kendi oturduğum levent de bir evim var. Sizce çok fazla mı konut yatırımım var? Bunlardan bir kısmını satıp arsa ve arazi yatırımına mı yonlenmeliyim? Yoksa bunları kiraya verip yine uygun gördüğüm projelerden alım mı yapmalıyım.? Tesekkurler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Aralık 2010 | 12:51 ali kirgiz 321 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhabalar,Ortalama 1350-1400 TL aylık brüt kira

Soru

Tebernüş Bey merhabalar,Ortalama 1350-1400 TL aylık brüt kira getirisi olan, 2 oda 1 salon, brüt 124 m2, site içerisinde bir daireyi satın almak istersem, sizce o daire için ne kadar meblağyı gözden çıkarmam mantıklıdır? Max. bir rakam söyleyebilir misiniz? Çok teşekkür ederim. Kolay gelsin.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Aralık 2010 | 16:06 İrfan Okçu 321 Kişi okudu

Tebernüş abi merhaba,Aykosanda zemin kat köşebaşı dükkan 5

Soru

Tebernüş abi merhaba,Aykosanda zemin kat köşebaşı dükkan 55m2 70 bin tl nasıl bir fiyat ? metronun gelmesiyle fiyatların yükseleceğini sölüyolar, birde ayakkabıcılar buraya gelecekmiş bu nedenle prim yapar diyolar ama istanbulda işler belli olmuyor görüşlerini alabilirmiyim abi ?teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Aralık 2010 | 19:32 Recep Direnç 321 Kişi okudu

Değerli okurlarım. Öncelikli herkesin yeni yılını kutlarım

Soru

Değerli okurlarım. Öncelikli herkesin yeni yılını kutlarım. Umarım 2011, 2010'dan daha iyi bir yıl olur. Bu yılın son mesajını yazıyorum... Bundan dolayı geçen yılın değerlendirmesini ve gelecek yılın beklentilerini analiz edeceğim...Ana hatlarıyla 2010 iyi bir yıldı... Sermaya ve para piyasalarındaki deyimle; "Boğa yılı"ydı... Alıcıların, satıcılardan çok olduğu bir yıl... Bunda en önemli etken konut kredisi faiz oranlarının tarihi dip seviyelerde olmasıydı... 2011 yılı "ayı" yılı mı, "boğa" yılı mı olacak? Gözünüz faiz oranlarında olsun... Faiz oranları bu seviyelerde devam ederse boğa yılı... Yükselirse ayı yılı... Bu iş bu kadar basit... Bunun dışında 2011'in ilk yarısında çok fazla yeni arz olmayacak... En azında 2010'un son çeyreğindeki kadar çok... 2011 teslim yılı... 2012 ise teslimlerin zirve yapacağı yıl... Bu açıdan kiralarda öyle fazla yükseliş beklemiyorum... Kentsel dönüşüm için düğmeye basılmazsa kiralarda biraz gerileme bile olur... İstanbul'daki bu arz fazlalığı kentsel dönüşüm için bir fırsat... Değerlendirilebilir mi? İşin aslı hiç zannetmiyorum... Kentsel dönüşüm konusunda umutsuzum... 2011 seçim yılı... Bundan dolayı pozisyon alırken mininmum risk ile alın... Risklerden tüm piyasalarda uzak durun... Risk alırsanız belki kazanırsınız... Almazsanız hiçbir şey kaybetmezsiniz... Bunun dışında bir projeden yada siteden aldığınız ev yada herhangi bir lokasyondan aldığnız arsa, arazi yada dükkanı satıp kazancınızı realize etmediğiniz sürece kazançlı çıktığınızı düşünmeyin... Zafer çığlıklarını erken atmayın... Pozisyonunuzu kapatın. Ondan sonra kazançlı mı, zararlı mı olduğunuzu oturup hesaplayın... Çok ekstra bir gelişme olmazsa 2011'de emlak fiyatlarının yönü yukarı... Yukarı dediysem abartmayın... Alternatif yatırım enstrümanlarının bir çoğuna göre daha iyi getiri potansiyeli taşıyor... Tabi seçmesini bilene... Lokasyon, proje, şirket, fiyat, ödeme avantajları ve kat planı seçin... Sağlığım ve olanaklarım el verdiği sürece 2011'de de buradayım... Önümüzde çok uzun yıllar var... Daha çok dipler, daha çok zirveler göreceğiz... Sizin sorularınızı yanıtlarken elden geldiğince objektif olmaya çalışıyorum... Kişilere ve kurumlara olan sevgi yada sevgisizliğimi cevaplara yansıtmamaya çalışıyorum... Önceki yıllarda olduğu gibi 2011'de de işini iyi yapanlara desteğim sonsuz olacak... Kötü yapanlara ise "başarılar" dilemekten başka yapabileceğim bir şey yok... Kendi adıma 2010'un muhasebesini yaptığım zaman, yılı iki büyük kazançla kapattım. Bunlardan birisi www.havadanemlak.com gibi bir siteyi hayata geçirmek oldu... Dumankaya'nın sponsorluğunda hayaat geçirdiğimiz bu projede oturmak yada yatırım için ev almış olanlara büyük kolaylıklar sağlanıyor. Bu projenin değerini bilin. İkinci büyük kazancım ise bu site oldu... İnsanların emlak konusunda bilinçlendiğini gördükçe seviniyorum... Türkiye'de ve İstanbul'da insanlar artık metrekare bazlı fiyat ve kira çarpanıyla düşünmeye başladı... Herkes mi? Tabiki herkes değil... Ama toplum artık olaylara daha geniş açıdan bakıyor... Toplumun bilinçlenmesinde bu sitenin ve amiral gemimiz olan www.emlakkulisi.com'un çok büyük katkısı var... Tabi bu siteleri yakından takip eden, burada okuduklarını eşi, dostu ve arkadaşlarıyla paylaşan sizlerin katkısını da gözardı edemem... Özetle Türkiye ve İstanbul daha iyi bir noktaya doğru gidiyor... Hepinize, sevdiklerinizle beraber, mutlu, sevinçli, sağlıklı ve kazancı bol bir 2011 diliyorum... Aslolan sağlık ve mutluluktur... Bu ikisi olursa para kazanmak kolaydır... Bunlar olmazsa dünyalar sizin olsa ne olacak ki? Kendinize iyi bakın...Tebernüş Kireçci

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Aralık 2010 | 21:52 Tebernüş Kireçci 322 Kişi okudu